Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn moeder heeft reiki gedaan en die doet aan handoplegging. dus wat dat betreft geloof ik ook wel dat het iets uit kan halen. maar bij mij heeft reiki nog niet gewerkt tot nu toe.
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of ik er in geloof...maar sommige mensen zweren erbij (en dat zal ook niet uit de lucht gegrepen zijn). Misschien ligt het gedeeltelijk ook wel aan je eigen geloof ik dat soort dingen. Maar waarom zou je het niet uitproberen? Als je het niet probeert weet je niet of het werkt. Wat heb je te verliezen?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien krijg ik er wel een mooie schone aura voor terug. whaha ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben een keertje bij een chakratherapeute (en bachbloesem) geweest omdat ik een psychose zat. Dat was toen ik 15, en vanaf toen is het echt heel erg opwaarts gegaan.
ps dat was via mijn vader ![]() Ook heb ik in een antroposofisch ziekenhuis gelegen een aantal maanden, en dat had me blijkbaar ook hee goed gedaan (ik was 9 ong denk ik) want ik was hyperactief kon echt heel hysterisch worden of ineens heel erg aanhankelijk, huilbuien, had veel last van astma en eczeem was broodmager en heel klein (ging samen volgens die dokter) en die drie maanden daar heeft heel goed gedaan. want ik waas veel rustiger en had minder last van eczeem/astma etc. Voor de rest hebben mijn ouders er veel goeie ervaringen mee. Het ligt er wel aan wat voor denkwijze je hebt maar je ziet gewoon dat mensen erop vooruit gaan als ze een goeie alternatieve geneeskundige hebben ingeschakeld. (let er wel op naar wie je gaat, er zitten zoveel kwakzalvers tussen) ik wens je heel veel sterkte maai
|
![]() |
|
|