Jupsies, ken wel wat mensjes..
Naja, een vriend was een beetje blijven hangen in een lsd trip/in een psychose gekomen.
Is er zo langzamerhand wel weer uit aan t komen geloof ik.
Had toen wel ook veel andere drugs genomen en zat al een tijdje meerdere dagen per week aan de xtc enzo, twas voornamelijk een trigger dus (was zn eerste keer lsd zo ongeveer).
Een vriend is zo zwaar aan de lsd (wekelijks zo ongeveer) en andere drugs, dat ik nie meer weet of die nou is blijven hangen, maar hij houdt zich wel met freaky dingen bezig (sekte-achtig) en lijkt nogal ernstig overtuigd van zn eigen waarheid..
Verder is een meisje een tijdje in een lsd trip blijven hangen toen ik haar nog nie kende, is er weer helemaal uit en gebruikt zelfs weer gewoon lsd

.
Ook nog een hele goeie vriend die met een psychose is opgenomen

, blowde ernstig veel (ook wel wat paddos en een paar keer xtc gebruikt, maar die zijn waarschijnlijk nie de trigger geweest)...
En nog een gast van school die volgens vrienden niet meer t zelfde is geweest sinds een paddo-trip..
En nog iemand die zelfmoord heeft gepleegd.. Slikte veel xtc, naar ik heb vernomen, maar zat ook in de schulden heb ik gehoord, dus kweet nie wat de oorzaak was..
Mja, dat zijn de directe gevallen waar ik t zeker van weet.. ken nog wel mensjes waar ik minder zeker van weet of ze ooit ns zijn blijven hangen, en nog wat via-via verhaaltjes..
Heb oa eens een email gekregen van een webmaster over dat ie uit de goa-scene stapte omdat deze duivels was enzo, ging zich maar met jezus bezighouden (in een sekte gestapt genaamd "de deur", hoorde ik later)... Was dus t resultaat van een foute lsd trip (ook zn eerste keer).
Verder heb ik vast ook wel wat over gehouden aan al die drugs die ik genomen heb
Maarja, ik ken ook wel mensen die nog nooit drugs hebben gebruikt en waarbij hun psychische gesteldheid in twijfel valt te trekken.. dus tja...