Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2002, 09:32
alpha
alpha is offline
Weet iemand wat meer over deze opleiding?
Het lijkt me wel wat maar ik weet niet precies wat het nou inhoud en je dan wordt. In welk werkgebied kom je terecht?

Voor de mensen die hier nog nooit van hebben gehoord, het is een HBO opleiding aan de Hogeschool van Utrecht. Ze zijn in 1997 voor het eerste gestart en de eerste lading afgestudeerden zijn dus dit jaar voor het eerst aan het werk.
Oud 02-11-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef:
Weet iemand wat meer over deze opleiding?
Het lijkt me wel wat maar ik weet niet precies wat het nou inhoud en je dan wordt. In welk werkgebied kom je terecht?

Voor de mensen die hier nog nooit van hebben gehoord, het is een HBO opleiding aan de Hogeschool van Utrecht. Ze zijn in 1997 voor het eerste gestart en de eerste lading afgestudeerden zijn dus dit jaar voor het eerst aan het werk.
Die opleiding is cool!

Sorry. Ik zou er naar toe gegaan zijn na de havo. Had me al ingeschreven en aangemeld voor de toelatingstest ed, maar ivm gezondheid ed heb ik toen toch besloten om iets anders te gaan doen. Ergens wel een beetje spijt van...maar ja.

Wat je wordt? Ligt eraan welke richting je doet. Als je de lerarenopleiding doet kun je (voor zo ver ik weet) gebarentaal geven aan dove kinderen en hun ouders en geinteresseerden ed. Als je tolk wordt dan ga je tolken tussen dove en horende mensen. Je werkgebied ligt bij leraar zowel bij doven als bij horenden mensen en als tolk ben je vaak de schakel tussen de dove 'wereld' en de horende 'wereld'.

Als ik jou was zou ik naar een voorlichtingsavond/dag gaan daar, die zijn heel leuk. Dan kun je alles ook meteen vragen enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten