Simpele vraag: beha's draag je om doorzakken te voorkomen... maar als je zo goed als geen borsten hebt, kan er ook niks doorzakken... vanaf welke maat/cup moet je eigenlijk een beha dragen? M'n nichtje van zestien heeft een AA cup, maar moet toch een beha dragen van haar moeder... lijkt me beetje zinloos, niet?
Je moet niks, tis net wat je zelf wilt en fijn vindt, lijkt me.
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (24-01-2002).]
24-01-2002, 12:21
Verwijderd
Je kan bij alle maten een bh dragen toch?
Bij de grote maten is het echt noodzakelijk maar dat wil niet zeggen dat als je een klein beetje hebt dat je dan geen bh nodig hebt.
Je moet bh's gaan dragen als je merkt dat je wel wat 'ondersteuning' kunt gebruiken in bepaalde houdingen of tijdens het sporten.
Als je nergens last van hebt hoeft het ook niet, sterker nog, dan kunnen bh's gewoon in de weg zitten
BH's draag je inderdaad toch ook gewoon omdat het mooi is?? Ik ben heel laat begonnen, maar toen ik een vriendje kreeg, wilde ik ze ook gewoon voor 'de mooi' dragen...
vanaf dat ik borsten begon te krijge ben ik bh's beginne drage, heb eigelijk nooit AA gedrage, ben direct met A begonne en n jaar later B, nu ist ff n beteke stilgevalle!! zit nu aan B85 ofzoiet
moet je zelf weten, sommige truitjes staan onwijs mooi zonder bh.. nou als jij kleine borsten heb.. bh kan je lekker uitlaten, verder vind ik dat je vanaf A wel een bh nodig hebt moet iedereen zelf weten..