Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn school was er een mediatheek met tafels, de bedoeling was dat het voor de tweede fase leerlingen was als stilte ruimte. Maar er gingen ook brugklassers zitten, en mensen die een tussenuur hadden om daar te kletsen en te eten. Heel irriterend, deden ze ook niets aan. Ook was de ruimte open, waardoor er lawaai van de gang in kwam, echt heel irritant. In de bibliotheek waren een aantal nissen, daar was het wel stil, maar mocht je geen tas bij je hebben... In de gangen waren zogenaamde studie-eilanden, met computers en ook tafels om aan te werken... Werkte ook niet, was veel te lawaaiïg...
Overigens snap ik het strippenkaart systeem wel, dat is om te voorkomen dat er mensen komen die misbruik van de ruimte maken, maar strippen zijn dan toch wat overdreven... Zelfstandig werken was vrijwel onmogelijk op mijn school, in de aula zijn altijd technici bezig met licht en geluid, dus of je zit in het donker of in het helse kabaal van muziek.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie hiervan? Verwijderd | 106 | 17-09-2005 22:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Lifestyle |
wat vinden jullie hiervan? Aguy | 12 | 05-07-2003 18:50 | |
Seksualiteit |
Meiden wat vinden jullie van gebeft worden? Some | 103 | 03-06-2003 09:52 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan?? diamondvoodoo | 12 | 29-08-2002 18:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is? Nieuwe Nationale Partij | 89 | 21-01-2002 21:21 |