Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 19:34
lieve
lieve is offline
Ok hier gaan we!
M'n beste vriendin en ook m'n enige echte vriendin, is een heel sociaal meisje en kent veel mensen!
En hoewel ze naar de struize kant is, heeft ze regelmatig aantrek van jongens(hoewel ze meestal ook DROOMT dat ze die heeft)! Nu vandaag de dag heeft ze een dilemma! Ze heeft gevoelens voor 2 jongens, en de 2 jongens zijn ook ietwat geïnteresseerd in haar!
Thomas, die kennen we beide half-en-half... maar ik heb er ietsje meer contact mee als zei, en vooral met die z'n beste maat!
En dan hebben we nog Marijn! Deze is m'n oudste neef! Ze heeft zijn hoofd al eens zot gemaakt en hem daarna links laten liggen!
Ik zou dus ook liever hebben dat ze iets met Thomas begint dan met Marijn, omdat ze dan m'n hele familie kent enzo, en ik wil niet dat ze m'n neef weer opeens links laat liggen!EN als ze iets met Thomas begint hebben we er ineens een leuke jongensbende bij!LEUK

Nu ik ben helemaal niet jaloers op haar zenne! Ik vind het zelfs leuk voor haar dat ze aandacht krijgt van jongens! Ze is m'n beste vriendin en ik wens haar ook een "liefde" toe!
Maar ik kan er niet tegen dat ze daar 24u op 24u over bezig is! We zijn daarjuist met een paar vriendinnen ietske gaan eten! Sinds vanmiddag tot daarjuist(19u) is ze over die 2 bezig geweest! Ik moest nog lang niet thuis zijn,maar ik ben gewoon doorgegaan omdat ik het niet meer kon horen! Het was echt niet te doen! Er zijn toch interessantere dingen waar je met een paar vriendinnen over kan praten dan steeds over DAT ! En ik wil niet zeggen van 'meisje ZWIJG nu eens over die gasten,ik ben het beu-gehoord! Ik hoor het al een hele week, bijna elke minuut dat ik je zie!' Dat vind ik iets te direct en te grof!

Pff, sorry dit moest even van m'n hart,als jullie dit meteen al willen blocken doe je maar hoor!

Greetz Lieve,xxx
Oud 03-11-2002, 19:40
Angeles
Angeles is offline
Als jullie echt goede vriendinnen zijn moet je dat gewoon tegen haar kunnen zeggen. Als iets je erg bezighoudt vergeet je wel eens de wereld om je heen en dan moet je even wakker worden geschud. Ik heb het ook wel eens meegemaakt - en het was niet leuk, maar wel een eye-opener.

En het is voor je vriendin evengoed niet leuk als je maar doet alsof je het interessant vindt, ooit komt ze daar toch wel achter. Dus zeg het gewoon.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:46
Verwijderd
ja in zo'n geval zou ik ook even zeggen dat ze der mond er eens over moet houden..
maar ik kan het me ook goed voorstellen dat je je eraan ergert
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:19
logisch
logisch is offline
je kunt haar gewoon subtiel zeggen dat ze er over op moet houden. dus niet letterlijk:'ik ben het beu.' maar gewoon zeggen dat jij ook niet weet wat ze ermee aanmoet (of wel) en dat ze zelf uit moet zoeken wat ze wil. spoor haar anders aan tot actie, des te eerder ben je ervan af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten