Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 12:46
igfy
igfy is offline
hebben jullie dat ook? Als je in de winkel iets heel leuks ziet hangen, maar dat je het toch maar niet koopt, omdat een bekende (klasgenoot ofzo) het ook al heeft. Of maakt je dat nix uit?
Oud 05-11-2002, 12:51
AtHell
AtHell is offline
och een maatje van me (wat een heerlijk fout woord.. maatje) heeft dezelfde trui als mij :] nouja.. eigenlijk 2 maatjes

de een heeft dezelfde dickeys trui en de ander (je weet wel zown klote alto... echt zo een die wel mag sterven aan kanker.. *wijst naar faery *) heeft dezelfde groene trui als mij.. maar die heb ik nouwelijks tot niet aan dus och dat boeit niet echt.
Oud 05-11-2002, 12:52
Gwen.
Gwen. is offline
Het ligt eraan wat het is. Als het een basic zwart bloesje is of een paar niet zo super aparte schoenen maakt het me niet uit, maar met H&M kleren kijk ik wel uit en met andere opvallende aparte dingen zoals streepjespanties of shirtjes met print helemaal, omdat het dan zo overduidelijk is dat je hetzelfde hebt.

Ik heb wel met een vriendinnetje een paar dezelfde truitjes, vestjes en ook een broek, maar dat vonden we allebei juist leuk .
Oud 05-11-2002, 14:15
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Het ligt eraan wat het is. Als het een basic zwart bloesje is of een paar niet zo super aparte schoenen maakt het me niet uit, maar met H&M kleren kijk ik wel uit en met andere opvallende aparte dingen zoals streepjespanties of shirtjes met print helemaal, omdat het dan zo overduidelijk is dat je hetzelfde hebt.
Agree, alleen draag ik dan geen streepjespanty's
Oud 05-11-2002, 14:29
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik wil zelf alleen maar kleren die esmée ook heeft dus kijk ik wat voor kleding zij draagt om het daarna zelf ook te kunnen aanschaffen

Als ik iets echt heel mooi vind maakt het me niet uit dat meerdere mensen het hebben.
Citaat:
indeed
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:32
Denise84
Denise84 is offline
dan koop ik het inderdaad niet
Oud 05-11-2002, 14:37
Verwijderd
Licht eraan, bij sommige dingen valt het op..
Maar bij andere dingen weer niet..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:42
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik wil zelf alleen maar kleren die esmée ook heeft dus kijk ik wat voor kleding zij draagt om het daarna zelf ook te kunnen aanschaffen

probeer nou eens 1 keer iets te posten zonder mij erin te noemen ik weet wel dat je heel erg met mij bezig bent maar ik word er een beeeeetje gek van maartje!
Oud 05-11-2002, 14:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Esmée schreef:
probeer nou eens 1 keer iets te posten zonder mij erin te noemen ik weet wel dat je heel erg met mij bezig bent maar ik word er een beeeeetje gek van maartje!
Ik dacht,esmée praat zoveel over zichzelf...als ik het dan ook doe,dan lijk ik misschien een beetje meer op haar
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:48
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik dacht,esmée praat zoveel over zichzelf...als ik het dan ook doe,dan lijk ik misschien een beetje meer op haar
nee meis dan zul je het toch echt beter moeten aanpakken
Oud 05-11-2002, 14:49
Roxy
Roxy is offline
ow daar heb ik helemaal geen problemen mee.... maar ik heb dan ook veel bandshirtjes enzow en een goede vriendin van mij ook en als we ergens zijn en we vinden hetzelfde ding het leukste dan gaat geen van ons een andere kopen omdat we anders hetzelfde hebben.. dus we hebben wel veel shirtjes en truien hetzelfde... broeken en andere dingen nie
Oud 05-11-2002, 15:03
Roos
Roos is offline
Hmm basic dingen maakt me niet uit, blousjes of spijkerbroeken ofzo. Maar een heel opvallend shirtje zou ik niet zo snel kopen als iemand (die ik vaak zie) ook zie.
Nou ja, het ligt eraan, als ik het nou ook super gaaf vind en ik die persoon niet mag, kan het me niet zo veel schelen
Oud 05-11-2002, 15:03
Verwijderd
Hangt ervanaf wie 't heeft. :/ Nah, als ik al 3 mensen ken met hetzelfde H&M-shirtje koop ik 't inderdaad minder snel, maar over 't algemeen weet ik het wel anders te combineren dan diegene. Paar jaar geleden was dat anders, er hebben echt 3 truien achter in de kast gehangen omdat ik telkens op school ontdekte dat telkens hetzelfde meisje hetzelfde aanhad. :/ *frustratie* Dat was best zielig.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:04
Verwijderd
vink nie egt leuk oowk nie als iemand eerst aan mij vraag: 'waar heb je dat gekooohoooccht????' en er dan de volgende dag oowk in loopt met bandshirt maakt het overgens weer niet uit.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:12
RuffThugg
RuffThugg is offline
Uhm.....in m'n klas en op school zie ik nooit dezelfde kleding als de mijne, een zelfde soort jas ofzo, maar nooit precies hetzelfde.

Binnen m'n vriendenkring ook niet, als de 1 iets gekocht heeft koop je het niet over het algemeen, ga je uit en dan loop je met t zelfde.

Behalve 1 shirt van H&M die heeft een vriend van me ook, maar t valt dus wel mee.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Basic-dingen boeit me niet.. Maar toen een week na mij de halve school met zwart-groene streepjes-panties liep was ik daar ook niet echt blij mee.. Ik doe dat dus zelf ook niet..
Alleen een sieraadje dat mn beste vriendin een jaar geleden ofzo al had, heb ik pas geleden gekocht. Maar ik wou al een tijd zo'n ding en zij zat er niet mee.. dusjah
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:50
feline
feline is offline
Het maakt me zeker uit als ik iets leuks zie hangen maar een bekende heeft het al. meestal koop ik het niet. Als het hetzelfde is maar dan in een andere kleur (en niet ontzettend opvallend), bel ik die persoon even of ze er mee zit. Maar om naast iemand te lopen in hetzelfde knalroze shirtje (mocht ik die hebben) vind ik niks.
Oud 05-11-2002, 17:40
shanli
shanli is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

yep,maar als ik iets echt heel mooi vind,koop ik het toch (ookal heeft iemand anders het al )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 22:19
luckyleo
luckyleo is offline
Wat iemand van mijn naaste omgeving heeft zou ik niet zo snel ook gaan kopen, omdat ik het mooi vind. Dan vind ik het zo'n na-aperij. Wel denk ik weleens als ik iemand op tv of in een tijdschrift zie: He, das wel coole kleding en dan zou ik het opzich ook wel willen hebben, maar die kleding vind je bijna nooit in de winkels.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 22:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
k heb bijna nooit dezelfde kleding als andere mensen. maar ik let er ook niet zo heel erg op wat een ander aanheeft.
Oud 06-11-2002, 04:38
beuk
beuk is offline
wel vaak dat vrienden ongeveer hetzeklde hebben., dan koop ik het net iets anders als ik het toch graag wil.

precies hetzelfde vindf ik kut, ben ik altijd bang dat hij het het net dezelfde dag aanheeft.....
Oud 06-11-2002, 06:44
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:
och een maatje van me (wat een heerlijk fout woord.. maatje) heeft dezelfde trui als mij :] nouja.. eigenlijk 2 maatjes

de een heeft dezelfde dickeys trui en de ander (je weet wel zown klote alto... echt zo een die wel mag sterven aan kanker.. *wijst naar faery *) heeft dezelfde groene trui als mij.. maar die heb ik nouwelijks tot niet aan dus och dat boeit niet echt.
Sterf jij maar, vuilllllllllllll kuttekind je draagt dat ding niet eens. Mietje, mietje.

Sja. Ik heb kisten en zo'n 50 anderen op m'n school ook. :]
Oud 06-11-2002, 07:43
Secreet
Secreet is offline
wil ik nog meemaken dat ze mijn kledingsoorten aantrekken
Oud 06-11-2002, 08:08
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
neuh helemaal niet, ik koop wat ik zelf leuk vindt ongeacht de trend, mode of als bekenden het ook hebben
Oud 06-11-2002, 09:52
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Agree, alleen draag ik dan geen streepjespanty's
Ik ook niet hoor
Reageren

Regels voor berichten