Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Ik wil zelf alleen maar kleren die esmée ook heeft dus kijk ik wat voor kleding zij draagt om het daarna zelf ook te kunnen aanschaffen
![]() Als ik iets echt heel mooi vind maakt het me niet uit dat meerdere mensen het hebben. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ow daar heb ik helemaal geen problemen mee.... maar ik heb dan ook veel bandshirtjes enzow en een goede vriendin van mij ook en als we ergens zijn en we vinden hetzelfde ding het leukste dan gaat geen van ons een andere kopen omdat we anders hetzelfde hebben.. dus we hebben wel veel shirtjes en truien hetzelfde... broeken en andere dingen nie
|
Hmm basic dingen maakt me niet uit, blousjes of spijkerbroeken ofzo. Maar een heel opvallend shirtje zou ik niet zo snel kopen als iemand (die ik vaak zie) ook zie.
Nou ja, het ligt eraan, als ik het nou ook super gaaf vind en ik die persoon niet mag, kan het me niet zo veel schelen ![]()
|
Verwijderd
|
Hangt ervanaf wie 't heeft. :/ Nah, als ik al 3 mensen ken met hetzelfde H&M-shirtje koop ik 't inderdaad minder snel, maar over 't algemeen weet ik het wel anders te combineren dan diegene. Paar jaar geleden was dat anders, er hebben echt 3 truien achter in de kast gehangen omdat ik telkens op school ontdekte dat telkens hetzelfde meisje hetzelfde aanhad. :/ *frustratie* Dat was best zielig.
![]() |
![]() |
|
Uhm.....in m'n klas en op school zie ik nooit dezelfde kleding als de mijne, een zelfde soort jas ofzo, maar nooit precies hetzelfde.
Binnen m'n vriendenkring ook niet, als de 1 iets gekocht heeft koop je het niet over het algemeen, ga je uit en dan loop je met t zelfde. Behalve 1 shirt van H&M die heeft een vriend van me ook, maar t valt dus wel mee. |
![]() |
|
![]() |
Basic-dingen boeit me niet.. Maar toen een week na mij de halve school met zwart-groene streepjes-panties liep was ik daar ook niet echt blij mee.. Ik doe dat dus zelf ook niet..
Alleen een sieraadje dat mn beste vriendin een jaar geleden ofzo al had, heb ik pas geleden gekocht. Maar ik wou al een tijd zo'n ding en zij zat er niet mee.. dusjah ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het maakt me zeker uit als ik iets leuks zie hangen maar een bekende heeft het al. meestal koop ik het niet. Als het hetzelfde is maar dan in een andere kleur (en niet ontzettend opvallend), bel ik die persoon even of ze er mee zit. Maar om naast iemand te lopen in hetzelfde knalroze shirtje (mocht ik die hebben) vind ik niks.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat iemand van mijn naaste omgeving heeft zou ik niet zo snel ook gaan kopen, omdat ik het mooi vind. Dan vind ik het zo'n na-aperij. Wel denk ik weleens als ik iemand op tv of in een tijdschrift zie: He, das wel coole kleding en dan zou ik het opzich ook wel willen hebben, maar die kleding vind je bijna nooit in de winkels.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Sja. Ik heb kisten en zo'n 50 anderen op m'n school ook. :]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |