Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het alleen vreselijk wat er gebeurd allemaal en het maakt voor mij niet uit welke nationaliteit het is, ik vind het allemaal even erg.
|
![]() |
Als het zo door gaat kunnen we gewoon een constante topic hebben die gaat over actuele gevallen van geweld . Dit is echt erg, maar dit is echt tekenend voor welke kant we opgaan. Het wordt harder, geweldadiger, enger en onvriendelijker in Nederland , Gewoonweg schandelijk .
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het is toch gewoon niet normaal wat er allemaal gebeurd, binnenkort kan je niemand meer aanspreken/aankijken of je wordt doodgeslagen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik geef er ook niks om of het uit welk land het paspoort van de daders komt.
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- ******** schreef: Waar gaat dit heen? Nergens. Deze dingen gebeurden 30 jaar geleden ook al, alleen kwam het niet in het nieuws. -------------------------------------------------------------------------------- Precies dit gebeurd zo vaak in leiden zijn 2 van die dingen gebeurd vorrig jaar. Nederlander heeft ruzie met een ander nederlander diegene wilt de andere neersteken. Degene die wordt bedreigd wordt geholpen door z'n marokaanse vriend. Deze heeft een breezer flesje en slaat dat op diegene die het mes heeft. Dus gewoon uit verdediging voor de ander. Diegene die op z'n hoofd is geslagen ligt nu in een coma,ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. In de zomer op t station Leiden wordt een turk neergeschoten in leiden op t station. Een groepje turken[uit rotterdam] staan op t station in leiden. Een ander groepje antilianen staan daar ook uit leiden. In de krant staat een van antiliaanen voelt zich aangevallen hij pakt z'n pistool en schiet een turk dood. Ja tuurlijk ik sta op het station en ik kijk iemand aan en ik word neergeschoten omdat ik iemand aankijk. Elke lul uit leiden weet dat dit zo bulschit is. Wat dacht je nou een groepje turken uit rotterdam die zeggen kom we gaan voor de grap naar leiden en we gaan daar op t station staan. Wat denk je nou die rotterdammers stonden daar alleen om t dealen die antiliaanen die denken dit is onze stad,onze dealer plaats weg wezen. WAT STAAT ER IN DE KRANT ZINLOOSGEWELD JA TUURLIJK DIT IS GEWOON UIT DE HANDGELOPEN CRIMINELE RUZIE
||
Citaat:
Ja het is zeker erg zinvol om iemand dood te slaan/schieten/steken ![]()
|
Ja, het is triest, maar dit soort dingen gebeuren vaker dan je denkt. Hier zal waarschijnlijk ook nog wel wat alcohol gedronken zijn, waardoor sommige mensen sneller aangebrand zijn. Zo'n cafee moet misschien gewoon een grote uitsmijter voor de deur hebben staan, om ruziezoekers eruit te gooien en dit soort situaties op straat te kunnen voorkomen.
||
Citaat:
Jij gaat me zeker vertellen dat je denkt van, goh hadden die drugsdealers niet gewoon even handje kunnen drukken om te bepalen wie er mocht dealen. Zo denken criminelen niet zo dacht Klepper ook niet en al die andere boeven.
||
![]() |
Citaat:
Laten we met zn allen gewoon ns waarderen dat het hier nog wel t nieuws haalt...in amerika gebeurt het zo vaak dat als het in de krant zou worden geplaatst ze het andere nieuws wel kunnen schrappen... Dat zegt toch al genoeg lijkt me...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |