Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 16:33
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Een 46-jarige Rotterdammer is zaterdagavond in het Erasmus Medisch Centrum aan zijn verwondingen overleden nadat hij voor een café in elkaar geslagen werd.

De man had eerder in het café ruzie met twee mannen. De ruzie ging voor het café door, waarbij de man meerdere malen in de buik en tegen het hoofd geschopt werd. De politie heeft inmiddels een 40-jarige en 34-jarige Rotterdammer gearresteerd.

De eerste verdachte kon met behulp van een politiehond direct aangehouden worden, terwijl de 34-jarige man zondagochtend in de kraag gevat werd. Beide verdachten zijn voor nader onderzoek en verhoor in verzekering gesteld.

bron: nieuws.nl

Jezus mensen waar gaat dit heen?
Oud 27-10-2002, 16:39
`CrazY G
`CrazY G is offline
volk wordt niet genoemd dus zal wel geen marrokkaan zijn.
Oud 27-10-2002, 17:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
naar een maatschappij met veel geweld
Oud 27-10-2002, 18:07
J
J is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Een 46-jarige Rotterdammer is zaterdagavond in het Erasmus Medisch Centrum aan zijn verwondingen overleden nadat hij voor een café in elkaar geslagen werd.

De man had eerder in het café ruzie met twee mannen. De ruzie ging voor het café door, waarbij de man meerdere malen in de buik en tegen het hoofd geschopt werd. De politie heeft inmiddels een 40-jarige en 34-jarige Rotterdammer gearresteerd.

De eerste verdachte kon met behulp van een politiehond direct aangehouden worden, terwijl de 34-jarige man zondagochtend in de kraag gevat werd. Beide verdachten zijn voor nader onderzoek en verhoor in verzekering gesteld.

bron: nieuws.nl

ga je nou ieder geval noemen waar geen buitenlanders invoor komen of wat....???
Oud 27-10-2002, 18:45
MissCzechMeOut
Citaat:
J schreef:
ga je nou ieder geval noemen waar geen buitenlanders invoor komen of wat....???
Nou nee dat maak jij er van, maar hoezo dat? valt je tegen he hoeveel nederlanders er ook wat van kunnen.
Ik vind het alleen vreselijk wat er gebeurd allemaal en het maakt voor mij niet uit welke nationaliteit het is, ik vind het allemaal even erg.
Oud 27-10-2002, 19:06
Milayo
Milayo is offline
Als het zo door gaat kunnen we gewoon een constante topic hebben die gaat over actuele gevallen van geweld . Dit is echt erg, maar dit is echt tekenend voor welke kant we opgaan. Het wordt harder, geweldadiger, enger en onvriendelijker in Nederland , Gewoonweg schandelijk .
Oud 27-10-2002, 19:24
J
J is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Nou nee dat maak jij er van, maar hoezo dat? valt je tegen he hoeveel nederlanders er ook wat van kunnen.
Ik vind het alleen vreselijk wat er gebeurd allemaal en het maakt voor mij niet uit welke nationaliteit het is, ik vind het allemaal even erg.
Dit is Nederland, ieder land heeft criminaliteit....
Oud 27-10-2002, 19:29
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Vanwaar deze topic??? Dit gebeurd dagelijks volgens mij dat er zo iemand in elkaar geslagen wordt in nederland...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 09:16
japie
japie is offline
Citaat:
J schreef:
En dat moeten we gewoon maar als een voldongen feit accepteren waar we niks aan kunnen doen?
Oud 28-10-2002, 13:10
MissCzechMeOut
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Vanwaar deze topic??? Dit gebeurd dagelijks volgens mij dat er zo iemand in elkaar geslagen wordt in nederland...
O, dus jij vindt het normaal? athans zo komt het over bij mij.

Het is toch gewoon niet normaal wat er allemaal gebeurd, binnenkort kan je niemand meer aanspreken/aankijken of je wordt doodgeslagen.
Oud 28-10-2002, 13:17
Tio
Tio is offline
Citaat:
J schreef:
Dus zodra Nederlanders het zelf doen is het normaal en als allochtonen het doen is het opeens erg? Recht...
Oud 28-10-2002, 19:33
J
J is offline
Citaat:
japie schreef:
En dat moeten we gewoon maar als een voldongen feit accepteren waar we niks aan kunnen doen?
Tuurlijk nie, maar criminaliteit is gewoon een " normaal iets" in een land... En als je dan naar de verhoudingen kijkt, wie in Nederland zich schuldig maakt aan criminaliteit, kun je bijna niet meer met onzin aankomen dat mensen generaliseren...
Oud 28-10-2002, 19:35
Joostje
Joostje is offline
er is nog altijd een verschil tussen allochtonen zijn relatief vaker betrokken bij criminele daden en allochtonen zijn crimineel, of criminelen zijn allochtoon. Wat nodig is is dat er criminaliteit voorkomen moet worden.
Oud 29-10-2002, 01:10
incognito
incognito is offline
Citaat:
`CrazY G schreef:
volk wordt niet genoemd dus zal wel geen marrokkaan zijn.
die redenering snap ik niet
Oud 29-10-2002, 06:46
Tio
Tio is offline
Hij bedoelt denk ik dat als het een allochtoon was geweest, het er duidelijk bij had gestaan. Dus omdat er verder niets bij staat nemen we dan maar aan dat het een "volbloed" Nederlander was.
Oud 30-10-2002, 14:48
Verwijderd
Waar gaat dit heen? Nergens.

Deze dingen gebeurden 30 jaar geleden ook al, alleen kwam het niet in het nieuws.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:54
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
******** schreef:

Deze dingen gebeurden 30 jaar geleden ook al, alleen kwam het niet in het nieuws.
gewoon een uit de hand gelopen cafe ruzie, zinloos, niet volgens de hier geldende normen en waarden
ik geef er ook niks om of het uit welk land het paspoort van de daders komt.
Oud 31-10-2002, 09:46
ESCO
ESCO is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
******** schreef:

--------------------------------------------------------------------------------

Precies dit gebeurd zo vaak in leiden zijn 2 van die dingen gebeurd vorrig jaar.
Nederlander heeft ruzie met een ander nederlander diegene wilt de andere neersteken.
Degene die wordt bedreigd wordt geholpen door z'n marokaanse vriend.
Deze heeft een breezer flesje en slaat dat op diegene die het mes heeft.
Dus gewoon uit verdediging voor de ander.
Diegene die op z'n hoofd is geslagen ligt nu in een coma,ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.

In de zomer op t station Leiden wordt een turk neergeschoten in leiden op t station.
Een groepje turken[uit rotterdam] staan op t station in leiden.
Een ander groepje antilianen staan daar ook uit leiden.
In de krant staat een van antiliaanen voelt zich aangevallen hij pakt z'n pistool en schiet een turk dood.
Ja tuurlijk ik sta op het station en ik kijk iemand aan en ik word neergeschoten omdat ik iemand aankijk.
Elke lul uit leiden weet dat dit zo bulschit is.
Wat dacht je nou een groepje turken uit rotterdam die zeggen kom we gaan voor de grap naar leiden en we gaan daar op t station staan.
Wat denk je nou die rotterdammers stonden daar alleen om t dealen die antiliaanen die denken dit is onze stad,onze dealer plaats weg wezen.

WAT STAAT ER IN DE KRANT ZINLOOSGEWELD
JA TUURLIJK
DIT IS GEWOON UIT DE HANDGELOPEN CRIMINELE RUZIE
Oud 31-10-2002, 11:53
MissCzechMeOut
Citaat:
ESCO schreef:
quote:
WAT STAAT ER IN DE KRANT ZINLOOSGEWELD
JA TUURLIJK
DIT IS GEWOON UIT DE HANDGELOPEN CRIMINELE RUZIE
m.a.w. je vindt het normaal dat hij is doodgeschoten?
Ja het is zeker erg zinvol om iemand dood te slaan/schieten/steken
Oud 31-10-2002, 12:06
shiver inside
shiver inside is offline
Ja, het is triest, maar dit soort dingen gebeuren vaker dan je denkt. Hier zal waarschijnlijk ook nog wel wat alcohol gedronken zijn, waardoor sommige mensen sneller aangebrand zijn. Zo'n cafee moet misschien gewoon een grote uitsmijter voor de deur hebben staan, om ruziezoekers eruit te gooien en dit soort situaties op straat te kunnen voorkomen.
Oud 01-11-2002, 17:06
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
m.a.w. je vindt het normaal dat hij is doodgeschoten?
Nou mij boeit t niet als je met criminelen omgaat dan kan je dat verwachten.
Jij gaat me zeker vertellen dat je denkt van, goh hadden die drugsdealers niet gewoon even handje kunnen drukken om te bepalen wie er mocht dealen.
Zo denken criminelen niet zo dacht Klepper ook niet en al die andere boeven.
Oud 04-11-2002, 11:11
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Milayo schreef:
Als het zo door gaat kunnen we gewoon een constante topic hebben die gaat over actuele gevallen van geweld . Dit is echt erg, maar dit is echt tekenend voor welke kant we opgaan. Het wordt harder, geweldadiger, enger en onvriendelijker in Nederland , Gewoonweg schandelijk .
Ach wat lopen we allemaal te zeuren eigenlijk, we worden nog lang niet met zn allen uitgemoord....we hebben geen oorlog...er is een democratie...en ja dit soort gevallen zul je blijven houden en de media zal er alleen maar meer aandacht aan gaan besteden en zo de indruk wekken dat het leven in Nederland levensgevaarlijk is...

Laten we met zn allen gewoon ns waarderen dat het hier nog wel t nieuws haalt...in amerika gebeurt het zo vaak dat als het in de krant zou worden geplaatst ze het andere nieuws wel kunnen schrappen...
Dat zegt toch al genoeg lijkt me...
Oud 04-11-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
Ach wat lopen we allemaal te zeuren eigenlijk, we worden nog lang niet met zn allen uitgemoord....we hebben geen oorlog...er is een democratie...en ja dit soort gevallen zul je blijven houden en de media zal er alleen maar meer aandacht aan gaan besteden en zo de indruk wekken dat het leven in Nederland levensgevaarlijk is...

Laten we met zn allen gewoon ns waarderen dat het hier nog wel t nieuws haalt...in amerika gebeurt het zo vaak dat als het in de krant zou worden geplaatst ze het andere nieuws wel kunnen schrappen...
Dat zegt toch al genoeg lijkt me...
Inderdaad. We lopen met z'n allen hier dom te zeuren. Bijstandsmoeders met 2 kinderen van jonger dan 3 moeten ook hun smoel dichthouden. In Afrika heeft 't gros van de bevolking namelijk helemáál geen cent. Die hele discussie over maximumsnelheden is ook belachelijk; in Afrika heeft 't gros van de bevolking niet eens een auto. Politiek? Ach, wij mogen onze handjes hier dichtknijpen. Wij hebben een democratie, dat kennen ze in Afrika niet. Nee, wij hebben het hier schitterend voor elkaar vergeleken met andere landen, en we hebben dus ook geen enkel recht van klagen als er mensen zonder enige aanleiding om zeep geholpen worden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 12:47
BARON
BARON is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Inderdaad. We lopen met z'n allen hier dom te zeuren. Bijstandsmoeders met 2 kinderen van jonger dan 3 moeten ook hun smoel dichthouden. In Afrika heeft 't gros van de bevolking namelijk helemáál geen cent. Die hele discussie over maximumsnelheden is ook belachelijk; in Afrika heeft 't gros van de bevolking niet eens een auto. Politiek? Ach, wij mogen onze handjes hier dichtknijpen. Wij hebben een democratie, dat kennen ze in Afrika niet. Nee, wij hebben het hier schitterend voor elkaar vergeleken met andere landen, en we hebben dus ook geen enkel recht van klagen als er mensen zonder enige aanleiding om zeep geholpen worden.
en ik wil dat ook graag zo houden. Door erover te praten voorkom je dat Nederland afzakt naar een derde wereldland.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten