Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() das dan ook weer duidelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik moet zeggen, sommige van die bands hebben natuurlijk wel van die singeltjes met gave B-kantjes, gaaf artwork
![]() bijvoorbeeld: ik heb in mn eigen collectie een stel singels van Radiohead van 7 jaar terug ofzo.. erg gaaf, die B-kantjes ben ik nog nergens anders tegengekomen.. verder gaaf hoesje voor die singles.. en nog gaaf 2-Metersessies materiaal op die singles dus ![]() maar dit heeft natuurlijk geen betrekking op de Top40, aangezien de singles in de Top40 uit 2 nummers bestaan en waarvan et 2e nummer vaak zelfs nog een remix is en tegenwoordig minstens f15,- kosten ( ![]() mja misschien de diehard fans van Las Ketchup ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zie het hele nut van de top 40 niet.. en singletjes.. dat is volgens mij echt iets wat 12 jarigen van hun zakgeld kopen als ze een leuk commercieel plaatje op 538 hebben gehoord..
Uit respect voor bepaalde bands wil ik nog wel eens een cdtje kopen (vooral van de kleinere bandjes eigenlijk), verder kwam ik er vandaag achter dat ik mn 20 gig schijf vol heb gepompt :/ (er staan ook een paar films op enzo, hoor)... Het ergste aan singletjes lijkt me nog.. je kan de radio aanzetten.. en je hoort het nummer toch.. en tegen de tijd dat het niet meer op de radio komt wil je het ECHT niet meer horen.. ![]()
|
Ik weet wel dat dat randdebiele Damn I Think I Love You alleen maar op nr 1 is binnen gekomen omdat Pepsi alle singles heeft gekocht. Starmaker was toen het nieuwe Pepsi gezicht...
Verder weet ik ook niet wie er ooit singles zou kopen.. Albums zijn veel cooler!
|
Ik snap het ook niet dat je singeltjes koopt, ik bedoel, een meisje die ik ken heeft voor sinterklaas (jaja sinterklaas en dat eind oktober
![]() ![]() ![]()
|
ik koop zelf alle cd singles van bløf dit omdat er vaak live uitvoeringen en speciale releases op staan die niet op internet te verkrijgen zijn en ook niet op de albums staan
dit is bij andere artiesten net zo. daaorm worden er veel singles verkocht
|
![]() |
Mensen die egt superfan zijn. Kheb n vriendin en die koopt egt alles van Dj Boozywoozy en de Klubbheads. Vindt ze leuk later trug te zien wat ze vroeger hemaal geweldig vond. Maar ze heeft ook eik nooit te weinig geld, dus denk da da ook wel mee zal spelen, da je da nie zo moeilijk doet om n singletje te kopen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk vooral omdat er mensen zijn die alles van hun favo artiest willen hebben...en omdat mensen vaak gewoon iets willen kopen, en cds zijn zo duur, dus dan maar een single.....tjah als je nou maar 1 nr goed vind van die artiest, kan ik me het nog wel voorstellen...
vroeger kocht ik om bovenstaande redenen dus weleens singles, van de bsb enzow ![]() |
![]() |
|
misschien hebben ze geen eens een album en wordt er alleen een single uitgebracht.
of je vind dat er op het album maar een of twee leuke nummers staan en vind je het niet waard om de hele cd (album) te kopen dus koop je maar de single zelf koop ik trouwens geen singles, meestal haal ik alles van internet ![]() ![]() |
![]() |
|
|