Advertentie | |
|
![]() |
|
Je intentie is erg leuk en duidelijk. Het heeft naar mijn mening veel weg van een verhaal dat Scimmia iets eerder gepost heeft --> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=263504 || Misschien dat je hier extra inspiratie op kan doen
![]() Er zitten een paar geniale ideeen tussen, maar tis jammer dat het slecht uitgewerkt wordt. Het irritants is dat ik er als lezer zijnde geen vorm aan kan geven. Hij is raar en de omgeving is raar, daardoor voel ik me als lezer gedistantieerd van de tekst, het komt me te surrealistisch over omdat er geen diepere betekenis achter zit. Je einde kan geniaal zijn. Een "ik" dat boven Dennis staat en zijn acties verafschuwd, waarna opeens blijkt dat die ik Dennis is. Alleen het komt nog rommelig en ongestructureerd over omdat het haaks staat op de beleveniswereld van de ik persoon... ik zou als ik jou was zo'n einde beter uitwerken en daar vanuit terug werken met alle maffe dingen van dien, zodat het logischer overkomt dan nu ![]() Hmmm khoop dat je hier wat aan had..blaat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân Verwijderd | 17 | 05-03-2007 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Gootsteenontstopper Verwijderd | 10 | 13-12-2004 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |