Advertentie | |
|
![]() |
|
nah geloof nie dat ik hier erg last van heb... mijn vader daar bemoei ik me helemaal nie mee das een enorm hopeloos geval... en bij vriendjes geloof ik ook nie dat ik me dr erg mee bezighoud... tja als ik mee ga winkelen dan geef ik wel mn mening uiteraard maar ik ga het nie opdringen ofzow...
|
Als ik met mijn moeder aan het winkelen ben nemen we wel eens iets voor mijn vader mee, maar hij koopt ook regelmatig dingen als overhemden en pakken op reis in Azie, in zijn eentje dus; gaat goed. Ziet er over het algemeen prima uit, en hij heeft op zich geen hulp nodig met aankleden, maar een extra mening bij het uitkiezen van een das oid voor een bepaalde gelegenheid is nooit weg, dus dan roept 'ie altijd even
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendjes zien er meestal goed uit
![]() Mijn vader ziet er soms een beetje ouderwets uit, hem geef ik wel advies. 't Is dat we nooit samen gaan shoppen, maar anders had ik er even voor gezorgd dat hij wat aan zijn garderobe verandert ![]()
|
Voor vader van 57:
Gewoon rechte katoenen broek + overhemd + trui. Tsja, dat is normaal. De kunst is om hem een mooie trui met een mooi overhemd aan te smeren. Mijn vriendje ziet er goed uit vind ik. Nouja niet altijd, maar dan zeg ik gewoon subtiel dat iets niet zo bij elkaar staat. Hij had namelijk laatst een donkerblauwe spijker wijde broek aan met daarboven een leren jas. Tsja stond niet bij elkaar dus heb ik gezegd dat zijn andere jas daar mooier bij staat. En nu draagd hij die andere jas bij die broek ![]()
Laatst gewijzigd op 02-11-2002 om 15:37. |
![]() |
|
mijn vader valt op zich nog best wel mee, niet zo heel modern maar dat hoeft ook niet voor een vader vind ik
hij heeft ook doctermartens maar dan wel laag voor mannen maar dat vind ik wel grappig en mijn moeder kleedt hem al aan dus dat hoef ik niet te doen ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn pa is echt een saaie ouwe lul, zowat altijd in pak
![]() In de zomer zie je hem in overhemd/polo, pantalon incl riem... In de winter zie je hem altijd met overhemd icm spencer/stropdas lopen, altijd pronkend met z'n dubbele manchettes. boring/te zakelijk dus... Maar 'k heb nou niet van, 'k moet 'm anders aankleden, 'k zou 'm bijvoorbeeld keihard uitlachen in 'hippe' kleding ofzo, nee... dat doe je je papa niet aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vrouwen willen je haar altijd anders dan dat je het zelf wilt
|
Verwijderd
|
Het is niet zo dat ik mijn vader helemaal aankleed ofzo, maar als ik met hem en mijn moeder in een kledingzaak ben, vraagt hij altijd aan mij wat ik mooi vind voor hem. Als ik dan iets mooi vind, en mijn moeder niet zo, luistert hij meestal naar mij
![]() ![]() Mijn vriendjes zien er altijd leuk uit ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 09:40. |
![]() |
|
Ik zag 1x een knalgroen (hoe noem je dat; vestje ofzo) voor mn vader hangen. Ik zo: Hej, paps, dies leuk!
Het was eigenlijk meer als een grapje bedoeld, maar mn pa ging em passen en uiteindelijk ook kopen ![]() maar nu doet hij hem nooit aan omdat hij niets heeft wat er bij kleurt ![]()
|
M'n papa kan z'n eigen kleding wel uitkiezen. Wel vraagt hij vaak advies aan mij. Wat voor overhemd hij moet kopen, welke stropdas mooier is of welke kleur polo beter bij hem staat. Zo heb ik hem een felrode en een turqoize(ofzo) aangesmeerd
![]() Als ik een vriendje heb dan geef ik hem soms een hint wat hem leuk zou staan. Uiteindelijk is hij degene die beslist wat hij draagt en kan zijn kleding me niet superveel schelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha...
Ik zou wel wat betere kleding voor mijn vader willen kopen. Hij is namelijk heel erg zuinig. En hij koopt heel veel casual kleding, zoals bijvoorbeeld 2 dockers broeken voor de prijs van 1. En dan het liefst in zo'n saaie kleur. Gelukkig draagt hij wel overhemden met lange mouwen, dus dat valt dan weer mee. Maar wel altijd gecombineerd met een trui ![]() ![]() Mijn vader heeft dus echt een make-over nodig. Maar ik weet niet echt wat ik voor hem zou moeten kopen. Want als hij iets anders zou aantrekken dan zou ik dat raar vinden, want zolang ik hem ken heeft hij altijd het altijd hetzelfde soort kleding aan. Mijn moeder gaat goed gekleed! Alleen zou ik haar wel eens op elegante hakjes willen zien, maar ik denk niet dat zal gebeuren. Want daar kan ze dus echt niet lopen. Voor de rest heb ik weinig aan te merken op de kledingkeuze van mijn moeder. En tja, mijn vriend mag ook wel wat anders aan ![]() Soms zie je wel eens make-overs op de televisie waarmee mensen helemaal niet blij mee zijn. Omdat ze er gewoon niet prettig in voelen, omdat het niet bij hun past. Dat vind ik zonde... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vader zit al jaren in een soort van kleding crisis, hij vind zelf ook dat hij geen leuke kleren heeft. Dus ik 'help' hem er zeg maar een beetje mee, ik ontwerp wat dingetjes en dan kijk ik wat hij er van vind.. En dan kan hij op zoek gaan om dat te kopen (of maken).
Maar dat vind ik leuk en hij ook. Ik schaam me niet voor wat hij draagt of zo, hij moet het zelf weten. |
![]() |
|
Mijn vader niet nee... dat heb ik allang opgegeven en dat maakt me niet zoveel uit hoe hij erbij loopt
![]() Maar destemeer mijn vriendje ![]() Maar hij moet echt zijn kledingsstijl veranderen vind ik (maarja, hij vind het mooi, dus wie ben ik om hem daarop te wijzen?)... Hij loopt op van die afgetrapte kisten, maat boot. En dan heeft ie het liefst zijn zwarte broek daarop met één of ander vaal bandshirt... How ugly hahaha ![]() Maar soms kan hij zich heel mooi kleden (tenminste: dat is mijn smaak dan) Hij heeft namelijk zo'n heeeeeele mooie broek van Carhartt, een lichte. En dan heeft ie daar mooie zwarte schoenen onder en een mooie zwarte bloes van Dickies... Dat vind ik dan wel weer mooi. Maar dat vind hij dan weer alleen mooi voor netjes ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |