Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Sorry, maar ik vind het een beetje raar, maar goed, dat is mijn mening.) Informatie over adhd, misschien heb je daar iets aan: http://www.adhd.nl/indexorigineel.html http://www.hersenstorm.com/ |
![]() |
||
Citaat:
|
Ritalin wordt inderdaad geslikt door mensen die ADHD hebben. Het is goed de jou vriend die medicijnen slikt want ADHD kan zijn gedrag, als hij geen medicijnen slikt, heel erg beinvloeden. Mijn vriend en stievader hebben ook ADHD en slikken die medicijnen ook.
ADHD : ADHD staat voor Attention Deficit Hyperactivity Disorder, oftewel Aandachts-Tekort-Stoornis met Hyperactiviteit. Makkelijker te onthouden is misschien Alle Dagen Heel Druk. Symptonen : - aandachtsproblemen of concentratieproblemen - impulsiviteit (Dingen doen en zeggen zonder er bij na te denken ) - hyperactiviteit - problemen met de tijdsbeleving Als je meer wilt weten over ADHD kun je even kijken op de site van ADHD. En het is goed van je dat je jou vriend wil helpen, en het is natuurlijk ook fijn voor hem als hij die steun ook daadwerkelijk nodig hebt. Ga wel eerst na of hij behoefte heeft aan hulp. En misschien is het inderdaad leuk als je wat leuke dingen met hem gaat doen .. ![]() Blijf wel aan jezelf denken! Mijn vriend heeft ook veel (ernstige) problemen gehad en ik heb hem daar ook mee geholpen maar mij viel het af en toe erg zwaar.. Veel sterkte! ![]()
Laatst gewijzigd op 02-11-2002 om 07:42. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Psychologie |
hoe kan ik hem helpen? elena v | 8 | 24-10-2003 13:56 | |
Psychologie |