![]() |
|
Ik weet het niet. Het klinkt niet best,
maar het ligt er ook aan of het bloed uit je darmen komt of vanaf je anus waar het dan stuk is. Dat laatste hoeft niet zo'n probleem te zijn, als het uit je darmen komt, kan dat om allerlei redenen zijn. www.dokterdokter.nl |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
jongen ga naar een andere dokter. echt waar! ik ga je hier geen details vertellen maar dit is ernstig!!!! add me maar op msn! eline_maan@hotmail.com
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
FFwwww mensen, bedankt voor de reacties sommige maken het wel ernstig idd. Maar ik ben sinds gisteren die zalf gaan gebruiken die ik voorgeschreven had gekregen van de dokter. We zullen eens kijken of het helpt. Wat ik zelf kan concluderen dat als de ontlasting zacht is, (net als vanmorgen) dat er niks aan de hand is, geen bloed en dergelijke. Maar als het wat harder is dan voel ik gewoon dat het van binnen kapot is. Begin er gevoel bij te krijgen! Maar goed ik denk idd iets in de zin van aambeien.
Ik stel voor om het een paar dagen uit de boom te kijken. Ik zal het in ieder in de gaten houden of het over gaat. Ow ja en nog iets, het is geen bloed in grote hoeveelheden! Tevens merkte ik gisteren op dat de ontlasting niet gemengt was met bloed maar dat aan de buitenkant van de ontlasting wat bloed zat.....
|
![]() |
Mmz, klinkt wel als aambeien, anders laat je de dokter voor de zekerheid even kijken (als ie dat nog niet gedaan heeft).
Enne, laat je niet bang maken door al die verhalen, als je zo gaat denken dan kan je elk pijntje wel verklaren door een of andere dodelijke ziekte.
||
Citaat:
Mvg, Rob.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Aah joh, maakt niet uit. Het gaat weer redelijk goed met me, ben begonnen met die zalf. Werkt volgens mij best goed. Het is wel zo dat ik iedere keer in de plee kijk en al meteen het vermoeden heb dat er bloed bij zit....... beetje angstig maar zal ook wel wegtrekken op zijn tijd denk ik.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed bij ontlasting ralph94 | 2 | 14-01-2017 23:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed bij ontlasting? Lollige | 6 | 10-08-2007 15:51 | |
Lichaam & Gezondheid |