Ik zit een beetje met een probleempje, namenlijk dit:
Ik ben begin september begonnen met een stage en die duurt tot 24 januari volgend jaar. Bij zo'n stage komen natuurlijk ontzettend veel dingen kijken, met name verslagen. Elke 2 weken moet ik 2 verslagen inleveren. Het maken en uitvoeren ervan gaat me ontzettend goed af.
Maar mijn probleem is gewoon: Ik heb gewoon de discipline niet om mezelf te dwingen om dan ook daadwerkelijk wanneer ik thuis ben te beginnen met bijvoorbeeld het overtypen van de verslagen! Ik zoek telkens weer wat anders om eronderuit te komen.
's Morgens als ik me bed uit kom, zeg ik meestal meteen tegen mezelf: Nou vandaag ben je om half 2 al thuis, dus dan is het een goed idee om aan je verslagen te beginnen. Maar voordat ik het weet, is het al half 11

.
Ik baal hier erg van dat ik mezelf gewoon niet kan dwingen. De nacht voordat ik het op me school moet inleveren, werk ik er meestal aan. Met het gevolg dat ik de volgende dag dus naar me eigen school ga terwijl ik amper slaap heb gehad.
Ik weet wel wat ik moet doen; me niet aanstellen en gewoon aan die verslagen beginnen maar ik weet gewoon niet hoe ik mezelf ertoe moet dwingen

Ik kan het gewoon niet?
Hebben er meer mensen last van en zo jah, wat hebben hun aan het probleem gedaan?