Advertentie | |
|
![]() |
|
mwah ik zou me bedenken dat ik t wel zonde zou vinden om dan maar 300 te verspillen aan één kledingstuk (ipv 2
![]() óf ik ben lief en speel mee en zoek een leuke rl sweater of trui uit die een beetje in de buurt zit van dat bedrag of ga voor een relaxte overseazbroek en gooi de rest van het geld in mn zak en dan kan de cameraploeg het dus niet meer kan vinden (in mijn belefenis is dat mogelijk.. dus spreek me niet tegen). óf ik ben echt vervelent en koop het goedkoopste shirtje dat ik kan vinden gewoon om ze voor lul te zetten ![]()
||
Citaat:
Ik zou een zwarte lange leren jas kopen; zo'n ding zoals in the matrix... ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zeg nou zelf, voor een 16jarige is een pak van 300 euro toch prima ![]() Ohja misschien zou ik wel van die onwijze aso Botichelli schoenen halen, boeie, het is gratis, die dingen zien er niet uit, maar lopen als een droom ![]() |
![]() |
|
Mag een heel pakje ook?
Dan zou ik een of ander broek pak kopen dat ik bij de bijenkorf heb gezien. Heel netjes, maar best koel vind ik zelf ![]() Het hoort nou eenmaal bij elkaar toch ![]() Anders zou ik een mooie dure winterjas of een mooie jurk kopen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||