Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 21:00
janfra
janfra is offline
Ik heb een vraag.
Ik heb al zo'n 3 maanden een hele lieve vriendin, en laatst wilden we 'het' voor de eerste keer doen.
Zij is al ooit ontmaagd maar ik ben nog maagd.
De manier waarop haar ontmaagding is gegaan is niet echt leuk, erg pijnlijk en niet totaal volgens haar wil. Maar nu wilde wij het laatst voor de eerste keer doen, veilig en alles erop en eraan. Totaal goed gevoel erbij, voorspel liep ook prima. Maar toen het erop aankwam kon ik niet bij haar binnenkomen. Hoe we het ook probeerden. We hebben allerlei standjes geprobeerd maar niks werkte.

Heeft iemand suggesties wat we zouden kunnen proberen?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 21:03
Spacey
Spacey is offline
ah je meot wel ontspannen zijn enzo, relaxt
eerst alle spanning eraf, geniet ervan, waarschijnlijk is zij gewoon nog te gespannen enzo. mede door slechte ervaring misschien? geen idee. enigste wat ik kan zeggen neem er wat meer de tijd voor en relax
Oud 11-11-2002, 21:04
Verwijderd
nou ehm ik heb wel eens dat mijn schaamlippen nogal in de weg zitte (zijn beetje groot) misschien heeft zijn dat ook wel.. en als ze die dan even opzij duwd dan kun je d'r zo in glijde hoor... als ze nat is...gewoon beetje doorduwen...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 21:05
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
nou ehm ik heb wel eens dat mijn schaamlippen nogal in de weg zitte (zijn beetje groot) misschien heeft zijn dat ook wel.. en als ze die dan even opzij duwd dan kun je d'r zo in glijde hoor... als ze nat is...gewoon beetje doorduwen...
laten we aannemen dat hij daar al enige verkenning heeft gepleegd, neuken doe je niet als eerst als je bij elkaar in bed ligt.
Oud 11-11-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Spacey schreef:
laten we aannemen dat hij daar al enige verkenning heeft gepleegd, neuken doe je niet als eerst als je bij elkaar in bed ligt.
nee vat ik ook wel, maar als hij in haar wil dan duwd hij toch tegen haar schaamlippen (tenminste bij mij is dat zo) en ondertussen zal hij ze niet uit elkaar doen denk ik.. mijn vriend heeft dat volgens mij ook nooit door hoor. hij duwd altijd en dan doe 'k het altijd beetje opzij en dan gaat het meteen.. maar anders niet hoor..

dus misschien heeft meneer hier het ook niet door
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 10:22
sinsere
sinsere is offline
Blijven oefenen, dan gaat het opeens vanzelf. Echt waar .. je gelooft het nu misschien niet, maar ineens ben je in dr.
Komt gewoon omdat je nog geen/niet veel ervaring hebt .. je moet ff vinden hoe je t makkelijkst in haar komt.
Had mijn vriendje eerst ook ... is ook heeeelemaal goed gekomen, haha.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 14:01
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Je kan dit proberen : begeleid je lul met je hand, en "voel" eerst subtiel met je wijsvinger, ga er een paar keer in met wijsvinger ofzo, en probeer dan je lul te laten volgen....

Haar eerst likken zodat lippen helemaal nat zijn en het beter glijdt verhelpt Stefanlovertje's probleem soms, misschien ook eens proberen?

Good luck
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten