Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ja..
Nog steedsheb ik elke zondag en de 1e van de maand een kutgevoel, omdat mn moeder op 1 september is overleden. Mja, niet lang geleden dus.. Voor de rest heb ik gelukkig geen mensen verloren die me echt boeiden, wel familie, maar daar heb ik nooit contact meegehad. Ik denk dat als iemand op een feestdag is overleden, je er meer bij stil staat dan op een normale datum.. Ik bedoel, sowieso valt die dag al meer op, speciaal ed. (Kerst ed dan hè) Mja, als iemand van wie je heel veel hield op een bepaalde datum is overleden, onthoud je dat wel denk ik..
|
weet ik niet, er is nog niet iemand overleden waar ik heel erg aan gehecht was... wel opa, oma toen ik heel jong was en overgroot oma, maar nee, nog niet...
|
![]() |
k hect dr niet echt heel veel waarde aan. maar t hoeft niet perse overlijden te zijn ofzo. naja ik heb ooit echt iets heel lulligs gedaan met kerst dusa daar denk ik nog wel elk jaar aan. ben ik altijd extra aardig tegemn iedereen enzo. k voel me wel elk jaar behoorlijk klote met kerst. wanneer iemand dood gaat onthoud je niet echt, naja hangt dr vanaf hoe dicht die persoon bij je staat... misschein onthou je t wel maar verder niks.. naja kweeniem, dr zijn nog niet zoveel mensen dood bij mij
|
![]() |
|
ik hechte nooit zo heel veel waarde aan de data's, mijn oma is 4 jaar geleden overleden maar ik kan de datum niet noemen, maar een vriend/ klasgenoot rond pasen (ik werd 1ste paasdag opgebeld) nu heb ik steeds iets met de 30ste omdat hij toen overleden is, en vast ook met pasen je denk er toch aan dat je een jaar geleden rot nieuw kreeg
|
Mijn opa is op een (vrij) willekeurige datum overleden, bijna een jaar geleden. Toch denk ik dat het wel invloed zal hebben, hij is namelijk 1 dag voor mijn moeders (zijn dochter) verjaardag overleden. Vroeger (dwz 'tot vorig jaar') verheugde ik me altijd op haar verjaardag die dag, omdat er dan veel familie zou komen. Dat zal nu wel anders zijn...
![]()
|
natuurlijk onthoud je dat; zoiets verandert je leven toch totaal? (tenminste, bij mij was dat wel zo..) mijn vader is 9 april aanstaande 7 jaar dood en nog sta ik er elk jaar bij stil, en niet alleen op die dag, maar ook op zn verjaardag, trouwdag, sinterklaas, kerst en zomaar een dag tussendoor....
ook na zn dood is ie een deel van mn leven gebleven... ik weet ook de sterfdag van mn oma nog.. van mn opa's en achterneef niet, omdat dat verder weg gebeurde, dat heb ik niet heel bewust meegemaakt... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|