![]() |
|
Nou ik weet niet, maar ik denk dat je je haar echt wel zou moeten knippen, want als je alleen de puntjes knipt, knip je het zeg maar onder de punt waar het haar splitst af en daar schiet je natuurlijk nix mee op. Je zou het zo kort moeten knippen, dat je haren gewoon heel zijn, en dan goed er voor zorgen om het gezond te houden. Zoals al Hermione zei, die maskertjes en middeltjes zijn goed, maar voor GEZOND haar : het zijn echt geen wondermiddelen die er voor zorgen dat de haren weer aan elkaar gaan plakken.
||
Dat niet je haar borstelen als het nat is, is een goede tip! Ik borstel het namelijk altijd als ik net gedoucht heb
![]() Citaat:
|
Als haar eenmaal gespleten is, kan het niet meer helen. Dus je moet sowieso de puntjes laten bijknippen.
Je kunt het wel voorkomen door je haar niet te borstelen als het nat (= kwetsbaar) is, er extra voorzichtig mee om te springen, conditioner en haarmasker te gebruiken.
|
![]() |
mja ik had dat vroeger ook wel
maar ik gebruik nu conditioner na t douchen, en nu is t heel goed doorkambaar... trouwens was niet met elke conditioner zo (hele dunne niet) maar die van pantene bijvoorbeeld die blauwe, die helpt heel goed bij mij.. krijg je zacht haar van... en de gespleten punten gingen toen ook btje vanzelf weg... ik gebruik ook gliss kur hair repair (die gele, in zo'n tubevorm).. dat moet je op handoekdroog haar in de punten doen.. kan ook op droog haar... dat is heel fijn spul... ik gebruik t zelf ook voor de voorplukjes van me haar dat dat btje blijft zitten... helpt heel goed... en trouwens van dat olijfolie dat klopt wel.. moet je dan 4 uur in je haar laten zitten ofzo en het dan wassen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is "hot oil" verkrijgbaar bij de drogist en dat werkt heel goed!
Je haar wordt er zachter van en gaat meer glansen, het werkt echt van binnenuit. Ik weet niet of het gespleten haar punten tegengaat, maar het is te proberen en in ieder geval goed voor je haar! Love, Lis |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |