![]() |
|
Ehh het kán wel es voorkomen dat ik zin heb en hij meer een knuffelbui heeft, of andersom, maar over het algemeen hebben wij een evengrote behoefte aan sex. We voelen elkaar ook steeds meer aan, wanneer de ander wel of niet wil, wanneer de sfeer er niet of juist wel voor is en dergelijke. Wel zo makkelijk.
Ik denk dat als een van de twee echt veel vaker sex wil, dan moet daar over gepraat worden. Maar ik denk wel dat het uiteindelijk vooral iets is waarmee degene met de grotere behoefte mee moet leren leven. Want sex tegen je zin is geen goede zaak.
|
Het moeilijke is : ik denk dat iedereen het wel kent wanneer de een zin heeft en de ander niet, en door de "geile partner's" toedoen (
![]() Het moeilijke is daadwerkelijk neen zeggen... Probeer het eens als een spel te beschouwen : geef de ander een tijd zijn/haar zin niet, zodat wanneer je we lzin hebt de ander zo geil als boter is. Dubbel zo leuk voor beiden... Hoofdzaak en broodnodig in elke relatie, sexueel of niet, is praten... Maarja, dat lukt niet altijd direct en vergt ervaring (laat dit echter geen excuus blijven, t zal ooit moeten komen). Ik blijf erbij, echte liefde laat je lusiteren. Praat er echt serieus over met hem, als hij niet luistert dan is het een gefrustreert rukkertje (die geen rukkertje meer wil zijn dus), pardon my French. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als me vriendin zin heetf ben ik altijd wel in voor sex ![]() haha |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
totaal offtopic: tupac.netmenu.nl : ben je nou een randebiel of lijkt dat maar zo ?
om weer ontopic te zijn: meestal hebben we er beiden wel zin in.. en anders zorgen we er wel voor dat de ander er zin in krijgt .. (oké een jongen geil maken is denk ik ook weer makkelijker dan als je een meisje geil moet maken, daar niet van)
||
Citaat:
![]()
|
m'n vriendin en ik doen 't niet zo vaak; gemiddeld ongeveer 1 keer in de 1,5 maand echt sex. Dat komt omdat zij gewoon vaak geen zin heeft en knuffelen / zoenen voldoende vindt. Het is wel weinig, maar ik ga er geen probleem van maken; ze is ontzettend lief en daar gaat 't om.
![]()
||
Citaat:
shit had me vriendin dit maar, neej ik heb vaker zin, maar als zij ook zin heeft, doet het toch altijd pijn bij haar dus
||
![]() |
Citaat:
het ging hierom! -------------------------------------------------------------------------------- miekmuis schreef: Waarom?? Je doet toch niks tegen je zin in ha? -------------------------------------------------------------------------------- Kimmetjeluvsya: Tjah af en toe wel... dit kun je niet zeggen vind ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |