Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn kamer heeft 2 verdiepingen. Als je binnekomt is aan de linkerkant een trap naar boven. Daar kun je staan in het midden (het loopt schuin /\ ) Aan de linkerkant slaap ik onder het raam, er staat nog n tafeltje met wat zooi. Beneden staat m'n bureau, een kast en een soort rek waar wat jasjes, blousjes, etc aan hangen (dat staat ONDER de trap). Verder staat er nog n stoel, naast de deur met een lamp
![]() Of mijn kamer bij mijn lifestyle past, uuuh.. Het is gewoon een kamer, volgens mij heeft mijn kamer niks met m'n lifestyle te maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige kamers dat bij bepaalde mensen wel kunnen, maar daar kan ik nu even geen voorbeeld van verzinnen ![]()
|
Hmm moeilijk te zeggen.
Mijn kamer is vrij rustig, met lichblauw en wit. Je kan er lekker zitten, tv kijken, muziek luisteren, supernintendo-en ![]() Eigenlijk zegt de kamer niet zoveel over mezelf. Hij is vrij rustig, zodat ik lekker kan bijkomen van een drukke dag. Ik zit er altijd thee te drinken met m'n moeder ![]()
|
Mijn nieuwe kamer gaat er ongeveer zo uitzien:
Een van de muren lijst ik in met een gipsen plafondlijst, die ik goud schilder. De muur daar tussenin verf ik lichtblauw en daar worden wolken in gepaintbrushed/geschilderd. Mijn rommelkast komt achter een zwaar roden gordijn (toneelgordijn achtig iets). Op de vloer komt zwart-wit geblokt vinyl (van een goede kwaliteit). Het plafond hang ik vol met decoratiestof (die hele dunne, bijna doorzichtige stof die je op de markt kunt kopen), waarschijnlijk in lichte cremekleuren. En een beetje in het midden komt een groot bed met een dak erop (hoe heet zo'n ding?). Ook wil ik graag een zwaar eikenhouten bureau, maar dat gaat waarschijnlijk niet door, omdat we hem niet omhoog kunnen krijgen... ![]() Ik heb iets met wolken, dus in ieder geval past mijn kamer bij me. En ik heb het idee dat ik me er erg in thuis ga voelen.
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 11:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn kamer: wat betreft chaos heeft mijn 'levensstijl' wel invloed op m'n kamer gehad ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn deel van mn kamer is turqoise blauw..
Omdat t mn lievelingskleur is ![]() Tis onwijs rommelig, vol, met veel prulletjes ed. Mja, zegt wel iets over mn persoonlijkheid, ben ook nogal rommelig ![]() Maar t heeft niet echt invloed op me denk ik.. (het gedeelte van mn zusje wel, dat knallende oranje, dààr word ik gek van ![]()
|
sinds ie veranderd is denk ik wel ja..
http://antonis.nl/album/kamer/pics/PICT8770.jpg http://antonis.nl/album/kamer/pics/PICT8791.jpg http://antonis.nl/album/kamer/pics/PICT8800.jpg http://antonis.nl/album/kamer/pics/PICT8826.jpg
|
![]() |
ik heb echt een klein kamertje, het is een rechthoek, je komt binnen in de ene kleine muur in het midden, en het raam is in de andere kleine muur. dan heb ik een schuin dak, en boven mn deur "hangt" mijn bed als een soort tweede verdieping, vrij hoog dus. dan heb verder er nog een bureautje en twee kastjes en een tafeltje en bblablabla ingepropt
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn kamer is zoooo stom :\
Hijs geel en rood en er is een bloemetjesrand. de gordijnen zijn heel kleurrijk, maar dan ook fout kleurrijk:\ en ik heb nog serieus een lamp met een krokodillen en olifanten erop ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik neem aan dat Tom een grapje maakt?
Mijn kamer: 2 banken tegenoverelkaar (waarvan één tweepersoonsslaapbank) met daartussen een oude kist vol met rotzooi en grafity versieringen aan buiten kant wat dient als iets van een tafel of iets dergelijks! Naast mijn slaapbank grote gitaarversterker met 3 gitaren ernaast, naast mijn zitbank een metersbreed terrarium vol met luipaardgekko's, daarnaast groot bureau met een computer erop en een tv, daar tegenover nog een bed! (ja heb veel slaapplekken enzo) aan mijn plafond hangen 4 vlaggen en aan mijn muren rond de 40 posters en plaatjes (o.a exploited, casualties, last resort, condemned 84 The Unseen en 15 casualties A4 postertjes) voor de rest nog een hele zooi Flyers van o.a oxymoron, exploited, en chaos u.k! Nog wat nummer platen en rotzooi en aan de muur gespijkerd af en toen nog wat grafity rotzooi! ![]() Maar ik voel me er wel thuis! En dat is het belangrijkste aan een kamer denk ik!
|
Ik heb chineesrode (= dieprode) muren die vrij hoog uitlopen (ongeveer 3 meter). Één muur is heel lichtgeel, dezelfde kleur als mijn plafond. En ik heb licht'houten' laminaat op de vloer. Ik heb zo'n stalen bed en ik heb daar vaak mijn lievige rozendekbedje op liggen, en daarover heen mijn sprei, met kussentjes erop, en een hele grote zwarte knuffelkussen. Voor mijn raam hangt een donkerbruin rolgordijn van bamboe/houtachtig iets. En lange lichte gordijnen. Ik heb een lichthouten bureau (eigenlijk computerbureautje). Daar staat allemaal pruttel op. Daarnaast staat mijn Lichthouten kledingkast met gaas voor de deuren. Daarnaast is weer een raam. En ik heb een vage kleur groene kast (dies al héél oud) op mijn kamer, met mijn supermooie kaarsstandaard en mooie doosjes en marrokaans theeserviesje. En mijn stereotoren die kapot is staat erop.
Oja, en dat past wel een beetje bij mijn lifestyle
||
Citaat:
![]() ![]() euhm mijn kamer.. als je binnenkomt staat links een grote paars/roze klerenkast, zo'n oud model wat eerst donkerbruin was, aan de zijkant van de kast heb ik 3 lachspiegels hangen euhm (als je zeg maar tegen de klok in loopt) dan staat er een rieten stoel met altijd een grote berg kleren, dan een kommode die ik zilvergrijs heb geverfd en daar staat mijn tv op enzo en nog wat fotolijstjes e.d., dan krijg je m'n stereo, dan nog een rieten mand, dan mijn zwarte spijlen ikea bed met een witte klamboe en vol met kussens, dan mijn zilvergrijze nachtkastje, een cdrek, een soort oosterse staande lamp en een poef en nog twee inbouwkasten en soms staat in het midden van m'n kamer nog een tafel in 't midden van m'n kamer ligt een zwartwit tapijt aan de muren hangen cddingen, een cdplank, een masker, een grote plastic libelle en posters (zwart witte pulp fiction boven m'n bed, een smashing pumpkins en 2 incubus en 1 escher) ennuhm verder staan er in mn kamer nog een aantal planten, chupachupblikken, veel dingen van glas (van die bakken met knikkers erin enzo) ennuhm wierook, boeken, kleren, cd's overal, kettinkjes en frustels enzo en meestal is het een ontzettende puinzooi ![]() Geen id of mijn levensstijl/wijze er ook in naar voren komt.. ik weet zelf amper wat mijn levensstijl is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
de kamer van mij (en mijn vriend
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mijn kamer = drie vanillegele muren en één heel lichtgele muur, grenen vloer, grenen bureau, grenen boekengast (grenen = lichtgekleurd hout), kledingkast helemaal behangen met boomerangkaartjes (nee, niet mooi, maar hij was eerst wit en ik mocht m niet verven, ik overweeg nu om er een blauw gordijn voor te hangen), gele gordijnen, bed op de grond, blauw dekbed, tien blauwe kussens, aan mijn muren hangen gedichtjes, kranteberichtjes en een hele mooie poster met allemaal vlindertjes, boven mijn bed drie plankjes met daarop souvenirs en dingetjes enzo, in de vensterbank heel veel mooie kleine doosjes
mjah, ik denk dat het wel bij me past... t is vooral dat ik geel lekker blij vindt en blauw en grenen lekker rustig, maar ik ben ook wel blij en rustig... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een hele saaie lelijke kamer..
Invloed van m'n lifestyle..neuh.. hoogstens mn ..al zeg ik het zelf, redelijk grote cd collectie + vrij leuke audioapparatuur + bas en versterker die d'r staan..en een hele stapel tabjes die op de grond liggen... Verder wat posters van bands hangen... rancid,nofx,greenday,ratm, limp bizkit ![]() Mjah, verder bessteed ik dr weinig aan, ik wil opzich ooit als ik de zooi ga verven een paar mooie quotes op mn muur kalken... |
![]() |
|
![]() |
Aan mijn kamer is denk ik niet echt veel af te leiden over mijn lifestyle, maar ik vinnut er wel gezellig.
Een van de muren is lichtgeel, de drie andere gewoon wit. Ik heb een soort van tussen-een-en-tweepersoons-in-bed (dit heeft een naam geloof ik) , een bureau in de vorm van een driehoek met twee stoelen, een boekenkast, allerlei planken met prulletjes enzo erop en twee klerenkasten. Alle meubelen zijn van hout= gezellie. Maar aangezien ik de hele bovenste verdieping voor mezelf heb ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoe ziet jou kamer eruit?
Kinderkamertje meets exorcist. ![]() Wat staat/hangt/plakt er allemaal in? Meubels : Bed, bureau, boekenkastje, kledingkast, klein tafeltje, plankjes met tv en cd-speler. Verder nog een heleboel posters om het loshangende behang te verdoezelen.. Voel je je er thuis in? Nee.. tis tijd voor verbouwing.. |
![]() |
|
mijn kamertje is heeeeel klein (2m bij 2m) hij is helemaal volgepropt met heeel veel troep
![]() ![]() ![]() ![]() oow en dr hangt nog een paarse klamboe over mn bed heen ![]() ![]() dit lijkt qua levensstijl dus wel heel erg op mij zegmaar ![]() naja dat was t wel ![]()
|
Oja... heb natuurlijk ook nog postertjes op m'n kamer hangen (hoe kon ik die nou vergeten
![]() - Kurt Cobain poster (ja: die standaard poster waar hij geknield zit bij z'n gitaar) - Sex Pistols Poster, geel met roze - Coca Cola Poster die zo ouderwets lijkt ofzo ![]() - Give 'm the Boot III Poster met Brody Hawk - Allstars (ja die schoen ![]() En op m'n prikbord hangen allemaal boomerang en andere kaartjes.
|
Om te beginnen is het meestal een grote chaotische wanorde (kleren, boeken tijdschrijften met her en der nog iets van vloerbedekking zichtbaar
Een aantal posters (5) een paar planken met boeken e.d. En gewoon saai wit met grijs.....maarja, zoveel muur zie je nie meer.... edit: Kben een druk mannetje dus daarom is het vaak een drukte (lees: kolerezooi) op m'n kamer..... en is er ook nooit tijd om hem te fatsoeneren.....
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 18:51. |
![]() |
|
Weinig invloed. Mijn kamer is saai (mijn levensstijl is niet saai
![]() ![]() .........stamt nog uit mijn japans/chineze-invloeden tijd en een heeeeeele hoop rotzooi, (ik moet altijd plekken van de vloerbedekking vrijmaken om er mijn voet neer te kunnen zetten ![]() ![]() maja, binnenkort ga ik wel allerlei dingen op mijn muren verven met allerlei fluorescerende kleurtjes. dat past wel weer bij mijn verf-alles-verslaving
|
ehmzz denk wel dat mijn levenstijl wat invloed op mijn kamer heeft..hehe klinkt vaag.
Mijn kamer is: *een wand is echt knalgeel * een wand is groenblauw (fel) * twee wanden grijs.. rek ( met foto´s erop, tv enzo) en 2 tafeltjes in felgeel en groenblauw.. zeer grote canada vlag.. 2 lieve visjes en een echte american locker ![]() een bed in groenblauw... vaak rotzooi (boeken, kleren, cd´s ) en kussentjes op de grond.
|
Verwijderd
|
mijn lifestyle is er een beetje in te herkennen.
mijn kamer is zachtgeel, bijna oranje met rood en zwarte plinten. heb een hemelbed en 2 houten ladekastjes die als nachtkastje en altaar worden gebruikt. verder een bureautje en een wastafel en mijn vensterbang met mijn cactusjes en bloemetjes en mijn flower fairys en roosjes (ja ik ben trots op mijn vensterbankje! hehe) verder nog een boekenkast en 2 grote kasten waar mijn kleren en mijn rotzooi in zitten. wat mensen wel opviel was dat mijn kamer zo licht is en ikzelf vaak zwart draag en daarom zou je kunnen zeggen dat het niet bij mijn lifestile past, maar het straalt toch wel iets uit, beetje fantasy-achtig misschien? foto's moek nog inscannen, komen later misschien nog. |
![]() |
|
Ja, ik denk het wel.
Er hangen postertjes van Evisu, veel auto's, vrouwen ![]() Ehm... Veel Amerikaanse dingen zijn er te zien (Amerikaanse adelaar, Amerikaanse vlag, 3 vlaggen van de oorlog, allemaal munten, biljetten). |
![]() |
||
Citaat:
2. Klein, vol, rotzooi, van alles en nog wat erin. 3. 1 kledingkast, 2 kasten voor boeken en paperassen en alle troep die er nog bijpast, de pc, m'n bureau(centrum van alle rotzooi), lamp van kreukelig rijstpapier. Aan de muur hangt een anti-discriminatieposter, een indonesisch masker, een portret van Soumokil. M'n stereoset. lles staat door elkaar enzo. 4. Ja hoor. |
![]() |
|
mijn kamer is nog steeds in de zelfde kleuren als 5 jaar geleden, i ben wel van plan t te veranderen maar mn ouders zijn daar nogal tegen.
t liefst zou ik de ene kamer roze met groen doen en de andere oranje met rood, en dan van die spiegels in de kamer met een goude rand enzo ![]() maarja, mn ouders zeggen dan dat ik dat nu leuk vind en een maand later weer iets anders wil enzo en dat ze dan bezig blijven ![]() |
![]() |
|
veel invloed.
mijn kamer: gebroken witte muren oud lila houten bureau van opa en oma geweest donkerblauwe (niet erg mooie) vloerbedekking een oude houten kledingkast die ik met spuitbussen geverfd heb (een beetje passé, maar met de foto's enposters erop lijkt hij wel tof) een ziekenhuisachtig bed, zilver gespoten donkerblauwmetroze bloemetjesdekbed roze, rode en paarse kussens een paar knuffels een paar donkerrode houten kastjes voor mijn tv, kaarsen etc. een lila stellingkast (gauw eens verven) met een hoop mappen met tijdschriften, boeken enz. een oranje rijstpapieren lamp (heb nog een paar in andere kleuren) een metallicdonkerrood gespoten rijdbaar mandjeskastje met make up enzo erin houten kastje-spiegel aan de muur met parfum erop enz een rode hello kitty rijdbare cd-kast ![]() een oude houten kist van opa&oma's zolder met een oudhollandsche tekst erop, komt uit indië geloof ik zelfs ![]() in de vensterbank: kandelaars met gekrulde poten en diamantjes ![]() twee gestreepte kleurtjespotten met kaktussen mijn nagellakcollectie fotolijstjes en andere kleine troepjes veel posters: Pearl Jam boven mn bed een donkeroranje Liberator -poster grote Tom Waits Mule Variations Bjork le fabeleux destin d'Amélie Poulain kleintjes van: Ewan McGregor NRA herman broodje enz.
|
![]() |
ja ik heb veel spirituele dingetjes die naar voren komen zoals beeldjes, kaarsen, wierook, oliebrander, dreamcatcher etc. Posters van depeche mode, kurt, artistieke fotos van liefdes en vrienden, ook van bjork een mooie zwart wit foto omgeven door gouden sterren. kaartjes met elfen en zeemeerminnen, boogschutters, etc. kleuren blauw en rood en een zilver spijlen- grin-bed. Alleen ik mijn kamer voel ik me honderd procent thuis.
was mn kamer altijd paars omdat t mijn kleur is, maar omdat k weet dat k hier maar kort verblijf issie maar in de ouwe kleuren. maar is t belangrijkste denk k. Mn beste vriendin heeft een kamer zonder posters, en dingetjes, heel plain. wit. Het reflecteert niet direct je levensstijl maar hoe je karakter is denk ik.
||
Citaat:
mijn kamer is donkerpaars met lichtblauw maar ik denk dat je levensstijl of karakter bijna altijd wel invloed heeft op je kamer.. in de spullen die je er neer zet (je smaak) en of je hem heel netjes hebt altijd of juist helemaal niet (slordig/netjes)
||
Citaat:
![]() Specs: 8.5x10 meter oppervlak, maar aangezien er dus een schuin dak in zit is het loopoppervlak kleiner, 2 dakramen (eentje boven mijn bed ![]() Atm is het nog niet helemaal naar mijn smaak.. en het bureau is ook nog niet af.. dus mijn pc staat op een tafeltje samen met mijn stereo. De luidsprekers staan op de vloer, en dat trilt veel te erg door, dus die ga ik nog ophangen. Volgende week krijg ik hele grote zwarte fluwelen gordijnen waar ik heel erg blij mee ga zijn geloofik.. Er staat in: 2 persoonsbed met zwart satijnen lakens (love it ![]() glazen/metaal tafeltje (met piramide-poten) een bank voor 2 en half mens een kleine tv (37cm) 3 lage boekenkasten, staan schoolboeken/boeken/cd's/en wat personal stuff op..paar fotolijsten en lege flessen drank een stoel met zwartfluwelen hoes (design ding dat ik van mijn ouders gekregen heb) een wastafel en zo'n ding eronder waar ik allerlei wastafel-rotzooi in gooi een spiegel, met mooie gouden sierlijst (ook gekregen ![]() een bureaustoel (zwart) een grote ventilator,60cm doorsnee,180watt (zo'n chroomkleurig ding op de vloer, lijkt op een turbine om luchtballons mee op te blazen ![]() ik ben nu bezig aan 2 verrijdbare tafeltjes, het zijn 2 ladeblokken uit een lundia kast, maar er komen grote rubberwielen onder en bovenop komen ''zwevende'' glazen platen (gewoon afstandhouders ertussen), eentje ervan wordt voor mijn precious schaakbord dat ik afgelopen zomer in italie gekocht heb (zwart-groen) ![]() ik heb 3 posters in mijn kamer, eentje van lord of the rings, eentje van the smashing pumpkins en een van rammstein ![]() Owja.. ik heb ook nog 2x80cm blacklights, maar die zijn nog niet aangesloten Dat was het eigenlijk tot nu toe.. zodra ik wat meer gevorderd ben met de afwerking zal ik ook wel wat foto's maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |