Advertentie | |
|
![]() |
|
soms wordt je pas verliefd als je al een tijdje met elkaar gaat. tenminste, sommige van ons hebben dat.
ik niet trouwens... ik wordt niet zo snel verliefd, en als ik het eenmaal ben, gaat het nooit meer over... het liefst denk je natuurlijk na over toekomst en alles, maar om eerlijk te zijn voel ik me een beetje te jong om uiteindelijk met dezelfde persoon als waar ik (nu trouwens niet) op dit moment van mijn leven mee omga, ook mijn verdere toekomst te delen... tuurlijk, als je verliefd ben is het leuk om erover te fantaseren, maar op deze leeftijd zijn de meeste dingen toch maar tijdelijk... als je het heel goed met iemand kan vinden en diegene ook aantrekkelijk vind, zie ik er geen kwaad in een relatie met haar te nemen. (de meeste huwelijken die uiteindelijk standhouden zijn immers de huwelijken gebaseerd op rationele overwegingen ipv gevoelens) oh ja, en je droomvrouw bestaat niet... wat een deprimerende gedachte!! ik haat ally mcbeal...
|
![]() |
Ik denk er altijd veel over na, omdat ik een relatie pas aanga als ik weet dat er toekomst in zit.
Ik ben niet iemand die een relatie wil hebben voor een paar weken/maanden. Als ik een relatie met iemand aanga, dan zet ik mij hier ook voor de volle 100% voor in. Helaas zijn er maar weinig mensen die dat helemaal kunnen begrijpen en denken dat dit tijdelijk is ![]() Ik kom m'n beloftes altijd na, dus als ik wat zeg dan doe ik dat ook ![]() ![]() Dit maakt het voor mij een stuk moeilijker om degene met wie ik een relatie heb te overtuigen dat ik anders ben en dat ik geen loze beloftes maak. M'n huidige vriendin wil ook niet geloven dat alles wat ik haar vertel gewoon uit het diepste van m'n hart komt en dat doet pijn, omdat ik nooit lieg over mijn gevoelens voor iemand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat als je gevoelens je in de steek laten; dan zit je wel mooi diep in je eigen shit. Wil je ze dan nog wel nakomen? Kan je ze nog wel nakomen? |
![]() |
|
![]() |
Zoeits heb ik ook wel gehad. Toen ik 16 was dacht ik nog niet echt veel verder dan de volgende dag en leefde ik echt voor de lol, dus boeide een relatie me niet zo heel veel en nam ik die niet zo serieus. Maar naarmate je ouder word, word je ook verstandiger. Maar naarmate je ouder word, word je ook verstandiger. Voordat ik nu een relatie zou beginnen zou ik echt zeker moeten weten dat het erg goed met elkaar zou gaan en van beide kanten het goed zit. Dan denk je natuurlijk nog niet aan huisje-boompje-beesje, maar toch wel al serieus.
Jij moet zelf weten wat je doet. Als je het allemaal wel best vind en het je niet zoveel boeit en een lolletje wle leuk vind, kan je best die relatie beginnen, maar anders zou ik het niet doen alsk jou was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan wordt het hele gebeuren meer verstand en minder gevoel. De vraag is of je er dan nog zo over denkt. |
![]() |
|
![]() |
Ik als ik zelf dnek dat het niet lang zou duren, zou ik er niet aan beginnen. Ik vind niet dat een relatie zomaar ff voor de lol kan zijn. En de mensend ie dat wel doen zweten niet waar ze mee bezig zijn, ze weten gewoon niet wat ze willen met hun "liefde" (voor zo ver het er is).
Pas als ik ervan overtuigd ben dat ik m'n leven met die persooon door zou kunnen brengenn dan pas zou ik aan een relatie willen beginnen.
|
Verwijderd
|
Als ik een meisje leuk vind en het is wederzijds, dan zou ik gewoon een relatie aangaan. Of het op de lange termijn zal werken, zie je pas als je elkaar héél goed kent.
Voordat ik begin te denken aan 'voor het leven' dan moet ik al minstens een jaar met haar samengewoond hebben ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De andere gevallen lag aan hun. Ik verwachtte meer van die relaties dan dat hun deden. Daarom is het misgelopen..... |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, ik heb ook echt het idee tegenwoordig dat de tijd voorbij vliegt. Vroeger leefde ik van dag tot dag, toen ik ging werken van week tot week, en nu veranderd het al van maand tot maand. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb altijd al de insteek gehad relaties voor een langere periode te hebben..... Helaas lukte dat niet.... |
![]() |
||
Citaat:
.. *marc s doet zijn sjaal om, een dikke trui aan, een winddichte jas .. gooit de deur open, stapt naar buiten .. en word getroffen door een dikke vette 30 graden zonnestraal* .. ![]() |
![]() |
|
Ik verwacht niets... ga niet te ver vooruit kijken... dat er alleen maar meisjes op mijn pad komen die denken dat ik dat wel doe is wel irritant, maar goed... als ik een meisje heel leuk vind en me aangetrokken voel tot haar... tja waarom niet dan... ben nog jong he...
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Liefde & Relatie |
Help advies DR.Avalanche | 21 | 29-06-2004 11:23 | |