Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ook al word hij gestraft, jij zit nog steeds met jouw gevoelens neem ik aan.. Probeer die te verwerken, ik denk niet dat je meer dan een voldaan gevoel krijgt als hij gestraft is.. Kweet natuurlijk niet of je nog problemen hebt door het misbruik, als je die hebt, probeer die dan op te lossen.. Heel veel suc6 met alles..
|||
Citaat:
Citaat:
Probeer het niet weg te stoppen, hoe moeilijk dat ook is.. Hoe dieper en langer je het wegstopt, hoe harder het terug kan komen.. Praat er met anderen over, die je vertrouwt, waar je bij terecht kunt.. Doe dat desnoods over inet, maar stop het niet weg..
||
Citaat:
niet serieus te nemen lijkt me.. (k snap wel wat je bedoelt, maar toch ![]()
||
Citaat:
![]() Ennuh, dr zijn wel meer mensen die niet hun werkelijke leeftijd aangeven hier ( ![]() Doe toch niet zo kinderachtig man!
|
![]() |
luister eens goed hier. Ik kom op deze site om te kunne praten met mensen over mijn probleem en ja het is dus degelijk waar en als je mij niet geloof kan ik je dat degelijk bewijzen je moet maar vragen. Over zo iets word ik dus lastig. Als het onderwerp iemand niet aanstaat dan reageer er dan ook niet op. Je begrijpt niet hoe moeilijk zoiets is als je het zelf nog nooit heb meegemaakt.
En ik wou gewoon mijn verhaal kwijt. Ik kom niet op de site om te lezen dat mensen mij niet geloven of dat ze het thema beu zijn. DAN REAGEER GEWOON NIET HIEROP. Ik wil hier met serieuse mensen praten. Dit is een site voor jongeren (Scholieren) en het kan toch zijn dat er nog meerdere mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt en er willen over praten. Ik hoop dat jullie nu begrijpen dat het voor mij zeer moeilijk is om er over te praten dat ik dus negatieve reactie kan missen. Deze stap zetten is heel veel moeite en ik heb niet de zin om weeral in de put te geraken. |
![]() |
|
qngel, ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
ik vind het ontzettend rot voor je dat het allemaal zo loopt, zo wordt het voor jou ook niet makkelijker om het te proberen te verwerken. ikm oet wel zeggen dat ik het heel knap vind dat je het gedurfd hebt om aangifte te doen, veel mensen durven dat namelijk niet... iemand die zoiets doet mag er zeker niet ongestraft vanaf komen! t klinkt moeilijk maar je moet gewoon vol blijven houden meis, als je echt wil dat dit afgelopen is moet je doorzetten! en tuurlijk komt het in jouw ogen heel onrechtvaardig over dat er bij je eerste klacht werd gezegd dat er te weinig bewijs was, maar je moet wel begrijpen dat het gerecht verplicht is om beide partijen een eerlijke kans te geven en jou dus niet per defenitie meteen gelijk mogen geven. ik weet het, klinkt nogal hard, maar zo zit het nou eenmaal in elkaar. je moet maar zo denken: even when the beginning is still so nearby, the truth is always faster than a lie... ej meid sterkte en veel succes! hoop dat het je gaat lukken! Grtz, K.G. |
![]() |
|
![]() |
Het moet erg frustrerend zijn dat die klootzak niet aagepakt wordt. Daar staat wel tegenover dat ze nu eenmaal niet iemand op kunnen sluiten als er niets is bewezen. Ik weet dat het soms onmogelijk is om te bewijzen maar als ze hem wel opsluiten betekent dat dat iedereen die wordt aangeklaagd voor misbruik gelijk al schuldig is. Dat mag natuurlijk niet.
Waren er geen getuigen? Kan een psycholoog niks voor je doen? |
![]() |
||
Citaat:
[More ontopic] Ik zou in feite niet weten hoe je hiervan moet genezen. Persoonlijk denk ik dat het iets is wat de rest van je leven je achtervolgt. Het feit is om het een plekje te geven en accepteren dat zo was en doorgaan met je leven en het niet je leven laten beheersen. Maar ja, dan zal je zeggen, dat gaat niet. Je zult toch moeten ben ik bang voor. Ik vraag me tevens af wat een psychiater zou zeggen in dit geval. ![]() |
![]() |
|
![]() |
eerst en vooral bedankt voor de steun.
Het doet goed om zoiets te lezen. Ik wou effe op ingaan van dat woordje klootzak. hij is al eerder opgepakt voor zo feiten en heeft effe vast gezeten en is daarna vrij gekomen omdat het meisje haar klacht heeft in getrokken. Het was een gehandicapt meisje. En nee hij is niet ziek of gestoord, hij weet wat hij doet en wat hij wil. En is verdomd goed in mensen te manupuleren. En je hebt gelijk als je zegt dat ze van beide kanten moeten kijken maar ik heb een getuige maar het is nog te jong om zich zoiets te herineren. En ik ga naar een spycholoog en het helpt ontzettend fel. Maar er is niemand die mij zekerheid kan geven. Jullie moeten zich voorstellen hoe moeilijk ik het heb om heb tegen het lijf te lopen wat dus veel voorkomt. Ik zie hem regelmatig nog, en dan heeft die zo'n een smile op zijn gezicht 'jij kan me toch niks'. En ik vind als iemand al voor zo feiten heeft vastgezeten hij het zal blijven doen als er niks aan gedaan wordt. En het gerecht is onrechtvaardig, want psychologen kunnen vaststellen bij iemand als een persoon misbruikt is of niet. Dus je kan niet effe zoiets gaan fantaseren. Hij woont in een buurt waar veel kinderen rondlopen en dit is wat mij het meeste stoort, hoe kunne mensen zoiets toelaten. hoe kan je zo een persoon kort bij kinderen laten wonen dit is er gewoon omvragen. En in zo zaken kan je moeilijk bewijs leveren. Dan zou je ieder kind ofwel met een mirco ofwel met een camera moeten rondlopen. Ik vind ze zijn veel te mild voor zo mensen. Zo heb ik gelezen dat een pedofiel voor 6 maanden maar vast zat. Terwijl een inbreker 2 jaar krijgt. Dit noem ik geen gerechtigheid. groetjes Qngel |
![]() |
|
Pedofielen en verkrachters in het algemeen mogen van mij op zijn minst 10 jaar in de cel rotten. En dan op zijn best nog een cel op zijn amerikaans. Kunnen ze met zijn 2en in zo'n cel. Kunnen ze mekaar helpen met hun behoeften.
||
Citaat:
Het kan ook zo zijn dat de persoon een account aangemaakt heeft om onbekend te willen blijven ofzo? En zes posts of honderd-duizend posts, wat maakt het nou uit? Ik vind het gewoon verschrikkelijk erg voor haar ![]() Ik wens je overigens nog veel sterkte
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
misbruik(t) HelpDavy | 7 | 03-04-2017 21:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
Psychologie |
seksueel misbruik door kinderen Andora | 113 | 07-06-2005 22:48 | |
Psychologie |
Vragen seksueel misbruik Angelos | 23 | 12-04-2005 19:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Literatuur over misbruik Maaike dus | 7 | 06-12-2003 09:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sexueel misbruik door priesters (afbreuk aan christendom) Dissolute | 12 | 20-06-2002 22:01 |