Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Glassjaw - EYEWTKAS.. dat piano-liedje..
![]() Greenday - Dookie.. jahoor, volgens mij wel.. ![]() Guano Apes - Don't give me names.. zat dacht ik (?) ook een spook-track op.. Jack off Jill - Sexless demons and Scars.. staan 13 nummers op de cd, en ik dacht op nr 99 staat dan ineens nog Angels Fuck. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Ik geloof dat de Beatles de eerste band(die zijn ookwel overal in eerste in) was met een spooktrack maar zou zo niet weten welk nummer.
Op Diorama van Silverchair zit ook wel een leuk stukje verborgen muziek.
|
![]() |
||
Citaat:
ennum.. op More than you think you are, van matchbox twenty zit dr ook 1
|
Verwijderd
|
Therapy? - Troublegum, na t laatste nummer staat nog You Are My Sunshine
Therap? - Suicide Pact-You First, na t laatste nummer staat nog na een tijdje een lange track zonder titel. Geloof dat op 3/4 van de Therapy? cd's wel een track verborgen na t laatste nummer zit. Bij The Offspring ook als ik t goed heb. |
![]() |
|
![]() |
Verborgen nr. op In Utero van Nirvana heet "Gallons of rubbing alcohol flow through the strip"
Op Jagged little pill van Alanis Morisette staat een heel mooi a capella als verborgen nummer (achteraan helemaal) En op de 1e cd van Robbie Williams (Life thru a lens) staat een stukje op dat ie een leraar afzeikt idd. Op zijn 2e cd (I've been expecting you) staan 2 verborgen nummers, alle2 echt mooie nummers, en als je het cd boekje bestudeerd lees je dat de laatste van die 2 nummers "A stalker's day off" heet. ![]() Bij "Americana" van The Offspring zit idd ook een verborgen nr. Zown heel duf iets met trompettertjes en een stukje uit "Pretty fly"
|
ehm, op him-greatest lovesongs vol 666 zit er 1: track 66
en op hooray 4 boobies van bloodhound gang: track 45 en op waltari-so fine zit een verborgen nummer en op presidents of usa-II en ik vergeet er vast wel een hoop!
|
Spooktracks zijn kut
Zit je sochtendvroeg op de fiets Koud...helemaal ingepakt Koptelefoon op je kop, je bent net lekker weg krijg je zoon nummer met zoon spookttrack, huppeta weer 10 minuten batterij verneukt...
|
op de soundtrack van 'The X-Files'
na het nummer van the dust brothers staat het verhaal hoe de aliens op aarde zijn gekomen, een heel mooie verhaal
|
Shut your mouth van Frenzal Rhomb... voor het eerste nummer
Let's talk about leftovers van Lagwagon heeft een aantal live nummers en een Blind Melon cover achter het laatste nummer. de stoerste cd's zijn de cd's waar bij de tracklist het laatste nummer gewoon met de naam "hidden track" er bij staat ![]() ![]()
|
Het is niet echt een 'spooktrack' maar op het einde van kant B van Sgt. Pepper van de Beatles (na A Day In The Life) zit een geweldige loop, waarvan volgens mij geen mens weet wat het voor moet stellen. Is het achterstoven gesproken? Ik ga het eens uitzoeken
![]() Zo'n loop (dwz mét geluid) zit trouwens wel op meer LP's, weet even geen voorbeelden.
|
![]() |
|
|