Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je weet hoe dat gaat: elke keer als iemand iets doorvertelt, wordt het verhaal een beetje bijgedraaid, dus zeker weten doe ik niets. Mijn zusje zit btw op het Krimpenerwaard College. |
![]() |
|
Ja, bij mij deed het verhaal ook nogal de ronde aangezien een hoop meiden vooral met hun bevriend waren. Nogal wat gehuil op school en nog eens meneer van Leeuwen die tegenwerkte. (nogal belangrijk persoontje op onze school)
Vond t erg sneu om al die mensen te zien huilen. Een paar waren dan ook afwezig vandaag om bij de begrafenis te zijn. Mag ik vragen wie je bent, "ff raad nodig"?
|
heej man.. echt rot voor je om zoiets te horen.
Ik kan wel zeggen dat ik weet wat je voelt, maar dat weet ik niet. Probeer het rustig te verwerken, zo'n klap is niet niks. Praat er over met mensen die je kan vertrouwen. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van je verlies man.! M@d.
|
![]() |
He sasandrea,
hoezo wil je weten wie ik ben. ik wil het wel zeggen hoor. Ik heet Myrna en ik kom uit Rotterdam. Ik kon die jongens van het stappen. Daar had ik ze in Rotterdam nog gezien enzo.... Maar waarom wil je dat weten? Met die derde jongen gaat het trouwens niet echt goed. Hij heeft een paar wonden opgelopen door gebroken ruit en heeft veel hulp nodig om er boven op te komen. Krijgt ook al slachtofferhulp maar hij wil het nog niet het moet eerst maar bezinken denk ik.... groetjes mij |
![]() |
||
Citaat:
sterkte nog...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jouw gevoelens bij je (liefdes)relatie(s) Verwijderd | 39 | 21-07-2003 12:33 | |
Psychologie |
"vervreemden" van je vrienden LacunaCoil | 22 | 11-05-2003 13:33 | |
Liefde & Relatie |
Ouders verloren? ??? | 20 | 06-02-2003 16:37 | |
Psychologie |
bleh vrienden enzoow cerys | 0 | 22-02-2002 20:40 | |
Drugs & Alcohol |
uitwerking XTC SunShine 18 | 11 | 11-01-2002 11:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Vriendschap + Vrienden Gothic | 3 | 09-10-2001 19:55 |