Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 18:26
ff raad nodig
ff raad nodig is offline
Afgelopen zaterdag op zondag nacht is er een ongeluk gebeurt.
Ik was gewoon met mijn vriend wezen stappen in Rotterdam 's morgens om half 9 werd ik door hem wakker gebeld en kreeg te horen dat 3 vrienden van ons met een auto te water waren geraakt....

Een jongen heeft het gered, 1 van de 3..... Door de klap was het ruitje eruit gevlogen van hem eruit gevlogen (de bijrijderskant) hij kon daardoor de auto verlaten, maar de anderen 2 zijn verdronken.... Ik wist niet wat ik hoorde! Morgen wordt de eerste begraven en vrijdag de ander waarmee me meer bevriend waren!

Ik moest dit gewoon even kwijt het is helemaal geen vraag ofzo maar gewoon.... Ik weet het even allemaal niet meer, ik bedoel het gebeurt ieder weekend weer maar nu..... Het waren mijn vrienden en deze zijn er niet meer... Daar heb ik het echt moeilijk mee op school kon iedereen ze, iedereen zit ermee en gelukkig steunt iedereen elkaar. Daar ben ik erg blij mee.... Ik had het alleen totaal niet verwacht, wie wel??? Helemaal niemand.

Die andere vriend is helemaal platgespoten die kon het niet meer aan. Hij heeft het zo moeilijk.....

Sorry ik moest dit gewoon even kwijt ik zit nu ook te huilen achter de comp...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 18:47
Verwijderd
Ik las het in de krant vanmorgen... 'k krijg het altijd koud van dat soort dingen, vooral omdat dit in Rotterdam en bij de Wijnhaven (zit ik op school) was gebeurd... 't is logisch dat je het er moeilijk mee hebt. Heel veel sterkte. Ook voor die jongen die het heeft overleefd en de familie en andere vrienden van die jongens...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:50
martijn1985
martijn1985 is offline
shit, das niet leuk....sterkte dr mee!!
Oud 06-11-2002, 18:59
guesst
guesst is offline
Pff...klotesituatie..het erge eraan is dat je er nix meer aan kunt veranderen maar dat je het slechts moet proberen te accepteren en verder teren op de leuke en mooie herinneringen die je van ze hebt..

Hopelijk heb je veel steun aan je familie en vrienden!

Sterkte drmeej!

Liefs Guesst
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 10:56
Anne
Anne is offline
*auw* Succes er mee, zeker nu het opeens zo dichtbij is. (L)
Oud 07-11-2002, 16:33
plonkie
plonkie is offline
Je zal wel dneken wa kan zo'n klein meisje er nou van weten, maar bij mij is er precies 4 jaar geleden een hele goeie bekende door kanker omgekomen. Das nou nog steeds nie leuk. Dat heeft er miss helemaal nix mee te maken, maar je kan er het beste zoveel mogelijk over praten. Iedereen denkt miss je kan er beter nie over praten dan vergeet je hun het snelst maar das nie zo, Als je alles hebt uitgepraat kan je weer verder anders blijf je er maar over nadenken, dus mijn tip is eigenlijkraat erover!!

Gecondoleerd en veel sterkte drmee!!!

Kussies Maaike
Oud 08-11-2002, 09:53
Eend
Eend is offline
Damn...dis echt klote
Zoals al gezegd is, dit moet je gaan leren accepteren, maar wacht daar nog ff mee, tot alle toestanden voorbij zijn. Doe het op zijn tijd en op je eigen manier. Tis al zwaar genoeg voor je eey

*hele dikke knuffel*
Oud 08-11-2002, 10:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Gecondoleerd.

*stilte*

Ik ga maar niet teveel zeggen. Sterkte.
Oud 08-11-2002, 10:18
Verwijderd
Hey, hier had mijn zusje het nog over gisteren. Ze kende ze via via ofzo. Kom je toevallig uit Krimpen of Ouderkerk misschien?

Oh, en sterkte btw.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:19
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hey, hier had mijn zusje het nog over gisteren. Ze kende ze via via ofzo. Kom je toevallig uit Krimpen of Ouderkerk misschien?
De vader van een vriendin van mij kende die jongens ook bleek gister. We hebben gister ff staan kijken naar de Wijnhaven...de gedachte...naja, laat maar.

Hoe gaat het nu met die derde jongen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Hoe gaat het nu met die derde jongen?
Van wat ik gehoord heb niet zo goed. Hij probeerde ze eerst nog te redden ofzo en maakt zichzelf verwijten.

Maar je weet hoe dat gaat: elke keer als iemand iets doorvertelt, wordt het verhaal een beetje bijgedraaid, dus zeker weten doe ik niets.

Mijn zusje zit btw op het Krimpenerwaard College.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:29
Quiana
Quiana is offline
sterkte..
Oud 08-11-2002, 20:29
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ja, bij mij deed het verhaal ook nogal de ronde aangezien een hoop meiden vooral met hun bevriend waren. Nogal wat gehuil op school en nog eens meneer van Leeuwen die tegenwerkte. (nogal belangrijk persoontje op onze school)

Vond t erg sneu om al die mensen te zien huilen. Een paar waren dan ook afwezig vandaag om bij de begrafenis te zijn. Mag ik vragen wie je bent, "ff raad nodig"?
Oud 08-11-2002, 22:59
mad operator
mad operator is offline
heej man.. echt rot voor je om zoiets te horen.
Ik kan wel zeggen dat ik weet wat je voelt, maar dat weet ik niet.

Probeer het rustig te verwerken, zo'n klap is niet niks. Praat er over met mensen die je kan vertrouwen.

Ik wens je veel sterkte met het verwerken van je verlies man.!

M@d.
Oud 08-11-2002, 23:42
Verwijderd
Hoe is het ongeluk eigenlijk gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 10:46
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Aiai.. diz niet fijn nee...

*heel veel sterkte*

Kuz

Bite.
Oud 10-11-2002, 11:42
ff raad nodig
ff raad nodig is offline
He sasandrea,

hoezo wil je weten wie ik ben. ik wil het wel zeggen hoor.
Ik heet Myrna en ik kom uit Rotterdam. Ik kon die jongens van het stappen.
Daar had ik ze in Rotterdam nog gezien enzo....
Maar waarom wil je dat weten?

Met die derde jongen gaat het trouwens niet echt goed. Hij heeft een paar wonden opgelopen door gebroken ruit en heeft veel hulp nodig om er boven op te komen. Krijgt ook al slachtofferhulp maar hij wil het nog niet het moet eerst maar bezinken denk ik....

groetjes mij
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:25
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
ff raad nodig schreef:
He sasandrea,

hoezo wil je weten wie ik ben. ik wil het wel zeggen hoor.
Ik heet Myrna en ik kom uit Rotterdam. Ik kon die jongens van het stappen.
Daar had ik ze in Rotterdam nog gezien enzo....
Maar waarom wil je dat weten?

Met die derde jongen gaat het trouwens niet echt goed. Hij heeft een paar wonden opgelopen door gebroken ruit en heeft veel hulp nodig om er boven op te komen. Krijgt ook al slachtofferhulp maar hij wil het nog niet het moet eerst maar bezinken denk ik....

groetjes mij
nou, ik dacht ff dat je iemand was die ik kende van school. Maar dan snap ik jou ff niet, in je post staat dat het je vrienden waren en nu opeens jongens van t stappen. Zit voor mij toch een groot verschil in. Spreekt zich een beetje tegen. NIet de eerste reply van jou die zich tegenspreekt met je eigen... t zal wel.

sterkte nog...
Reageren

Regels voor berichten