Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 21:30
Verwijderd
op internet is de aflevering van herberg de leeuw te zien over claus die de ncrv niet wilde uitzenden. Maar ze hebben de aflvering wel op internet gezet. Paul de Leeuw is best grof, dus heel grappig. Ik kan best begrijpen waarom de ncrv het niet wilde uitzenden. Wat vinden jullie?
Het is de moeite waard om het te bekijken. Gordon wordt zo ongelofelijk voor lul gezet!!!

http://info.omroep.nl/ncrv?nav=tzskGsHtGPHQL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2002, 14:10
Verwijderd
zal m ff checken, had in de krant wel paar screenshots gezien, wil heel graag dat bob ross stukje zien
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:24
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Hij is best bruut en dat met gordon is ook knap lullig

Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:38
Verwijderd
hm, vinnem beetje flauw...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
hijs echt grof
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:58
Marcade
Marcade is offline
? Waar hebben jullie het over.

Paul de Leeuw is niet groffer dan anders, en Gordon & Replay hadden er he-le-maal geen problemen mee. Man die lui daar lagen zelf in een deuk van het lachen.

En omtrend Claus was Paul de Leeuw heel erg netjes en goed. Ik vond het zelfs prachtig wat die deed, twee mooie treurige liedjes, en bij een ervan liet die opnamen zien van Claus, en hoeveel die van Beatrix hield. Foto van Claus vaak in beeld.

Het enige wat ik tegenkwam was dat van Bob ross waar die Claus en de familie als black & green, maar jeetje, we hebben het over Paul de Leeuw. En een waar belachelijkmakerij was het helemaal niet.

Echt waar, ik heb gezien en gemerkt dat Paul gewoon veel respect voor Claus had, en ik vind dat hij het goed heeft gedaan in die show.

De NCRV probeert Paul de Leeuw echt gewoon te naaien.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:08
Verwijderd
ik had het Balkenende, Annie de Rooij en Paus stukje al gezien bij Barend en van Dorp. En dan zeggen dat hij grappen over Claus maakte, terwijl er met die stukjes niets aan de hand was.. zoals Marcade al terecht zei:

De NCRV probeert Paul de Leeuw echt gewoon te naaien.

Nu even nog de rest een keer bekijken.

*gezien*

ik vond het dus niet erg, mensen hierboven die het grof vinden kennen Paul de Leeuw blijkbaar niet zo goed, want hij was niet anders dan normaal. Hij had idd veel respect voor Prins Claus, dat zag je gewoon. En dat met Gordon; Gordon is ook vaak net zo erg of erger en dit kan je gewoon verwachten met die 2 in de studio. Verder was Bob Ross wel een beetje hard, maar niets echt ten nadele van ZKH.
Ik denk dat de NCRV gevallen is over het laatste, de paus. Maar om dit dan niet uit te zenden met als KUTsmoes 'grappen over Prins Claus' vind ik echt schandalig! *herhaal quote*

ennem Bertbart: Ook het publiceren van directe links naar deze videofiles is verboden.

Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Paul de Leeuw is niet groffer dan anders, en Gordon & Replay hadden er he-le-maal geen problemen mee. Man die lui daar lagen zelf in een deuk van het lachen.
Ik heb er echt geen moeite mee dat paul de leeuw grof is. Ik had het zelfs nog leuker gevonden als Gordon er helemaal niet om had gelachen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:34
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
Ik heb er echt geen moeite mee dat paul de leeuw grof is. Ik had het zelfs nog leuker gevonden als Gordon er helemaal niet om had gelachen
humor Gordon en Paul zijn van het zelfde laken een pak. dus.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
echt niet
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:38
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Milk schreef:
Niet letterlijk natuurlijk. Kom op zeg, van hetzelfde laken een pak. Wie maakt er nou een pak van een laken. Wie? Wie? Weet je Wie? De KuKluxKlan. Die maken van een laken een pak.

Neeee, neeee, de kukluxklan trek ik er nu bij de haren bij ..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
bertbart schreef:
echt niet
Gordon (en Replay) kunnen het wel waarderen. Laten we het daar op houden.

(Lees, als Paul 5 minuten langer was doorgegaan hadden we nu geen Gordon & Replay meer; ze zouden gestikt zijn van het lachen.)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 14:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Niet letterlijk natuurlijk. Kom op zeg, van hetzelfde laken een pak. Wie maakt er nou een pak van een laken. Wie? Wie? Weet je Wie? De KuKluxKlan. Die maken van een laken een pak.

Neeee, neeee, de kukluxklan trek ik er nu bij de haren bij ..
SPREEKWOORDELIJKE haren bijgesleept.... maar mensen, even serieus, jullie denken dus, die vent die ligt daar kapot te gaan in z'n eigen bloed, op dat moment denkt iemand 'hee zullen wij eens eventjes wat rapen klaarmaken? hallo poppetjes, wat zijn jullie daar leuk aan't dansen, hallo, ach daar hebben we de kukluxklan, gezellig kom d'rbij, bij de haren pakken' DAT KAN TOCH NIET MAN!

maar voor hans teeuwen quoten kunnen we misschien toch beter een apart topic openen...
Oud 10-11-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
echt niet
vind ik grotendeels wel, is niets om over te worden hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten