Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk naar de toekomst, zet op papier wat voor doelen jij voor ogen hebt om te bereiken en ga daarvoor. Het leven kan zo mooi zijn en is echt de moeite waard om zo lang mogelijk mee te maken, zelfmoord is gewoon super zonde......
Probeer de positieve dingen overal van in te zien....en dat kan (bijna) overal van.....succes ermee........enne praat er ook over, vooral als je in de diepste putten zit, als je wilt, ik heb msn.....good luck!
|
Verwijderd
|
faith666: Je hebt echt helemaal gelijk!
Zelfmoord is niet de juiste oplossing. Bovendien doe je je omgeving pijn. Ik heb daar toen ik in een dipje zat ook over nagedacht en zodra je weer uit dat dipje bent, en je denkt erover na dan is het eigenlijk ontzettend stom. Probeer echt POSITIEVE dingen in te zien. Niet alles draait om school. Dan heb je maar onvoldoendes en als je denk dat je dit kunt veranderen door je studiehouding aan te passen, moet je er voor gaan. Dat probeer ik nu trouwens ook ![]() Heb je toevallig nog hobby's die je heel graag doet? Zoja, dat helpt echt om de positieve kant van het leven te zien. Zoals ik al zei: niet alles draait om school! Ik wens je veel sterkte en succes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ups en downs ware man | 16 | 31-10-2004 19:10 | |
Psychologie |
verslaafd aan rot voelen? Charlottetje | 35 | 09-01-2004 20:18 | |
De Kantine |
Ik voel me een beetje down Negrotiator | 44 | 15-12-2003 12:44 | |