Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij met een meisje gaat staan zoene dan heb je nie meteen verkering he, want misschien deed het meisje dat alleen voor de lol.. en daarom vraag je dus of je verkering hebt met haar of dat je het wilt.. je kan het wel anders brengen.. maar ach.. mijn vriend zei ook gewoon tegen me, ik vind je leuk, wil je verkering met me... zoiets was het.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm, als ie eromheen draaide, dan wil hij misschien nix
![]() Of je moet duidelijk laten merken dat jij hem leuk vindt en dan kijken wat hij doet. Of misschien is hij nogal verlegen.. Tis een beetje moeilijk om de situatie te beoordelen natuurlijk. Je kunt het hem ook vragen, zoals Stefanlovertje zegt. Of vragen wat hij van jou vindt, of vragen of er iemand is die hij leuk vindt. suc6 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahaha hahaaahahhaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() En zo'n antwoord zul je waarschijnlijk ook krijgen van hem als je dit doet... !! DUS ZEKER GEEN AANRADERTJE !!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
En als je je nou gewoon eens bloot geeft: je neemt hem/haar apart en je verteld hem/haar wat je voor hem/haar voelt, en vraagt of het gevoel wederzijds is?
Als hij/zij zoiets zegt van 'Ik weet het niet hoor', blaas het dan zelf maar af: hij/zij zal dan niet dat sterke gevoel hebben voor jou als jij voor hem/haar. Dit kan natuurlijk altijd nog komen.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
als hij je uitlacht dan ist simpel he.. dan heeft hij geen respect voor je.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat je verkering vraagt op de basisschool en dat je zullen we met elkaar gaan vraagt als je puber bent... nouja gaat dus ook weer nergens over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
nou wat klinkt het beste..
ik heb verkering met stefan ik ga met stefan (wat doen?) mijn vriend is stefan.... 'k vin die onderste de beste.. en daarna de bovenste.. dat middelste sorry maar vin ik stom hoor.. als ik dat zeg dan kijke waarschijnlijk heel veel mense me stom aan omdat ze denke dat ik de helft van de zin vergeet... bijv ik ga met stefan (winkele, naar de stad, uit) nouja 't zal wel.. ik hou er over op |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat wil hij nou? Layli | 5 | 14-12-2008 17:37 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie hier van? SomeDay | 17 | 03-11-2003 18:15 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me HelpMePlease | 12 | 28-02-2003 07:14 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie uiterst wijze mensen hiervan? (sorry slijm maar please lees!) ~- Anakin -~ | 2 | 15-08-2002 19:00 | |
Liefde & Relatie |
Wat denken jullie hiervan? stefanietje | 11 | 10-06-2002 16:28 | |
Seksualiteit |
SEKS: denkt hij alleen aan zichzelf of zeur ik???? HelpMePlease | 13 | 10-05-2002 19:59 |