Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 11:03
sofie3
sofie3 is offline
Bij het uitgaan, op vakantie, of op trektocht zijn jullie vast en zeker al wel 'ns vieze toiletten tegengekomen. Als man geeft dat weinig problemen: rits open en laat maar stromen. Wij hebben als vrouwen echter meer ongemakken. Hoe gaan jullie om met vieze (of vreemde) toiletten? Plassen jullie, net als ik, dan maar staand/hangend over de pot? Of gaat er een hele poetsbeurt met toiletpapier aan vooraf, waarna je alsnog gaat zitten? Beetje vreemde vraag, maar ben wel benieuwd naar hoe de collega-meiden dit aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 11:22
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
plastuit is redelijk populair tijdens festivals (Lowlands ed).. misschien moet je die s proberen

en sorry ik ben een jongetje dus ik heb nooit last daarvan
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 12:53
Vos
Vos is offline
Je kent het vast wel..Je rijdt over de autoroute in Frankrijk en je moet opeens nodig plassen..Op een bord staat: 20 km tot aan het wegrestaurant...(zoiets dan..)..
Dan komt er zo'n plek waar je even kan stoppen en waar een plashok staat..Deze zijn meestal te smerig voor woorden..En het zijn stawc's..Meestal is er geen wc-papier..(ulgh..)..Dus je maakt met keukenrol (die je van huis hebt meegenomen) de houders schoon waar je je aan vast moet houden..Nadat dit voltooid is neme men 2 keukenrollen voor elke hand..Je gaat zoveel mogelijk naar beneden hangen en pssssstt.. ...Daarna gaat men de handen wassen met desinfecterende gel (je kent het wel..dat je geen water en zeep nodig hebt, maar dat het wel schoonmaakt)..Loop je naar buiten..Ga je je schoenen afvegen aan het grasveld..

Zo doe ik het altijd op Franse snelwegenplasplaatsen..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 14:33
$tarlight
$tarlight is offline
ik ga altijd maar hangen, doe ik zelfs op school--> daar is alles ook errug bah..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 16:03
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
'k Hang overal (behalve bij m'n thuis) boven de wc, vooral in 't school, blegh...
Oud 01-02-2002, 16:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
$tarlight schreef:
ik ga altijd maar hangen, doe ik zelfs op school--> daar is alles ook errug bah..
idd, ik ook. Ik weiger te gaan zitten op zo'n smerige w.c.
Oud 01-02-2002, 16:49
laula
laula is offline
Citaat:
Dolphin 's Cry schreef:
'k Hang overal (behalve bij m'n thuis) boven de wc, vooral in 't school, blegh...
Inderdaad, ook op school (behalve als ik moe ben en geen zin heb om te hangen )
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 17:02
DarkCat
DarkCat is offline
Bij mij op school zijn de toiletten echt helemaal schoon.. dr is altijd wc papier enzo, dus er word gewoon goed voor gezorgd

Maar met uitgaan en op festivals e.d., waar de mensen in en uit lopen en de meeste wc's super ranzig zijn, train ik mijn beenspieren
Oud 01-02-2002, 19:27
Verwijderd
Ik ben een jongen, dus als ik moet plassen heb ik nooit last (soms gebruik ik wc-papier als ik door moet trekken). als ik moet poepen is het een heel ander verhaal...
Ik ga boven de pot hangen. als het echt niet anders kan, leg ik op de bril veel keukenrol en ga er dan op zitten om 'm er met een razendtempo eruit te persen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:57
Lizz14
Lizz14 is offline
ik maak sowiezo altijd ff met pleepapier de bril schoon een soort fobie van mij ofzow en op school ga ik gewoon niet.want alle meisjes op m'n school hebben een hazelip ze pissen dus altijd over of op de rand

[Dit bericht is aangepast door Lizz14 (03-02-2002).]
Oud 03-02-2002, 19:04
Mistress of Dead
Mistress of Dead is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Bij mij op school zijn de toiletten echt helemaal schoon.. dr is altijd wc papier enzo, dus er word gewoon goed voor gezorgd

hm kom een x bij ons bij de meisje plee kijken als je de deur al open doet dan ziet er al een maandverbandje met bloed op de deur geplakt errug smakkelijk *kots*

en najah over de wc zal ik het al helemaal nie hebben da bespaar ik jullie maar...

Oud 03-02-2002, 21:27
lake bodom
lake bodom is offline
gewoon hang erboven.. behalve thuis en bij vrienden, want daar schoon
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:40
Verwijderd
Ik ga op heel vieze wc's ook hangen.. alleen kan ik dat niet lang.. slechte beenspieren enzo.. en op school ga ik gewoon zitten.. daar is het best wel schoon..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 08:36
sofie3
sofie3 is offline
Veel meiden hangen/zweven/hurken/staan dus blijkbaar... maar denken jullie niet dat door zo'n circusnummers op te voeren, de toiletbril net nog ranzinger wordt? En dat die bril dus ranzig is door de mensen die zweven? Een beetje de omgekeerde wereld dus? Ik heb het er in ieder geval niet makkelijk mee om al staand of naar voren gebogen goed te 'mikken'...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 10:47
eztah
eztah is offline
Ik hang ook altijd bij 'vreemde wc's boven de pot, en ik ben er al aardig goed in geworden
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 10:50
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:

Maar met uitgaan en op festivals e.d., waar de mensen in en uit lopen en de meeste wc's super ranzig zijn, train ik mijn beenspieren

haha precies ik ook .. tis altijd moeilijk om er zo boven te gaan hangen.. altijd met m'n armen tegen de zijkant van de muur aan duwen helpt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik hang altijd boven vreemde wc's tenzij het zo'n coole draai-ik-maak-mezelf-schoon wc is
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 14:05
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
hangen, het is helaas ons lot
Oud 04-02-2002, 14:24
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
hangen, het is helaas ons lot
hehe tis niet eerlijk
Maaareh alst er vies uitziet dan ga ik idd ook hangen..
Oud 04-02-2002, 17:50
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Bij het uitgaan, op vakantie, of op trektocht zijn jullie vast en zeker al wel 'ns vieze toiletten tegengekomen. Als man geeft dat weinig problemen: rits open en laat maar stromen. Wij hebben als vrouwen echter meer ongemakken. Hoe gaan jullie om met vieze (of vreemde) toiletten? Plassen jullie, net als ik, dan maar staand/hangend over de pot? Of gaat er een hele poetsbeurt met toiletpapier aan vooraf, waarna je alsnog gaat zitten? Beetje vreemde vraag, maar ben wel benieuwd naar hoe de collega-meiden dit aanpakken.

mjah hangend meestal...train je gelijk je beenspieren meej
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:56
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
Mistress of Dead schreef:
hm kom een x bij ons bij de meisje plee kijken als je de deur al open doet dan ziet er al een maandverbandje met bloed op de deur geplakt errug smakkelijk *kots*

en najah over de wc zal ik het al helemaal nie hebben da bespaar ik jullie maar...

Bij ons is 't ook zo. Dan kom je de wc binnen en dan is er met lippenstift op die spiegels geschreven en op die papieren rol waar je je handen aan kan afdrogen zit lippenstift, in de wasbakken ligt wcpapier en soms vond iemand 't nodig om ook nog even z'n kippensoep in de wasbak leeg te gieten...

Dan trek je de eerste wcdeur open en dan ligt er een broodje kaas ofzo, bij de 2e deur is iemand 'vergeten' door te trekken. Nou dan maar de 3e wc daar is 't wc papier op, en zo is er bij elke wc wel iets

Meestal probeer ik 't zo lang mogelijk op te houden en als ik dan thuis ben dan ren ik naar de wc en anders gewoon er boven hangen ja...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 19:04
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ik hang altijd boven vreemde wc's tenzij het zo'n coole draai-ik-maak-mezelf-schoon wc is
Die op Schiphol zijn pas gaaf en schoon!
Toen ik daar eens een keer naar de wc moest schrok ik me dood toen die wc ineens begon te zoemen en te zuigen.

En ja, ook ik haal acrobatische toeren uit om schoon te blijven. Bij ons op school zijn de wc's ook nog eens kapot of verstopt, waardoor nadat je hebt doorgetrokken de hele inhoud omhoog komt drijven. Ik ben toen hard weggerend...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 21:14
Heelduh
Heelduh is offline
Hangen!! Bijna overal... brrrr ik haat franse sta-plees...
Ik krijg alleen wel snel last van m'n knieen als ik zo "hang"...

En meiden, in de bosjes (inde vakantie bijvoorbeeld) vinden jullie dat ook zo lastig?? Ik ben altijd bang dat ik de hele zooi onder plas...
Oud 05-02-2002, 08:33
Verwijderd
Ik haat het om staand te pissen Ik ga altijd zitten, als dat kan dan, en meestal op het damestoilet. Dat is wat frisser

Dus als je ooit iemand over het hokje hoort kruipen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 09:36
PaSsiOnE
PaSsiOnE is offline
hmmzz als ik op vakantie ben op een camping enz..
dan neem ik altijd van die hygienishe doekjes (ofzow ) mee..
dan veeg ik een paar x over die bril en dan ga ik gewoon zitte...

op school hang ik er meestal gewoon boven..

Oud 06-02-2002, 20:27
marlies
marlies is offline
Ik ga altijd hangen erboven. Ook op school, maar in Frankrijk langs de weg heb je van die gaten in de grond, dat is wel effe minder vind ik..
Oud 06-02-2002, 21:53
Ninnoc
Ninnoc is offline
hangen.

Ben een keertje bang geweest dat ik zo in zo'n statoilet zou flikkeren. Ik heb altijd broeken aan die op de grond hangen en al helemaal als hij halverwege hangt. Dus ik sta te wankelen, kom me nergens vasthouden omdat ik ondertussen ook mijn broek omhoog stond te houden enz Ik haat smerige toiletten!
Oud 07-02-2002, 11:47
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Ik denk dat de franse "Toilet mensen" dit eens moeten lezen die gaten zijn zo onhandig je broek hangt altijd op de grond en als je doortrekt zijn je schoenen zeiknat

Regels voor berichten