Advertentie | |
|
![]() |
|
[QUOTE]Psychickje schreef:
Welke associaties maak je met liefde ivm geur: bloemengeur kleur: rood/oranje/roze smaak: ![]() plaats: een tropische kustplaats seizoen: zomer leeftijd: 18> (weet niet waarom, maar vind dat gewoon meest geschikte leeftijd) C: cadeautjes geven? N: neuzen?? (beetje vergezocht, maar dat doen kaboutertjes toch ipv zoenen?) Z: zweven, in de zevende hemel zijn Schilderij: ik heb ff voor je zitten zoeken op internet en ik heb een site gevonden waar van 's werelds grootste schilders allerlei schilderijen op staan http://www.exittoart.nl/framesetmain.htm? en dan naar gallery. En bij Israel (vraag me niet wie het is) stonden 2 schilderijen die wel iets met liefde te maken hadden, eentje heette zelfs zo, moet je daar maar ff bij kijken, ik ben dus maar tot de i gegaan...misschien heb je er wat aan. En ik vind helemaal niet dat je veel vraagt hoor, vind t wel leuk om hier een beetje over na te denken...suc6 met je opdracht! Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 22:14. |
![]() |
|
geur: iets zoets, vrolijks, rozen?
kleur: rood/roze smaak: zoet plaats: romantische plek, open haard ofzo seizoen: winter (evt herst) Chemie Nieuw? Neuken? ![]() Questions Ys ![]() Volgende opdracht zou zijn om een schilderij te zoeken dat te maken heeft met liefde De Griekse schilderijen, of Romeinse. Bijv met Venus of Cupido... Rembrandt of Rubens ofzo...
||
Verwijderd
|
Concert: kun je heen met je vriend(in)
N: had Karen (Gothic) al een mooi voor ![]() ![]() Quasi nonchelant: het kan me lekker niks schelen wat hij/zij van me vindt ![]() eX ![]() ![]() Yes: eindelijk heb je hem ![]() 'k verzin ook maar wat. ![]() Tip: pak een woordenboek erbij en zoek bij de letter een woord. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Welke associaties maak je met liefde ivm ...
geur: mm...Roosjes,... en er is zo nen bepaalden parfum voor mannen en die laat me steeds denken aan m'n 1ste liefde! ![]() kleur: ROOD , dat zal wel bij iedereen zo zijn zeker!?!? smaak:iets zoet , zoals die suikersnoepjes in de vorm van hartjes waar telkens zo een woord opstaat! ![]() plaats: het park seizoen: Lente leeftijd:17 Het alfabet even denken nu zenne! Affectie Baby (= de vrucht van de liefde tussen 2 personen) Charisma (= de persoonlijke uitstraling waarmee met mensen kan aantrekken!) Deugdzaam Eensgezind (= meestal heb je dezelfde ideëen over iets bepaald) Fysiek (= bijvoorbeeld fysiek contact hebben = vrijen) Gevoelens Hartstocht,huwelijk Intens ( een sterke,hevige relatie bijvoorbeeld) Ja-woord (het huwelijk) ![]() Kus Liefde(-sverdriet) Mooi (=de liefde is gewoonweg iets moois) Natuurlijk Onweerstaanbaar,ondeugend,offers (men moet al eens offers maken wanneer met een relatie heeft) Passie Q = / Relatie Spontaan,seks,stresserend ![]() Trouwen Uniek Verliefdheid Wederzijds,wenselijk X = / Y = yell (ik heb het in de woordenboek opgezocht is een nederlands woord = een aanmoedigingskreet! Sommige koppels hebben dat voor elkaar, zoiets als een roepnaam) Zachtheid,zekerheid,zwoel Over dat schilderij, MOET dat een schilderij zijn?? Of mogen dat ook tekeningen zijn van een Kunstenaar?? Zoja, dan raad ik je meteen Keith Haring aan! Als je daar in je bibliotheek een boek over kan vinden! Die zijn gewoon de MAX!! Het zijn vrij moderne tekeningen over liefde! ![]() Succes, Lieve
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde in mijn tijd..... BELLEKE | 6 | 18-01-2004 17:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal van een vriend - nog geen titel Caelis | 35 | 29-07-2003 15:09 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vraagje over P.O. economie Verwijderd | 3 | 22-04-2002 12:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |