Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus het was de persoon die dat deed? |
![]() |
||
Citaat:
ik heb haat gezien en ik herken het... in mijn eerste reply bedoelde ik dat ik nog geen haat heb gevoeld, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, heb al heel vroeg geleerd wat het is en ze hebben het proberen op te dringen aan mij, dit is niet gelukt... en iets anders... haat jij elk persoon die jij niet aardig vind??? neej denk het niet... haat is een groot wordt en vaak onterecht dus voordat ik dat woord ooit voor mijn gevoelens gebruik... dat ik het nooit zal kennen, was een beetje voorbarig heb je gelijk in... zeg nooit nooit he, maar... ik denk niet dat het op mijn pad zal komen... zeker weten doe je het nooit... |
![]() |
|
![]() |
Ik haat niet zo erg meer.. ik ben de laatste jaren wat rustiger geworden
![]() Maar er zijn mensen waarvan ik alleen maar het hoofd moet zien om walging te voelen. Zo star, zo bekrompen, zo triest, hard, bitter, intolerant en dom kunnen mensen zijn.. Sommige van die mensen vallen nog best mee. Als je een beetje aardig tegen ze bent kun je nog best met ze over het weer kletsen. Cat ps. van die one-happy-family-mijn-zoontje-doet-dat-niet-negers-zijn-eng-iedereen-die-blowt-is-slecht-mijn-porseleinen-servies-is-alles-mensen.
||
![]() |
Citaat:
Je kunt uitsluitend iemand haten die je liefhebt, of lief hebt gehad. Als jij Pim Fortuyn echt hebt gehaat, heb je hem ook echt liefgehad. Nooit gedacht dat jij zo van Pim Fortuyn hebt gehouden! Haat veronderstelt liefde en betrokkenheid. Als je iemand niet liefhebt, is er geen betrokkenheid, en laat zo iemand je koud. Er is dan geen sprake van haat. Persoonlijk: de mensen die ik liefheb, haat ik niet. En de paar anderen haat ik ook niet, omdat ze me koud laten. Van een enkeling heb ik afkeer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb het soms ook al gehad, dat ik iemand niet leuk vind, gewoon door nog maar de foto ervan te zien. Bij mij ligt het ook aan de houding en de uitstraling dat de persoon geeft op de foto. Wanneer iemand overdreven wil overkomen, heb je er bij mij al direct gelegen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het meisje dat mij haat. Fayelinde. | 4 | 31-07-2006 15:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schikbarende haat onder Marokkaanse jeugd DEADLOCKED | 353 | 24-12-2004 21:22 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Psychologie |
haat Little miss NAUGHTY | 16 | 03-12-2002 21:30 | |
Psychologie |
Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer N*A*Shezbaernon | 4 | 22-01-2002 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
haat Edwin uit Kaasstad | 0 | 31-12-2001 15:38 |