Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis al een eeuwenoud probleem!
Eff een update van microsoft downloaden --> ZOEKEN MAAR ---- [edit] Heb toch niks te doen --> NEDERLANDS (voor ned. xp) & ENGELS (voor eng. xp) [/edit] Offtopic: asje ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat bedoel je met het hoofdmenu en de tekst in het spel? Zie je geen tekst meer en staan en nu Blokken op de plek van de tekst? Ik heb dit laatste namelijk zelf ook gehad.
Het spel kan soms grafische conflicten geven wanneer je XP gebruikt en een videokaart hebt met een Nvidia chip erop.(staat ook in de readme file). Ik heb het opgelost door een nieuwe versie van d3d8.dll te installeren. Deze .ddl zit in de volgende patch (voor windows xp) -> Q306676 Gebruik je de engelse versie dan volstaat de volgende link: Q306676 (windows XP patch) heb je de nederlandse versie ga dan naar microsoft nl En download de NL versie. De naam van de patch zal je doen denken dat het voor heel wat anders is bedoeld maar wanneer het bovenstaande het geval is zou het moeten werken. Suc6 edit: iemand was me al voor. nu heb je het 2 keer.
|
|