Advertentie | |
|
![]() |
|
Zou je 6 dagen überhaupt wel een relatie willen noemen?
Ik snap dat je gefrustreerd bent omdat jouw droombeeld de realiteit niet is. Maar de wereld is nou eenmaal niet zoals jij 'm graag zou willen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
jah ik ken het...
gister gedumpt na 3 dagen.. dat het zo kort was vind ik niet erg. dat het uit ging wel. ze wist gewoon niet zeker of ze wel leuk vond. hoewel ik vrijwel zeker wist dat het wel zo was en het ook van iedereen hoorde. ze heeft het dus bij de 1e twijfel al uitgemaakt... was er dan gvd niet aan begonnen! ![]() gaan we ff samen zielig zijn.. ![]() Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 16:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook al duurde het maar even. A die gast is een ongevoelige pumel die aan z`n vriendjes wilde laten zien ``kijke an da dump ik d`r gewoon``. Dat soort jochies @!!$#$$$#%!@ dat moeten ze ermee. k hoop voor je dat je het de volgende keer beter treft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar nee, hij kan je goude hart nog nie na 6 dagjes weggehaalt hebben denk ik. Deze pijn slijt idd wel weer.. En denk nie meer aan um.. Hij is een gevoelloze player. Je kan veel beter krijgen joh!! Succes!! xx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'Kort' liefdesverdriet Rerisen Phoenix | 38 | 24-01-2008 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga jij om met liefdesverdriet? Mooneh | 137 | 08-05-2006 00:43 | |
Liefde & Relatie |