![]() |
|
Verwijderd
|
www.nanowrimo.org
Ok, ik ben dus gek genoeg om hier echt aan te beginnen. Het idee is om 50000 woorden te schrijven binnen de maand november. Het hoeft niet goed te zijn, het gaat om de kwantiteit i.p.v. de kwaliteit. Je kunt o.a. meedoen om jezelf te leren dwingen om te schrijven, of gewoon omdat je gek bent ![]() Zie de site voor meer info... Het lijkt wel reclame (hm dat is het eigenlijk ook) maar ik probeer alleen maar meer mensen over te halen dit te proberen, anders zit ik alleen in deze hel ![]() (en ja, ik heb er eigenlijk ook geen tijd voor. Dat gaat een probleem worden.) |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Heej, wat gaaf! Noem me gek, noem me een scimmia, maar ik ga dit doen
![]() Of ik het af zal krijgen is de vraag, maar goed. Gewoon een kwestie van heel erg veel schrijven, niet? Enneuh.. Citaat:
![]() Dan gaat mijn verhaal toch in de Nederlandse taal, dat ligt me beter. Idee: hier de vorderingen posten, als er meer mensen meedoen? Ik ga me eens registreren. Dit kan me óf goed bevallen óf gigantisch tegenvallen. Ik ga voor het eerste. Eens kijken... Citaat:
|
Verwijderd
|
Deadly: Nee. Als je wilt mag je het zelfs met de hand schrijven. Dan kunnen de woorden echter niet officieel geteld worden, maar dat maakt niet zo uit. *wijst naar NaNo FAQ*
Leonoor: Hmjah, maar het enige wat je op die site hoeft te doen is je aanmelden en je aantal woorden soms doorgeven en eventueel een voorproefje op de site te zetten. De fora zijn wel bijna helemaal Engels, maar daar hóéf je niet heen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat gaat snel ![]() Ik zit nu op de 3.000 woorden ofzo..
||
Citaat:
![]() Maar ik kreeg een idee! En toen wilde ik wel gaan schrijven ![]()
|
*slaat zichelf, had wel van het begin mee willen doen*
*heeft geen zin om er nu nog aan mee te doen, wel inspiratiekriebelingen* *zal het wel volgen* ... *komt op het lichthoofdige idee hetzelfde in het nederlands te organiseren met de FFF*
|
Wat is een FFF voor een vreemd iets?
Vincit, je kan gerust nog meedoen. Dan raak je een beetje achter op schema, maar op het I hate myself and want to die forum staan ook posts van mensen die vandaag of gisteren zijn begonnen. Wat is iedereens' nick? ![]() Het is idd muze ![]()
|
Verwijderd
|
Grizelda, maar dat wist je vast al
![]() Ben de hele tijd te moe dus ik moet dit weekend drie dagen inhalen... ![]() Nou ja kan vandaag nog wel maar ik wil echt heel graag kleuren (= CGen = kleuren met de computer = heel tijdrovend = geen tijd meer voor schrijven) dus het moet allemaal morgen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tijd tekort, het is een bekend probleem...
||
Citaat:
...en over dat meedoen; ik denk dat het voor mij nu alleen nog goed is om daardoor mijn huiswerk niet te doen en mijn RSI aan te werken... ![]() ...maar wat denken jullie van een Nederlandse versie hiervan?
|
|