Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als hij er al 4 jaar mee loopt. Ghallo ijzerenplaat voor z'n kop. En als die toch al die plaat heeft kan je het ook makkelijk zeggen.
En als goede vriend moet hij er maar berip voor hebben, daar zijn vrienden voor. En als hij het te erg vind en hij wil geen vriend meer van je zijn. Dan was het ook niet echt een goede vriend. Begrijp je nog wat ik schrijf. GEWOON VERTELLEN. Hij wordt er op deze manier ook niet gelukkiger op toch ? Succes
|
Nou, ik zou dus gewoon zeggen: hee schat, weet je wat ik nou weer voor geks gehoord heb. *naam beste vriend* vindt mij al een paar jaar leuk. *lachje* Had ik echt niet verwacht... Maar ja, who cares. Ik hou van jou, maak je dus maar geen zorgen. *zoen*
en al zou die hier nou wel vreemd op reageren, zou ik m zeggen dat eerlijkheid erg belangrijk is... Dat ik dat zoek in een jongen. Maar begrip ook... nou, succes dan maar?
|
Ik weet niet of ik dat wel aan mijn vriend zou vertellen, die zou zich er alleen maar niet prettig bij gaan voelen denk ik; dan ben je toch op je hoede enzo, want tja de beste vriend van je vriendin is wel mooi verliefd op JOUW vriendin.. Dus dat hij in de gaten gaat houden of die vriend van jou niets gaat proberen enzo..
Tja en je beste vriend heeft jou denk ik in vertrouwen verteld dat hij verliefd op je is en ik weet niet of hij erop zit te wachten dat jij het aan anderen gaat vertellen, ook al is het alleen je vriend.. Ik denk dat ik met die beste vriend zou gaan praten, dat het van mijn kant gewoon niks meer kan worden tussen jullie twee, en dat je happy bent met je vriend.. Ik neem aan dat hij daar begrip voor op kan brengen en dat hij niet zal proberen om tussen jou en je vriend te komen.. Hoe hij er verder mee om gaat is zijn probleem vind ik, hij is immers verliefd op jou, en jij niet op hem...
|
IMO vertrouw je iemand in een serieuze relatie; als hij dit al niet zou begrijpen, wat geeft dit dan voor de toekomst?
Ikzelf heb heel goeie vriendinnen waar ik af en toe mee knuffel, zelfs al heb ik een partner (k heb nog geen partners gehad die er probs mee hadden, k zeg het ze altijd wel), maarja mijn vriendenkring is nu eenmaal open.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Players Miichelleee | 3 | 21-05-2009 18:56 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik moet doen Choisai | 9 | 11-01-2009 19:01 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet wat ik moet doen Teerbal | 6 | 12-08-2006 20:36 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet wat ik moet doen hotbulma | 24 | 16-06-2005 09:26 | |
Liefde & Relatie |
please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:( **~yvie~** | 36 | 06-11-2002 07:44 | |
Psychologie |
Hond overleden (was: *weet geen gepaste titel*) Verwijderd | 16 | 28-09-2002 16:49 |