Advertentie | |
|
![]() |
|
Manhunter nog niet gezien, m'n ouders hadden 't op band, maar ze hebben er iets overheen gespoeld.
![]() Ben nu Red Dragon aan het lezen, is iig beter dan Hannibal. Ik kan me Edward Norton ook moeilijk voorstellen als Will Graham, maar we wachten af.
||
Citaat:
Alhoewel het script van Red Dragon ook meer om Lecter is heen gebouwd. Daarnaast is Michael Mann een betere regisseur dan Brett Ratner. Vreemdgenoeg blijkt dat sir Anthony Hopkins in zijn vrije tijd een derde vervolg aan het schrijven is.
|
ik heb hem niet in red dragon gezien, maar edward norton is een van de meest getalenteerde acteurs op dit moment, echt ontzettend goed.
ik denk niet dat hij de rol "Slecht" zou vertolken, dat zou hij gewoon niet KUNNEN....
||
Citaat:
Het ligt vaak ook niet echt aan de acteur, maar aan de regisseur en het script.
||
Ik vond de film erg sterk, zie ook mijn recensie ( http://fun.scholieren.com/films/view.php3?id=313 ):
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*Denkt aan Naomi Watts in Down ![]() ![]()
|||
Citaat:
Norton komt niet uit de verf en is niet overtuigend als de gekwelde Will Graham -- ook de grootste schuld van het matige script van Ted Tally. Het geheel voelt aan als een alledaagse maaltijd, geen culinair hoogstandje. Het camerawerk was ongeinspireerd en de spanning was afwezig. De enige twee die echt te pruimen waren, waren Raph Fiennes en Emily Watson. Geld was overduidelijk de drijvende veer. Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hem ook gezien, en ik vond d'r eigenlijk niet zo heel veel aan. Hannibal werd wel goed neergezet, erg intellectueel maar deze keer ook lekker vals en geslepen. Dat iedereen stijves krijgt van Edwart Norton weet ik zo langzamerhand wel, maar waarom is me nog een raadsel. Niet dat ie zo slecht acteert, maar echt buitensporig is het nou ook weer niet.
't verhaal was wel aardig, met hier en daar wat leuke wendingen maar niet iets waar je nog nachten wakker over ligt. Ik vind het jammer dat je niets meer te weten komt over wat die Tooth Fairy nou precies bezielde. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het boek niet gelezen maar ongetwijfeld zal daar meer in verklaard worden hoe hij over Blake's schilderijen leert en wie hem zijn educatie geeft. Nog maar eens de film gaan bekijken? Er is geen tijd om daar dieper om in te gaan omdat het meer op Hannibal Lecter is gericht dan op The Tooth Fairy.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat ik niet alles 100% heb gevolgd (ik zat met m'n vriendin in de bioscoop.. dat zegt al genoeg ![]() Laatst gewijzigd op 16-11-2002 om 14:26. |
![]() |
||
Iets beter dan Hannibal, maar Red Dragon mist de psychologische diepgang en beklemmende spanning van Silence of the Lambs. Script is wat minder, evenals regie (had de keuze niet op z'n minst op iemand kunnen vallen die al enige ervaring in het genre had?).
Dit is de eerste keer dat Norton me tegenvalt ik een rol, maar het personage van Will Graham is ook niet echt iemand waarbij je meteen aan Norton denkt. Hij is ook gewoon te jong. Graham (en ook Lecter!) zijn in het boek rond de veertig. Ook Hopkins vond ik wat minder. Hij leek z'n rol als Lecter bij tijden te parodiëren. Citaat:
|
![]() |
Ik heb de film (nog) niet gezien, maar wel het boek gelezen. Ik vond het boek heel erg goed, dus mensen die meer willen weten over de achtergrond van Francis Dolarhyde moeten absoluut het boek lezen!
Maar wat mij opviel aan het boek, dat Graham Lecter slechts 1 keer in het gevangenis opzocht. Verder ontmoeten ze elkaar niet meer. Dat is in de film toch heel anders? |
![]() |
|
ik heb Manhunter, Silence of the lambs, Hannibal En Red Dragon gezien.
ik wist NIET (MEER) dat het een remake was van manhunter alleen dan met Anthony Hopkins erbij dus ik vond hem Tegenvallen omdat eigenlijk alles hetzelfde was als hij manhunter (duh) maar hij is ZEKER niet beter als silence of the lambs (ABSOLUUT NIET) en al helemaal niet beter als Hannibal ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nouveau. Metal | 499 | 25-03-2008 00:11 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Films, TV & Radio |