![]() |
|
11 minuten lijkt mij ook vrij veel... Bij mijn vriend gaat het idd ook eerder richting de 11 seconden, al kan hij het zeker wel 11 minuten volhouden als hij zijn best doet (
![]() 25 minuten voor de vrouw... Nou, dat zou best kunnen. In mijn geval iig wel, misschien krik ik zelfs het gemiddelde op ![]()
||
![]() |
Citaat:
De nattigheid alleen is geen garantie voor een orgasme hoor!!! Evenals samentrekkingen en stuiptrekkingen! dit geheel terzijde groetjes jan
||
![]() |
Citaat:
DUHHHHHHHHHhh weet ik ook!!! mah das bij iedereen verschillend de ene begon te knijpen en helemaal rug omhoog etc de andere alleen flink met de beneb uitrekken |
![]() |
||
Citaat:
fake dus ![]() hihih kiddin klaarkomen is goed alleen weten sommige (lees: bijna allemaal) niet HOE ZE HET BIJ EEN MEID VOORMEKAAR MOETEN KRIJGEN dus daarom moeten alle mannen gewoon kijken hoe 2 meiden het doen zodat hun het zo na kunnen doen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zou ik eelt op mijn eikel krijgen? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Tja, nou lijkt het mij ook niet echt humor als je uren aan een stuk gaat liggen bonken. (beetje afwisseling mag wel) en als je dan weer hoogtepunten opbouwt en het dan weer rustig aan doen dan moet je eigenlijk makkelijk een weekendje door kunnen halen. (maar jah, er zijn maar weinig meiden die dat met mij mee wilden doen. Die hadden het na een uur wel gezien en wilden stoppen. Naknuffelen en slapen *wat dus ook gebeurde*)
||
![]() |
Citaat:
![]() 1x 5x gerukt op een middag door me vriendin kreeg er hele dag zere leuter van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Zoals enkelen al zeiden, het is een gemiddelde... Dit is een SCHOLIERENforum, en jeugdige mannetjes komen dan ook sneller klaar dan de gemiddelde 25-40 jarige man (meer hormonen en obsessie voor sex ofzo
![]() Na een tijdje besef je wel dat snel klaarkomen de pret wegneemt, het is wel natuurlijk enzo, maar uitssteller is zoveel leuker... En misschien ontdek je op deze manier wonderbaarlijk dat je partner ook vaginaal kan klaarkomen ^_^ (lukt niet bij iedereen, dsu blijf PLEASE geen half uur "doorpmompen", dit is irritant ![]() Ik -kan- er de 1e keer enkele seconden over doen, mits geil genoeg, maar het ook rekken tot min. 6 minuten, de 2e keer tot min 12 min, 3e keer kan ik het met alle gemak tot een half uur uithouden (zonder stimulans of plagerij van partner dan wel, als ze plots gaat beginnen "nijpen" ofzo dan ga ik er ook wel onderdoor). Verder vind ik dus wel dat je meer bronnen had mogen vermelden, zitten in deze test ook alle mensen verwerkt die niet kunnen klaarkomen (dus tussen 4 min en oneindig, lol), wat is leeftijdsgroep, ... |
![]() |
||
Citaat:
Er is ook een boek over "The One Hour Orgasm", letterlijk dus een orgasme van een uur lang. Een orgasme bestaat uit een aantal ritmische schokken, bij de man te zien aan dat hij in stukjes spuit en bij de vrouw aan nuja.. dat ze schokt ![]() Bij de man zijn dit gemiddeld 5 ofzo, bij de vrouw 12 (don't blame me if I'm bit wrong, weet de exacte hoeveelheid niet meer), wel in dit boek staat beschreven hoe ze het aantal schokken hebben kunnen vergroten en de tijdsspanne tussen zo'n schok kunnen verkleinen. Evenals het mogelijk is voor de man om klaar te komen zonder te spuiten en zonder "een slappe" te krijgen, en zo op een gelijkaardige manier als bij vrouwen orgasmes op te beouwen tot een superclimax (mogelijk dmv Tantra, ben zelf al aan 4x geraakt... aarader ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
11 minuten is voor mij zeker geen gemiddelde, maar goed ligt er ook aan vanaf wanneer ze bedoelen.. waar ligt de grens tussen voorspel en het echte werk, is er wel een grens??
maar goed.. je moet inderdaad wel rekening met de minder potente houden.
|
De conclusie van dit alles : of zijn de exen en vriendjes van Darkcat niet zo goed in bed, of is zij een beest en kan niemand het bij haar uithouden (k had zo vaag ergens iets gehoord...
![]() ![]() Kwamen je exen dan nooit later klaar ofzo, of hoor je dan niets anders van je vriendinnen? 11 sec lijken me super super kort, da's erin, 2 halen en "pletsj" ... (of dit is een verstopt topic en wil ze echt duidelijk maken hoe goed ze is... jaja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
25 minuten vingeren>??????????/ dan hek alle vingers er wel ingehad gewoon mooi omdaj dan echt wel af moet wisselen damnz lamme vingers zalk dan krijgen ![]() ![]() ik ben van mening dat ik wel sneller bij je krijg ![]() of er is iets kapot daarbinnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #10 mueslireep | 500 | 15-11-2012 09:37 | |
Vrije tijd |