Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 10:24
Sonic
Sonic is offline
Ik heb in deze zomervakantie een duits meisje ontmoet. Sindsdien heb ik ook met haar, we belden elkaar bijna elke dag. Ik ben ook al een keer een weekend bij haar blijven slapen.
Nu sinds een week ofzo doet ze heel raar, als ik haar soms bel hangt ze op en soms neemt ze op en zegt ze dat ze nog wel steeds met mij verder wil, als ik haar dan vraag waarom zesteeds ophangt zegt ze dat haar batterij leeg is of dat ze op een feest was (steeds heb ze wel weer een nieuwe smoes)

Iki ben nog steeds heel erg verliefd op haar dus wat moet ik hier nou mee doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2002, 10:49
whizzer
whizzer is offline
Ik zit een beetje in hetzelfde pakket als jij, alleen doet mijn vriendin gewoon anders in hoe ze praat enzow, maargoed, eerlijk gezegd denk ik dat je weinig kunt doen. Je kunt dr met haar over praten, maar als ik het zo lees probeert ze dat een beetje te ontwijken. Verder kun je niet zoveel doen, je zit weet ik hoeveel km weg en je weet niet wat er verder aan de hand is. Volgensmij sta je nogal machteloos, en ik weet uit ervaring hoe ontzettend irritant dat is. Maargoed, praat er met haar over, dat is het enige wat ik kan zeggen....
Oud 11-11-2002, 11:46
Verwijderd
Markant dat het pas sinds een week is *ruikt onraad* Euhm, ik zou nog even afwachten of ze zich zo blijft gedragen. Sterkte ermee.

Simpel en kortaf misschien mijn reactie, maar veel meer kun je niet doen op het moment vrees ik..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 12:54
Verwijderd
he en als ze dan opneemt en ze zegt dat ze nog wel met je verder wil is het dan wel enthousiast of meer zoiets van: ik durf het niet over de telefoon uit te maken.
Als ze ook niet meer volmondig kan zeggen dat ze nog met je verder wil, dan is dat niet al te positief natuurlijk..

Kijk het nog even aan, voor hetzelfde geld gaat ze even door 'n dipje en is alles volgende week weer goed

good luck
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 12:57
Herrie
Herrie is offline
Ik ben een beetje gek in m'n hoofd af en toe Maar ik zou gewoon als verrassing bij haar voor de deur staan

Weet je meteen waar je aan toe bent en heb je geen onzekerheid meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten