![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry, beetje offtopic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geen tampons gebruiken als je niet ongesteld bent nee. Dat is nergens voor nodig, de tampons is dan moeilijk in te brengen en te verwijderen, en er is natuurlijk altijd een (hele) kleine kans op een infectie, zeker als je hem uren laat zitten. Ik zou de kleinste tampon kiezen en goed de gebruiksaanwijzing lezen. Als het niet lukt,gewoon later (of de volgende maand) weer eens proberen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De o.b. mini comfort vind ik ook zeker een aanrader, daar zit een 'glad laagje' om heen waardoor de tampon er veel minder stroef ingaat. Als je zus het nog niet durft om een tampon in te doen, zou ik het eigenlijk ook niet allemaal proberen. Ik vond het eerst ook super eng en daarom heb ik vanaf m'n 13e gewoon geen tampons gebruikt, dat ben ik pas gaan doen toen ik zelf vond dat ik het wel durfde. En nu wil ik juist dat ik er eerder mee was begonnen, het is zo hygienischer, je voelt je tenminste echt schoon, en als je de tampon er goed hebt ingedaan voel je er echt helemaal niks van! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Daarom bedoelde ik dus inderdaad dat ik er eerder mee had moeten beginnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: wat iedereen al zegt. Vooral niet doen als je niet (genoeg) ongesteld bent, dat is zwaar minder prettig. Maar verder is je leeftijd echt géén probleem. (offtopic: inbrenghulzen zijn echt de idiootste dingen ooit, wát een onhandige zooi wordt het dan!) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Op http://www.menstruatie.net staat een heleboel over menstruatie en tampons, misschien een tip voor je zusje?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon en zwemmen Verwijderd | 15 | 21-08-2013 09:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampon niet kunnen inkrijgen. Verwijderd | 13 | 19-06-2006 14:00 | |
Seksualiteit |
Vraagjes ivm tampon LoveGirl212 | 40 | 28-12-2005 14:28 | |
Lichaam & Gezondheid |