![]() |
||
Citaat:
Waar je wel veel van kunt eten zijn augurken, daar zitten dus vrijwel geen kilocalorien in ![]() Als je van dan hongergevoel afwilt moet je er in ieder geval voor zorgen dat je genoeg vezels binnenkrijgt. dat vult namelijk enorm. Van een bruine boterham zit je sneller vol dan van een witte...
||
![]() |
Citaat:
Kunnen we niet een topic beginnen waar iedereen die lijnt zijn/haar ontberingen kwijt kan? Gewoon zodat we elkaar kunnen supporten enzo? Volgens mij zijn er namelijk best veel mensen die lijnen hier. Ik ga meteen ff zo'n topic beginnen ![]() xxx Eefje |
![]() |
|
bedankt voor al jullie reacties!!
![]() ik had niet verwacht dat er zoveel zouden komen. die van augurken wist ik niet, das een goeie! ja 70 schijnt een goed gewicht voor mij te zijn maar als ik 65 weeg voel ik me idd veel beter en ik zie gewoon dat ik er veel mooier uit zie dan! (zit misschien tussen m'n oren maar het is toch echt zo!!) ik heb vandaag nog niet gesnoept, dus dat gaat goed.. ![]() heel veel sterkte iedereen en heel veel succes en onwijs bedankt voor het reageren op mijn berichtje xxx miep
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lauf der Saai of Verdens saai? #958 fizzle-fluffy | 500 | 15-04-2010 08:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12 Verwijderd | 500 | 20-06-2006 21:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #20! Quiana | 488 | 13-04-2004 15:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #9! Snufje | 315 | 07-04-2003 17:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blauwe kont | 21 | 12-02-2002 20:17 |