![]() |
|
![]() |
*mee eens*
http://www.seal.navy.mil/workout.htm Staat heel wat nuttigs voor wie écht een goede conditie wil opbouwen. ![]() |
![]() |
|
totaal oneens.
Bij opdrukken train je maar 1 spiergroep, alleen DIE spieren zullen dus ook sterker worden. Bovendien kan je op die manier alleen op kracht trainen...niet op spiermassa. alleen opdrukken is simpelweg niet genoeg om lichamelijk sterker te worden. [Dit bericht is aangepast door vampiro (10-02-2002).]
|
![]() |
Idd, volledig mee eens.
Ik train 2x pêr week in sportclub, en thuis probeer ik me elke dag 20x op te drukken (misschien vinde sommigen da zielig..) en kmis sportschool helemaal niet. Mijnen buur zit toevallig in de sportschool, en kmoe zegge, echt meer conditie/gespierd is em wel ni... |
![]() |
||
Citaat:
Komt ie weer aan met zijn VS parda paartje training haar ![]() ![]() Maar je weet mijn mening . . . ik vind et niet veel voorstellen, en krachttraining je traint alleen je arm en buik spieren. Rug en been spieren worden volledig vergeten . . .
|
![]() |
Het is een oefening die van je verwacht wordt voodat je bij dat leger gaat.. Je moet gewoon conditie en voldoende kracht opbouwen, het gaat daar echt niet om een evenwichtige training om spiermassa te vergroten
![]()
|
|