Advertentie | |
|
![]() |
|
gelukkig ben ik z'n zeg maar échte eerste vriendin
![]() ik zou het echt helemaal niet vinden als ik zo'n foto tegen zou komen! ik snap je helemaal! al die dingen die ze samen hebben beleefd.... das echt kut! veel succes bij de volgende foto ![]() liefs my baby
|
Wow, hier heb ik t gister toevallig nog over gehad met mn vriend (geruzied). Hij heeft nog een foto op zijn webpage staan waar hij met een ex omarmd op staat. Mijn foto staat er niet op. Waardoor de mensen op zijn site dus waarschijnlijk denken dat zij zn vriendin is. Hij wil de foto er niet afhalen omdat ie op een feest is gemaakt waar hij "herinneringen" aanheeft. Mn vriendinnen stoken me op dat ie haar nog niet vergeten is enzo. Ik weet niet, het doet me iig echt pijn om zon foto te zien, zeker op een van zijn sites. Maar ik probeer er niet meer teveel aan te denken, en ik kom al zeker niet meer op zijn site. Hij vindt t onzin om m weg te halen, snapt niet waarom. Maar voor mij is moeilijk.
Ik vind t trouwens erg lullig om een foto van iemand anders zomaar te verbranden...... |
![]() |
|
Lijkt me ook erg kut om te zien. Gelukkig ben ik dan zijn eerste vriendin en heb ik daar niet zo'n last van. Maar ik vond een tijdje geleden wel een foto waar hij met een meisje opstond, en haar een zoen op de wang gaf. Weet niet, vond ik ook niet leuk om te zien. Ookal was t maar haar wang en dan nog eens 4 jaar terug ofzo. Toen kende ik mn vriend nog geeneens, maar t idee is gewoon fucked. *is jaloers kreng als t om vriendje gaat*
|
Hmmik heb het nog nooit meegemaakt maar ik denk niet dat het me echt zal treffen. Ik heb immers zelf ook foto's waar ik met een ex op sta. Hij kiest voor mij en niet voor die ex, dus dat is simpel. Net als ik ook voor hem kies en niet voor een ex waar ik een leuke foto van heb.
![]()
||
Citaat:
ik heb slecht 1 foto samen me tmijn ex, en daar straalt nu niet echt de liefde vanaf....dus
||
Citaat:
Ik kan het wel relativeren, maar er lopen zat mooie meisjes rond die zo op hem staan te wachten...
||
Citaat:
Ik denk dat je ergens wat angst hebt om hem kwijt te raken en daardoor ook zo reageert op die foto en zo. Btw, wat die foto betreft, ik zou me daar eigenlijk niet aan storen. Ik heb ook nog foto's waar ik opsta met een ex en ben nog heel goed bevriend hen eigenlijk. Ze behoren nog tot mn vaste vriendenkring, dus als we naar deze situatie kijken veronderstel ik dat dat dan ook niet eenvoudig zal zijn voor mn vriendje als ik opnieuw een vriendje zal hebben. Want direct contact is nog erger dan een foto? Wat ik in ieder geval wil zeggen is: Het kan heel goed zijn dat je vriend hele mooie momenten met dat meisje heeft beleefd en zo, maar het is duidelijk dat hij nu heel veel om jou geeft en dat dat andere meisje een afgesloten hoofdstuk is, want anders zou hij niet jou vriendje zijn, maar was hij toch gewoon bij zijn ex gebleven.
|
Pffff gun hem toch zijn mooie herinneringen, wat een kinderachtige reacties zeg... Mijn vriend heeft ook al een indrukwekkend aantal exen (waaronder echt prachtige meisjes zitten) en van zijn 'belangrijkste' ex (waarmee hij 4 jaar is samen geweest) heeft hij nog wel wat foto's (o.a. waarop ze samen staan te kussen enzo)...
So what? Ik weet dat hij haar nu helemààl niet meer wilt en omgekeerd en dat hij van mij houdt, maar dat hij gewoon een mooie tijd met haar beleefd heeft en daar graag herinneringen aan over wil houden. Dat stoort me absoluut niet, ikzelf heb ook nog altijd gedichten enzo van exen aan m'n muur hangen, gewoon omdat ik ze mooi vind... |
![]() |
|
oh sjonge.... ik heb zelf geen moeite met foto's van exen (ja nou ja... als ze heel mooi zijn enzo dan word ik inderdaad onzeker) maar wel een beetje jaloersig, zeker als hij er dan een leuk verhaal bij verteld ofzo
![]() ![]() ik hoop gewoon maar dat zijn nieuwe vriendinnetje wel heeeeel erg gedeprimeerd raakt van alle leuke foto's kaartjes en brieven die hij nog van mij heeft (en ik weet dat ze pontificaal midden in de kamer hangen ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 17:00. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben op zich er wel overheen dat ze haar wenkbrauwen niet verft enzo... maar dan is ze gewoon echt heeeeeeeel erg stom... en ik ben veel leuker!! en het vervelende is... ik heb zo'n vermoeden dat hij me stiekem ook nog leuk vind, waarom zou hij anders nu nog die foto's hebben hangen (die er overgens pas hingen toen het uit was ![]() nou ja, ik ben er dus niet overheen nee... naar woord, btw.. maar dus, ik hoop dat zijn nieuwe vriendinnetje niet kan leven met foto's van zijn ex...
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En je hebt die foto verbrand? Vind ik nogal ver gaan zeg! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat je niet te moeilijk moet doen over dat soort dingen, iedereen heeft een verleden, ook jouw vriend(/in). Natuurlijk kan het moeilijk zijn om geconfronteerd te worden met dat verleden, maar je zal toch moeten accepteren dat hij/zij er een heeft. Ennuh, het is natuurlijk niet voor niks een verleden...
|
Oke het is gewoon niet kewl om een foto te zien van je vriend met zijn ex... maar om nou die foto te gaan verbranden.. dat zou ik dus never doen.. en ook absoluut niet pikken als mijn vriend dat bij mij zou doen.
Vind je het niet een beetje te ver gaan? Hij heeft niets voor niets haar verlaten en jou later "gekozen"..
|
Mijn vriend heeft ook al de nodige exen, hoewel de meeste relaties niet lang duurden, maar ik heb ook niet de behoefte om hem met die meisjes te zien...als hij er al foto's van heeft. Hoewel hij die meisjes nog wel vaak tegenkomt...kheb er ook een aantal van ontmoet, maar ik kan er wel mee concurreren vind ik
![]() |
![]() |
|
Ik heb ook nog een paar foto's van m'n ex op m'n kamer hangen en ik hecht er heel veel waarde aan... Gewoon omdat we een mooie tijd gehad hebben samen. Hij heeft ook een hele mooie (de mooiste
![]() ![]() ![]() Maargoed ik zou t dus echt een ***streek vinden als m'n toekomstige vriendje die foto's van m'n ex en mij weghaalt of verbrand... Dan is ie bij mij echt aan t verkeerde adres... Het zijn MIJN herrineringen uit MIJN verleden, die horen bij MIJN ik... Kuzzje IK ![]()
|
TJa ik zou me daar ook niet bepaald tof bij voelen nee.. Ik zou mn vriend denk ik vragen ze ergens weg te stoppen zodat ik ze niet hoef te zien.. Maar ik zou ze niet zomaar verbranden, het is iets wat bij zijn leven hoorde of de een of andere manier wat nu afgesloten is welliswaar.. Maar nee, verbranden zou ik niet doen.. Ik zou zeggen dat ik me er niet fijn bij voel, en of hij ze uit mijn buurt wil houden..
Wat hij er dan mee doet is zijn zaak... (Weggooien, wegstoppen, verbranden... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #19 Eend | 481 | 30-01-2005 11:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |