Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 19:18
Optima
Optima is offline
laatst kwam ik er een tegen..en ik ...wee tniet wat ik voelde, maar mijn buik draaide om en ik wilde gaan overgeven.

Ik kan niet verwerken dat hij zo lief naar haar kijkt op de foto, dat zij stralend terugkijkt, ze lijken zo'n mooi stel....

ik heb de foto verbrand..en hoop er nooit meer nog eentje tegen te komen
misschien ben ik onzeker...misschien ook bang...
Oud 07-11-2002, 19:22
Verwijderd
er zit geen vraag in, hier komt waarschijnlijk een slotje op
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:23
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ksnap hoe je je voelt..
tvoelt gewoon niet fijn om te weten dat hij "meschien" ook die lieve woordjes tegen haar heeft gezegt, haar ook zo heeft gezoend, haar ook zo heeft vastgehouden..

daar heb ik nl. ook n beetje last van, niet dat hij foto's met haar heeft gemaakt, of dat hij het ooit over haar heeft (wat hij btw niet doet ) maar gewoon het gevoel..
hij zegt tegen mij dat hij nog nooit zo'n vaste relatie heeft gehad, das achteraf wel weer n fijner gevoel..
Oud 07-11-2002, 19:28
Verwijderd
ff serieus nu, mijn vriend heef ook nog fotos,kaarten enz van zijn ex liggen, en een foto van een meeting waar hij mylene zoende, het doet me eigelijk helemaal niks , verklaar me voor gek maar t doet doet me niks, dat is nou eenmaal zijn verleden dat is afgesloten,dat moet je eenmaal accepteren,ze behoord niet voor niks tot zijn verleden, waarom zou je zijn herrineringen verbranden? de enige die er recht op heeft is hij.

jij hebt ook een verleden, dat gaat hij,neem ik aan, ook niet verbranden als hij er niet tegen kan?

ik kan t wel ergens wel snappen hoor maar ik heb daar geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:54
highlight
highlight is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:
ksnap hoe je je voelt..
tvoelt gewoon niet fijn om te weten dat hij "meschien" ook die lieve woordjes tegen haar heeft gezegt, haar ook zo heeft gezoend, haar ook zo heeft vastgehouden..

ja dat is het bij mij ook meer..gewoon een soort jaloersheid dus..
Oud 07-11-2002, 20:11
Verwijderd
Ik zou daar echt precies hetzelfde gevoel van krijgen, damnz dat is echt erg.
Maar vooral omdat ik zo onzeker ben, ik zou dan meteen gaan kijken hoe knap ze wel niet was enzo...argh
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:18
my baby
my baby is offline
gelukkig ben ik z'n zeg maar échte eerste vriendin
ik zou het echt helemaal niet vinden als ik zo'n foto tegen zou komen!

ik snap je helemaal!

al die dingen die ze samen hebben beleefd....
das echt kut!

veel succes bij de volgende foto

liefs my baby
Oud 07-11-2002, 20:47
miro
miro is offline
Wow, hier heb ik t gister toevallig nog over gehad met mn vriend (geruzied). Hij heeft nog een foto op zijn webpage staan waar hij met een ex omarmd op staat. Mijn foto staat er niet op. Waardoor de mensen op zijn site dus waarschijnlijk denken dat zij zn vriendin is. Hij wil de foto er niet afhalen omdat ie op een feest is gemaakt waar hij "herinneringen" aanheeft. Mn vriendinnen stoken me op dat ie haar nog niet vergeten is enzo. Ik weet niet, het doet me iig echt pijn om zon foto te zien, zeker op een van zijn sites. Maar ik probeer er niet meer teveel aan te denken, en ik kom al zeker niet meer op zijn site. Hij vindt t onzin om m weg te halen, snapt niet waarom. Maar voor mij is moeilijk.

Ik vind t trouwens erg lullig om een foto van iemand anders zomaar te verbranden......
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:52
sas_andrea
sas_andrea is offline
Lijkt me ook erg kut om te zien. Gelukkig ben ik dan zijn eerste vriendin en heb ik daar niet zo'n last van. Maar ik vond een tijdje geleden wel een foto waar hij met een meisje opstond, en haar een zoen op de wang gaf. Weet niet, vond ik ook niet leuk om te zien. Ookal was t maar haar wang en dan nog eens 4 jaar terug ofzo. Toen kende ik mn vriend nog geeneens, maar t idee is gewoon fucked. *is jaloers kreng als t om vriendje gaat*
Oud 07-11-2002, 21:06
Roos
Roos is offline
Hmmik heb het nog nooit meegemaakt maar ik denk niet dat het me echt zal treffen. Ik heb immers zelf ook foto's waar ik met een ex op sta. Hij kiest voor mij en niet voor die ex, dus dat is simpel. Net als ik ook voor hem kies en niet voor een ex waar ik een leuke foto van heb.
Oud 07-11-2002, 23:13
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik heb al mijn foto´s bij elkaar liggen in een la.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik er af en toe nog naar kijk.....

Het is toch zonde om een mooi verleden, met in jouw geval waarschijnlijk een naar einde gewoon weg te gooien?...
Oud 08-11-2002, 07:48
Optima
Optima is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:

Het is toch zonde om een mooi verleden, met in jouw geval waarschijnlijk een naar einde gewoon weg te gooien?...
eehm ZIJN verleden,

ik heb slecht 1 foto samen me tmijn ex, en daar straalt nu niet echt de liefde vanaf....dus
Oud 08-11-2002, 07:50
Optima
Optima is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Maar vooral omdat ik zo onzeker ben, ik zou dan meteen gaan kijken hoe knap ze wel niet was enzo...argh
dat is het punt. zijn ex was ook uitzonderlijk knap ( was, nu is ze wat aangekomen en wat veranderd in...een vleermuis etc)

Ik kan het wel relativeren, maar er lopen zat mooie meisjes rond die zo op hem staan te wachten...
Oud 08-11-2002, 08:30
Verwijderd
Citaat:
my baby schreef:
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 09:43
luckyleo
luckyleo is offline
boeit, oude foto's. Dat is gedaan denk en het is toch logisch dat je vriend lief op die foto's naar zijn toenmalige vriendin kijkt? Zo zal hij toch nu ook wel naar jou kijken op foto's? Ji bent tenslotte nu zijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:03
MazeMouse
MazeMouse is offline
Nu heb ik ALTIJD een hekel gehad aan foto's. En zulllen ze van mij geen vrijwillige foto's vinden.
Oud 08-11-2002, 10:17
Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
Optima schreef:
dat is het punt. zijn ex was ook uitzonderlijk knap ( was, nu is ze wat aangekomen en wat veranderd in...een vleermuis etc)

Ik kan het wel relativeren, maar er lopen zat mooie meisjes rond die zo op hem staan te wachten...
Ja, maar ik neem aan dat die mooie meiden ook al op hem stonden te wachten voor jullie een koppel waren en toch heeft hij maar mooi voor jou gekozen.
Ik denk dat je ergens wat angst hebt om hem kwijt te raken en daardoor ook zo reageert op die foto en zo.
Btw, wat die foto betreft, ik zou me daar eigenlijk niet aan storen. Ik heb ook nog foto's waar ik opsta met een ex en ben nog heel goed bevriend hen eigenlijk. Ze behoren nog tot mn vaste vriendenkring, dus als we naar deze situatie kijken veronderstel ik dat dat dan ook niet eenvoudig zal zijn voor mn vriendje als ik opnieuw een vriendje zal hebben. Want direct contact is nog erger dan een foto?
Wat ik in ieder geval wil zeggen is: Het kan heel goed zijn dat je vriend hele mooie momenten met dat meisje heeft beleefd en zo, maar het is duidelijk dat hij nu heel veel om jou geeft en dat dat andere meisje een afgesloten hoofdstuk is, want anders zou hij niet jou vriendje zijn, maar was hij toch gewoon bij zijn ex gebleven.
Oud 08-11-2002, 13:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Oei.... Dat lijkt me inderdaad heel pijnlijk! Ik denk ook dat ik me dan voor lange tijd ontzettend klote zou voelen..
Bedenk maar dat hij nu voor jou heeft gekozen en dat zij niet voor niks een ex is. Cliché maar waar!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:02
Verwijderd
ik dacht dat dit een of ander lijp fototopic was
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:18
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
my baby schreef:
mhmm.. jaa ik ben ook mn vriend zn 1e échte VASTE vriendin..
maar tog zou ik het kut vinden..
Oud 08-11-2002, 14:24
Verwijderd
Verscheuren, in de hens steken, mee gaan darten. Bekijk het van de positieve kant.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:26
Verwijderd
Kinderachtig gedoe..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:31
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik dacht dat dit een of ander lijp fototopic was
hoopte ik eigenlijk
Oud 08-11-2002, 15:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Pffff gun hem toch zijn mooie herinneringen, wat een kinderachtige reacties zeg... Mijn vriend heeft ook al een indrukwekkend aantal exen (waaronder echt prachtige meisjes zitten) en van zijn 'belangrijkste' ex (waarmee hij 4 jaar is samen geweest) heeft hij nog wel wat foto's (o.a. waarop ze samen staan te kussen enzo)...
So what? Ik weet dat hij haar nu helemààl niet meer wilt en omgekeerd en dat hij van mij houdt, maar dat hij gewoon een mooie tijd met haar beleefd heeft en daar graag herinneringen aan over wil houden. Dat stoort me absoluut niet, ikzelf heb ook nog altijd gedichten enzo van exen aan m'n muur hangen, gewoon omdat ik ze mooi vind...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 16:27
coecie
coecie is offline
oh sjonge.... ik heb zelf geen moeite met foto's van exen (ja nou ja... als ze heel mooi zijn enzo dan word ik inderdaad onzeker) maar wel een beetje jaloersig, zeker als hij er dan een leuk verhaal bij verteld ofzo ... maar nu heb ik geen vriendje, dus dit probleem zal ik niet echt hebben...

ik hoop gewoon maar dat zijn nieuwe vriendinnetje wel heeeeel erg gedeprimeerd raakt van alle leuke foto's kaartjes en brieven die hij nog van mij heeft (en ik weet dat ze pontificaal midden in de kamer hangen ) en dat ze het niet aankan... bovendien hoop ik dat hij door al die leuke herinneringen zich ineens weer beseft dat ie echt helemaal verkeerd verhuist is en dat zo'n meisje dat haar haar zwart heeft geverfd maar haar wenkbrauwen niet helemaal niets voor hem is en dat ie ook echt niet verliefd op haar is.... zucht
Oud 08-11-2002, 16:43
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
maar nu heb ik geen vriendje
Ligt het aan mij, of vermeld je dit bijzonder vaak in je posts?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 16:44
coecie
coecie is offline
Citaat:
******** schreef:
Ligt het aan mij, of vermeld je dit bijzonder vaak in je posts?
oh dat ligt aan jou... maar natuurlijk ook aan mij, want ik ben woensdag weeres met mijn neus op de feiten gedrukt... het houdt me even bezig ofzo... maar ik bedoel... een meisje dat wel haar haar, maar niet haar wenkbrauwen verft?!
Oud 08-11-2002, 16:47
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
oh dat ligt aan jou... maar natuurlijk ook aan mij
Op de 1 of andere wijze rijmen die 2 zaken niet met elkaar

Citaat:
ik ben woensdag weeres met mijn neus op de feiten gedrukt... het houdt me even bezig ofzo... maar ik bedoel... een meisje dat wel haar haar, maar niet haar wenkbrauwen verft?!
Je bent er nog niet echt overheen? :/

Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 17:00.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:05
coecie
coecie is offline
Citaat:
******** schreef:
Op de 1 of andere wijze rijmen die 2 zaken niet met elkaar

Je bent er nog niet echt overheen? :/
het ligt aan jou dat je het opmerkt, het ligt aan mij dat ik het vermeld, maar ik doe dat niet bewust...

ik ben op zich er wel overheen dat ze haar wenkbrauwen niet verft enzo... maar dan is ze gewoon echt heeeeeeeel erg stom... en ik ben veel leuker!! en het vervelende is... ik heb zo'n vermoeden dat hij me stiekem ook nog leuk vind, waarom zou hij anders nu nog die foto's hebben hangen (die er overgens pas hingen toen het uit was ) en waarom zou hij anders nog me proberen te zoenen enzo??
nou ja, ik ben er dus niet overheen nee... naar woord, btw..
maar dus, ik hoop dat zijn nieuwe vriendinnetje niet kan leven met foto's van zijn ex...
Oud 08-11-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
het ligt aan jou dat je het opmerkt, het ligt aan mij dat ik het vermeld, maar ik doe dat niet bewust...
Maar als jij het vermeldt, dan is het toch logisch dat ik het opmerk? Of registreer ik weer juist de dingen die ik interessant vind?

Citaat:
*wenkbrauwen, leuk vinden, zoenen, etc*
Let op dat je jezelf niet voor de gek houdt en euh .. wat boeit het nou wat zij met haar wenkbrauwen doet?

Citaat:
ik hoop dat zijn nieuwe vriendinnetje niet kan leven met foto's van zijn ex...
Sadist
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:15
coecie
coecie is offline
Citaat:
******** schreef:
Sadist
that's me
Oud 08-11-2002, 18:59
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
rosi schreef:
Hmmik heb het nog nooit meegemaakt maar ik denk niet dat het me echt zal treffen. Ik heb immers zelf ook foto's waar ik met een ex op sta. Hij kiest voor mij en niet voor die ex, dus dat is simpel. Net als ik ook voor hem kies en niet voor een ex waar ik een leuke foto van heb.
Precies!

En je hebt die foto verbrand? Vind ik nogal ver gaan zeg!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:00
sicilion
sicilion is offline
Dit is nou precies de reden dat ik uber blei ben met het feit dat ik gewoon niet jaloers ben

boeit me echt nix! nou ja boeit me wel maar het doet me nix!
Oud 09-11-2002, 19:11
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Optima schreef:
laatst kwam ik er een tegen..en ik ...wee tniet wat ik voelde, maar mijn buik draaide om en ik wilde gaan overgeven.

Ik kan niet verwerken dat hij zo lief naar haar kijkt op de foto, dat zij stralend terugkijkt, ze lijken zo'n mooi stel....

ik heb de foto verbrand..en hoop er nooit meer nog eentje tegen te komen
misschien ben ik onzeker...misschien ook bang...
Ik zou toch niet moeten zien dat mijn vriend foto's van mij en m'n ex verbrand!!! Dan zou ik toch wel ff heel erg boos worden!! Ik heb ook nog foto's van mij en m'n ex op m'n deur hangen. Waarom? omdat hij mijn eerste liefde was, omdat dat toen een mooi moment was. Maar m'n -nieuwe- vriend weet net zo goed als ik dat ik heel blij ben dat het uit is tussen mij en m'n ex.
ik denk dat je niet te moeilijk moet doen over dat soort dingen, iedereen heeft een verleden, ook jouw vriend(/in). Natuurlijk kan het moeilijk zijn om geconfronteerd te worden met dat verleden, maar je zal toch moeten accepteren dat hij/zij er een heeft. Ennuh, het is natuurlijk niet voor niks een verleden...
Oud 09-11-2002, 20:52
gizmo
gizmo is offline
Oke het is gewoon niet kewl om een foto te zien van je vriend met zijn ex... maar om nou die foto te gaan verbranden.. dat zou ik dus never doen.. en ook absoluut niet pikken als mijn vriend dat bij mij zou doen.
Vind je het niet een beetje te ver gaan?

Hij heeft niets voor niets haar verlaten en jou later "gekozen"..
Oud 11-11-2002, 14:20
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn vriend heeft ook al de nodige exen, hoewel de meeste relaties niet lang duurden, maar ik heb ook niet de behoefte om hem met die meisjes te zien...als hij er al foto's van heeft. Hoewel hij die meisjes nog wel vaak tegenkomt...kheb er ook een aantal van ontmoet, maar ik kan er wel mee concurreren vind ik en hij heeft nu voor mij gekozen denk ik maar.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 15:10
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik heb ook nog een paar foto's van m'n ex op m'n kamer hangen en ik hecht er heel veel waarde aan... Gewoon omdat we een mooie tijd gehad hebben samen. Hij heeft ook een hele mooie (de mooiste ) foto van mij...en ik hoop dat z'n huidige vriendin daar goed ziek van is tenminste als ie zichtbaar in z'n kamer staat, gna gna...
Maargoed ik zou t dus echt een ***streek vinden als m'n toekomstige vriendje die foto's van m'n ex en mij weghaalt of verbrand... Dan is ie bij mij echt aan t verkeerde adres... Het zijn MIJN herrineringen uit MIJN verleden, die horen bij MIJN ik...

Kuzzje IK
Oud 11-11-2002, 15:16
PardonMe
PardonMe is offline
TJa ik zou me daar ook niet bepaald tof bij voelen nee.. Ik zou mn vriend denk ik vragen ze ergens weg te stoppen zodat ik ze niet hoef te zien.. Maar ik zou ze niet zomaar verbranden, het is iets wat bij zijn leven hoorde of de een of andere manier wat nu afgesloten is welliswaar.. Maar nee, verbranden zou ik niet doen.. Ik zou zeggen dat ik me er niet fijn bij voel, en of hij ze uit mijn buurt wil houden..
Wat hij er dan mee doet is zijn zaak... (Weggooien, wegstoppen, verbranden... )
Reageren

Regels voor berichten