Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2002, 17:44
NameZero
NameZero is offline
Ik heb ff een vraagje. Gister was ik op een verjaardag van een meisje uit mijn klas. Was allemaal heel gezellig enzo. Van tevoren al had ik met een vriend besloten om een stick te draaien en op te roken. Niemand van ons 2 kon draaien maar we hebben het toch geprobeerd. Het zag er niet uit en hij werkte ook niet zo goed. Nu heb ik een vraag: Heeft iemad een goede site waar je kan lezen hoe je een stick moet draaien?

Alvast bedankt,
Greetz NameZero
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2002, 18:06
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
oefening baart kunst
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:15
]{ing
]{ing is offline
Nee eigenlijk niet, zelf nog nooit tegengekomen eigenlijk.

Ik kan nu wel even snel een beschrijving uit mijn mou schudden

men neme een lang vloeitje
men neme een tip
men neme een pakje shag
men neme een aansteker
men neme een zak wiet

je legt het vloeitje neer,zorg ervoor dat de plakrand bovenzit, en je legt de aansteker op de plek waar de tip gaat komen.
een goede tip is zo gerold dat er moeilijk iets door heen kan vallen, maar dat het wel nog goed de nodige dampen doorlaat.
je neemt een plukje shag, dit trek je mbv je vingers uit elkaar, en je verdeelt de shag zo over het vloeitje dat het grootste deel van het oppervlak van het vloeitje bedekt is met een dun laagje shag. natuurlijk kun je hierin varieeren, maar voordat je weet wat genoeg en wat teveel shag is moet je wel wat oefenen. gooi er dus niet teveel op. je krijgt een soort van ''matje'' voor de wiet, wat ervoor zorgt dat de wiet in het midden van de joint zit en niet aan de buitenzijde (ter voorkoming van inbranders.)

verkruimel de wiet zo dat ie uit elkaar valt als poeder (ideaal), probeer niet te grote brokken te maken in ieder geval. verdeel de wiet naar eigen smaak over de gehele lengte van je matje.
verwijder de aansteker, leg je tip ervoor in de plaats.

nu ben je klaar om te beginnen met het rollen van je joint. dit vergt concentratie. probeer niet als een of andere parkinson patient het vloeitje op te pakken want dan kan je weer op nieuw beginnen. men neme het zakje van de wiet, mbv het harde randje van het zakje kan je namelijk de vloei een stukje optillen zodat je em met je duim en wijsvinger op kan tillen zonder dat je shag en wiet op de grond dondert.

vanaf de tip duw je met duim en wijsvinger de shag en wiet in de joint zo op elkaar dat je het vloeitje naar binnen kunt rollen. met je andere duim en wijsvinger heb je de tip vast, daar moet je als eerste het vloeitje onder de andere kant van het vloeitje zien te rollen. lukt dit niet goed wordt het ook geen goede joint. je rolt dus door met je duim en wijsvinger te bewegen langzamerhand de ene kant van het vloeitje onder het andere in. als dit gedaan is kun je de joint verder rollen todat de plakrand goed zit. dan dichtplakken en voorzichtig de plakrand, recht, op het vloeitje plakken. veel meer kan ik niet erover zeggen, het kost moeite om het te leren, en om het te leren moet je oefenen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:41
NameZero
NameZero is offline
Thx maar mocht toch iemand nog een site hebben (liefst met plaatjes) wil die hem dan alsnog hier neer pleuren?

Greetz NameZero
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 19:05
poecilotheria
poecilotheria is offline
gewoon beginnen en zien wat ervan terecht komt.....
is het niks gewoon open plukken en opnieuw draaien.....het duurt ff maar dan heb je ook wat
Oud 16-11-2002, 19:37
_-=*~!lja~*=-_
_-=*~!lja~*=-_ is offline
mischien dat je hier iets aan hebt???

KuzZzZz......
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 07:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
gewoon veel proberen
Oud 17-11-2002, 11:46
NameZero
NameZero is offline
Thx !lja ik ga het gelijk proberen. Eerst ff langs de snackbar voor een pak peuken en dan draaien! Thanks!

KissieZ NameZero
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:22
-=*~!lja~*=-
-=*~!lja~*=- is offline
Citaat:
NameZero schreef:
Thx !lja ik ga het gelijk proberen. Eerst ff langs de snackbar voor een pak peuken en dan draaien! Thanks!

KissieZ NameZero
alstje..
en is et al gelukt?

KuzZzZz....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:26
Griller
Griller is offline
met je vingersr rondjes draaien
Oud 18-11-2002, 07:23
Iotje
Iotje is offline
www.highlife.nl
Oud 18-11-2002, 07:29
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
NameZero schreef:
Thx maar mocht toch iemand nog een site hebben (liefst met plaatjes) wil die hem dan alsnog hier neer pleuren?

Greetz NameZero
ondankbare hond!
Oud 18-11-2002, 13:08
NameZero
NameZero is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
ondankbare hond!
Ik vraag alleen maar om nog meer info zo dat hij niet mis kan gaan. En hij was geweldig trouwens. Ik voelde hem echt zitten en ik was echt knetter. Thx voor jullie hulp. Nu ga ik weer naar buiten, weer een sitck roken .

Greetz NameZero
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:12
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
NameZero schreef:
Ik voelde hem echt zitten en ik was echt knetter.
Dan heb je mijn post vast wel gelezen .. smoke 'em ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 13:43
Xellent
Xellent is offline
Citaat:
]{ing schreef:

je legt het vloeitje neer,zorg ervoor dat de plakrand bovenzit, en je legt de aansteker op de plek waar de tip gaat komen.
Tip: Met de plakrand naar onderen (naar beneden en naar je gezicht gericht) rolt stukken makkelijker (binnestebuiten genaamd) en er zit ook veel minder papier aan je joint.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 14:29
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Xellent schreef:
Tip: Met de plakrand naar onderen (naar beneden en naar je gezicht gericht) rolt stukken makkelijker (binnestebuiten genaamd) en er zit ook veel minder papier aan je joint.
idd

binnenstebuiten is de bom
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 15:14
Copeland
Copeland is offline
inside-out is veel relaxter maar tis wel moeilijker vind ik om te rollen
Oud 20-11-2002, 15:28
eztah
eztah is offline
Het lukt mij nooit om de tip er fatsoenlijk in te krijgen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 16:14
NameZero
NameZero is offline
Thx voor al jullie reacties en ik ben nu fulltime junkie geworden . Maandag onder school 2 sticks gerookt en dinsdag weer eentje. Vandaag was ik wel nuchter.

Greetz NameZero
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 16:32
NameZero
NameZero is offline
Zo ff stick roken . http://forum.scholieren.com/showthre...51#post2868651

Greetz NameZero
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:21
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Xellent schreef:
ja, maar ik bouw mooiere joints met de plakrand boven (geen insideout dus)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:22
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
NameZero schreef:
Thx voor al jullie reacties en ik ben nu fulltime junkie geworden . Maandag onder school 2 sticks gerookt en dinsdag weer eentje. Vandaag was ik wel nuchter.

Greetz NameZero
fulltime junkie? wat ben ik dan wel niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten