Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 19:50
coecie
coecie is offline
ik heb t nieuwe vriendinnetje van mijn ex gezien...
ze passen helemaaal niet bij elkaar!! en ik ben veel leuker!!!!

en ik bedoel... t'is niet iets wat ik me in het hoofd haal, want zijn beste vriend vroeg aan me, nic, kun je het PULEAZE weer goedmaken, dit kind hoort niet bij hem...

en ik snap het niet?!!

aaaaaah!! het is zoooooo frustrerend... en ik ben nog gewoon verliefd op hem... sjit

ze is lelijk en heeel erg saai... en totaal niet grappig... alles wat ie in mij zocht en vond (of niet) dat heeft zij zo mogelijk nog minder... en hij lijkt zelf ook niet enthousiast... sjonge, neem dan tenminste een LEUKE vriendin, nu voel ik me helemaal genaaid...

okay anyways, ik heb t dus zoiets als een half jaar geleden uitgemaakt, en dat wilde ik eigenlijk niet, maar hij had het echt nodig, ik ben nog stééds verliefd, en ik moet er echt vanaf...

what to do?? en verzin niet dat ik me meot gaan bezighouden met van alles, want als iemand dingen onderneemt, dan ben ik het wel.... *diepe zucht*

jongens zijn echt eikels (maar ik mag niet generaliseren... dus, hij is echt een eikel... maar dan echt hè)

Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 19:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2002, 19:52
funest
funest is offline
Citaat:
coecie schreef:

jongens zijn echt eikels
kheb de moeite niet genomen et verhaal te lezen

maar anders generaliseer je even alsof et niks is
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:55
coecie
coecie is offline
sorry, zal veranderen
(zie boven nu)
Oud 11-11-2002, 20:14
Verwijderd
echte liefde is niet tegen te houden. als hij echt verliefd is en zij ook, laat hem dan. kan hem wat boeien of ze bij elkaar passen, volgens hem wel.
en als je ex een nieuwe lover heeft is nooit leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
ik heb t dus zoiets als een half jaar geleden uitgemaakt, en dat wilde ik eigenlijk niet, maar hij had het echt nodig
Iets is hier niet logisch aan.

Waarom maakte hij het dan niet uit? :/
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:26
coecie
coecie is offline
Citaat:
******** schreef:
Iets is hier niet logisch aan.

Waarom maakte hij het dan niet uit? :/
omdat hij zegmaar dat niet wilde, en anders zou het er nooit van zijn gekomen...
dus ondanks dat ik heel erg verliefd was moest ik het uitmaken, das toch flauw, zeg maar hij had het nodig in de zin van: hij verdiende het...
en ook al wist ik bij voorbaat al dat ik er niet blij van zou worden, moest ik toch wel voor mezelf kiezen, toch?
Oud 11-11-2002, 20:34
Verwijderd
Hij had het echt nodig? Hij verdiende het? Waar heb je het in godsnaam over? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:39
coecie
coecie is offline
hij misdroeg zich zozeer, dat ik niet anders kon dan het uitmaken, ook al was ik nog zo gek op hem, maar eigenlijk deed ik het meer voor mijn gevoel van eigenwaarde ofzo, want met mijn gevoel voor hem had het nooit iets te maken...
zegmaar dat hij een lulhannes is
Oud 11-11-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
hij misdroeg zich zozeer, dat ik niet anders kon dan het uitmaken
Wat deed hij dan? Ging hij vreemd?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:49
Sithan
Sithan is offline
En nu heeft ie een nieuwe vriendin en is t een eikel terwijl jij het hebt uitgemaakt
Oud 11-11-2002, 23:25
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:

en ik bedoel... t'is niet iets wat ik me in het hoofd haal, want zijn beste vriend vroeg aan me, nic, kun je het PULEAZE weer goedmaken, dit kind hoort niet bij hem...

en ik snap het niet?!!

aaaaaah!! het is zoooooo frustrerend...

ze is lelijk en heeel erg saai... en totaal niet grappig... alles wat ie in mij zocht en vond (of niet) dat heeft zij zo mogelijk nog minder... en hij lijkt zelf ook niet enthousiast... sjonge, neem dan tenminste een LEUKE vriendin, nu voel ik me helemaal genaaid...

okay anyways, ik heb t dus zoiets als een half jaar geleden uitgemaakt, en dat wilde ik eigenlijk niet, maar hij had het echt nodig, ik ben nog stééds verliefd, en ik moet er echt vanaf...

what to do?? en verzin niet dat ik me meot gaan bezighouden met van alles, want als iemand dingen onderneemt, dan ben ik het wel.... *diepe zucht*

jongens zijn echt eikels (maar ik mag niet generaliseren... dus, hij is echt een eikel... maar dan echt hè)
2 woorden: rebound girl. zij is er alleen maar om over jou heen te komen. *herkent het echt, behalve dat verliefde gedeelte. ik heb nog een beetje een zwak voor 'm maar dat is alles*

Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 00:18
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
coecie schreef:

en ik snap het niet?!!

aaaaaah!! het is zoooooo frustrerend... en ik ben nog gewoon verliefd op hem... sjit

ze is lelijk en heeel erg saai... en totaal niet grappig... alles wat ie in mij zocht en vond (of niet) dat heeft zij zo mogelijk nog minder... en hij lijkt zelf ook niet enthousiast... sjonge, neem dan tenminste een LEUKE vriendin, nu voel ik me helemaal genaaid..
Logica..
Hij vond jou niets, dus probeert hij jouw eigenschappen te compenseren omdat hij jou niets vindt (op dit moment). Hij koppelt die eigenschappen aan zijn negatieve gedachten.
Dus kiest hij iemand met een tegenovergesteld karakter.

Zijn volgende vriendin is een balans tussen haar en jou.
Oud 12-11-2002, 06:24
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
msg vind die dat wel een leuk meisje en vond ie jou bij nader inzien helemaal niks
Oud 12-11-2002, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Logica..
Hij vond jou niets, dus probeert hij jouw eigenschappen te compenseren omdat hij jou niets vindt (op dit moment). Hij koppelt die eigenschappen aan zijn negatieve gedachten.
Dus kiest hij iemand met een tegenovergesteld karakter.
Hij wou het niet uitmaken, dus zo laag zal hij niet over haar denken.

En een stuk logica voor jou: coecie is nog steeds gehecht aan haar ex, maar kan er nog niet mee omgaan dat hij verder is met zijn leven, dus zal ze dit verdringen en waarschijnlijk de realiteit ombuigen. "Ze is fout voor hem! Bla bla bla", ze doet alles om in haar hoofdje het beeld te handhaven dat zijzelf en haar ex bij elkaar horen en niemand anders.

Het enige wat ik er dan nog op kan zeggen: get over it.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 12:56
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Jadie schreef:
2 woorden: rebound girl. zij is er alleen maar om over jou heen te komen. *herkent het echt, behalve dat verliefde gedeelte. ik heb nog een beetje een zwak voor 'm maar dat is alles*
Dénk je dat nou echt of wíl je dat graag denken...
Oud 12-11-2002, 14:37
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
coecie schreef:

Hij is een eikel omdat hij haar leuker vindt dan jou? Heeft dat gewoon iets te maken met zijn persoonlijke voorkeur?

Tevens zeg je dat jij het uitgemaakt hebt. Daar moet toch een reden voor zijn geweest.
Oud 12-11-2002, 15:18
the exploding boy
the exploding boy is offline
Laat hem toch lekker met dat andere meisje. Blijkbaar zal ze iets hebben wat jij niet in haar ziet. (wat ook niet hoeft natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:23
Tox
Tox is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Wow soms sta ik gewoon versteld van de arrogantie van de mensen op dit forum, geloven allemaal in hun perfecte relaties enzo. Kom op meid je kunt het waarschijnlijk gewoon nie hebben dat je vriendje een ander heeft en jij niet, niet zeiken dus
Oud 13-11-2002, 15:54
*little_princess*
*little_princess* is offline
Ik herken dit zo erg!!! Ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt, omdat ik dacht dat ik niet meer verliefd op hem was... Ik kwam er later dus achter dat ik het helemaal mis had en ben echt nog steeds super gek op hem... Maar hij heeft nu al weer een ander, en als ik hem zo hoor is het precies het tegenover gestelde van mij... Zowel qua uiterlijk (heb een foto gezien) als innerlijk... Na 20 maanden is het uit en hij heeft na 3 weken alweer iemand anders... Das best hard als je er achter komt de verkeerde keuze gemaakt te hebben... Maarja... Maar dat is dus wel raar want ik was alles wat hij in een meisje zocht en heeft ie het tegenovergestelde... VAAG!!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:54
coecie
coecie is offline
haha, ja ik schreef dit toen ik net die *klap in mijn gezicht* had gehad, maar ik kan er nu alleen nog maar om lachen, om eerlijk te zijn
tsss ik met mijn gekke gedachten in mijn hoofd. dacht ik weeres dat ik verliefd was, alleen maar omdat ik zo geschift (en egocentrisch en op mezelf gericht... een beetje dan ) ben dat ik dacht ineens weer verliefd te zijn, terwijl ik dat (nou okee een klein beetje een zwak ofzo dan ) helemaal niet meer ben!
probleem opgelost, dank voor de geweldig aardige en ook botte reacties, maar een blik in mijn dagboek van een half jaar geleden en ik wist het weer... (toch fijn hoor, om alles bij te houden en op die manier te herinneren)

nou ja, thanks mensen, ciao
nicoline

btw, little princes, ja!!! dat snapte ik dus ook niet!?!
Oud 13-11-2002, 21:04
Verwijderd
Liefde is irrationeel, snap dat dan. Als het zo makkelijk was als 'ik heb de beste eigenschappen, kies voor mij' dan had niemand luduvudu.

Behalve natuurlijk de saaie mensen, maar die hadden het dan verdiend.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:12
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
saaie mensen?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:15
coecie
coecie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Liefde is irrationeel, snap dat dan. Als het zo makkelijk was als 'ik heb de beste eigenschappen, kies voor mij' dan had niemand luduvudu.

Behalve natuurlijk de saaie mensen, maar die hadden het dan verdiend.
hahaha!!!
oh, daar moest ik echt even om lachen, maar t was al opgelost...
Oud 14-11-2002, 16:23
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
*little_princess* schreef:
ik was alles wat hij in een meisje zocht en heeft ie het tegenovergestelde... VAAG!!!
Hoe weet jij dat nou? Blijkbaar was jij toch niet wat ie zocht anders was ie nu niet bij z'n nieuwe meisje...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:27
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
coecie schreef:

en ik snap het niet?!!

Hij kiest er zelf voor, het meisje zal wel gewoon heel lief zijn, dat zou ik ook veel liever willen dan een superknappe en arrogante meid..

Zet dan een foto van jezelf hier neer, als je jezelf zo knap vind?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Hoe weet jij dat nou? Blijkbaar was jij toch niet wat ie zocht anders was ie nu niet bij z'n nieuwe meisje...
Misschien had-ie wel bindingsangst
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:33
Innocent_goblin
Citaat:
nare man schreef:
zit wat in ja
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
dan zou ie t toch niet met een ander proberen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:14
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
misschien wilt ie je jaloers maken?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:39
F1N3
F1N3 is offline
Citaat:
*little_princess* schreef:
Maar dat is dus wel raar want ik was alles wat hij in een meisje zocht en heeft ie het tegenovergestelde... VAAG!!!
Jongens hebben een nare eigenschap dingen te zeggen om extra aardig gevonden te worden (daar reageren meisjes immers erg leuk op). Het waarheidsgehalte van deze dingen is daarbij niet zo relevant.

Trouwens is het wel erg naïef om te geloven dat jij werkelijk alles had dat hij in een meisje zocht. Niemand is perfect, dus sluit iedereen een compromis.

Het is altijd 'ondanks', niet 'omdat'.
Oud 15-11-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
Jawel, bindingsangst wil niet zeggen dat je bang bent een relatie te begínnen, maar dat je op de langere termijn bang bent je eigen identiteit in die persoon te verliezen, de zogenaamde fusiewens later gevolgd door de fusie-angst. Je ziet dit veel bij schizofrene mensen, maar ook bij mensen die in hun jeugd problematische relaties hebben gehad.

Zo is het bijvoorbeeld een bekend feit dat meisjes die vroeger geen (duidelijk) vaderfiguur hebben gekend, of bij wie de relatie met hun vader ernstig verstoord is, veel vaker wisselende contacten hebben dan meisjes die uit een 'hecht' gezin komen met gezonde verhoudingen. Ook dat kan leiden tot bindingsangst.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:23
Innocent_goblin
Citaat:
nare man schreef:
Jawel, bindingsangst wil niet zeggen dat je bang bent een relatie te begínnen, maar dat je op de langere termijn bang bent je eigen identiteit in die persoon te verliezen, de zogenaamde fusiewens later gevolgd door de fusie-angst. Je ziet dit veel bij schizofrene mensen, maar ook bij mensen die in hun jeugd problematische relaties hebben gehad.

Zo is het bijvoorbeeld een bekend feit dat meisjes die vroeger geen (duidelijk) vaderfiguur hebben gekend, of bij wie de relatie met hun vader ernstig verstoord is, veel vaker wisselende contacten hebben dan meisjes die uit een 'hecht' gezin komen met gezonde verhoudingen. Ook dat kan leiden tot bindingsangst.
jajajja
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:32
Squall Is Back
Squall Is Back is offline
Hee Goblin het valt me op dat je steeds na nareman post ben je ze feedback ofzo of zijn billemaatje of ze nare kont haartje
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:34
Innocent_goblin
Citaat:
Squall Is Back schreef:
Hee Goblin het valt me op dat je steeds na nareman post ben je ze feedback ofzo of zijn billemaatje of ze nare kont haartje
bleahhhhhhhh baaaaahhh kotssssssssss damn ik heb een zwakke maag wil je nooit meer zoiets posten bahh neeee konthaar?! squall nu hebbe we ruzie
drolhoofd dat je bent die nare man post heel vaak dus logisch dat je vaak achter hem post denk niet zo simpel simpele ziel

Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 18:37.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:36
Squall Is Back
Squall Is Back is offline
Neee schatje dat kun je niet menen ik hou van je. Jij bent mij alles i can't life without youuuu
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:38
Innocent_goblin
Citaat:
Squall Is Back schreef:
Neee schatje dat kun je niet menen ik hou van je. Jij bent mij alles i can't life without youuuu
maar schatje je weet toch dat dat een hele erge belediging is?!

jij drolhoofd
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:40
Innocent_goblin
oops dat meeeeeeende ik niet I LOVE YAAA SQUALLLLLLLL!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 19:59
the_conquer
the_conquer is offline
Als jij leuker bent......... Daten???
Oud 16-11-2002, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
2 woorden: rebound girl.
1 woord: fancy.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 11:14
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef:
misschien wilt ie je jaloers maken?
lijkt me onwaarschijnlijk dat ie mij jaloers wil maken he
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:23
coecie
coecie is offline
ik zat er nog es over na te denken, niet echt met wat ik ervan vind, want t doet me weinig meer, maar ik dacht na over wat voor n persoon hij dan is...

3 maanden... da's al best lang... dus in september... toen had ie al met haar...

*ik kom weer op de conclusie dat ie een eikel is*

de afgelopen 3 maanden, heb ik echt héél veel met hem gedaan, ik heb een paar keer bij hem geslapen, en hij probeerde me steeds maar weer te versieren en te zoenen... maar omdat ik mezelf wel n beetje ken, ging ik daar niet op in, omdat ik wist dat ik dan weer verliefd zou worden op hem, maar daar dus geen zin in had...

maarja... al die keren dat ik m dus zag, had hij al met haar ... vinden jullie dat niet vreemd?? beetje onbetrouwbare jongen dus, zo achteraf gezien

en nog even over dat bij haar passen, niet dat ik mezelf vet knap vind, zoals een van jullie in zijn reactie suggereerde, maar meer van:
-zijn passie is muziek en zij houdt daar absoluut niet van (zowel niet van luisteren als van maken)
-hij vind het leuk en gezellig om uit te gaan, maar daar heeft ze een hekel aan... da's toch niet bij elkaar passend??
Reageren

Regels voor berichten