Advertentie | |
|
![]() |
|
hij misdroeg zich zozeer, dat ik niet anders kon dan het uitmaken, ook al was ik nog zo gek op hem, maar eigenlijk deed ik het meer voor mijn gevoel van eigenwaarde ofzo, want met mijn gevoel voor hem had het nooit iets te maken...
zegmaar dat hij een lulhannes is
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 23:36. |
![]() |
||
Citaat:
Hij vond jou niets, dus probeert hij jouw eigenschappen te compenseren omdat hij jou niets vindt (op dit moment). Hij koppelt die eigenschappen aan zijn negatieve gedachten. Dus kiest hij iemand met een tegenovergesteld karakter. Zijn volgende vriendin is een balans tussen haar en jou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een stuk logica voor jou: coecie is nog steeds gehecht aan haar ex, maar kan er nog niet mee omgaan dat hij verder is met zijn leven, dus zal ze dit verdringen en waarschijnlijk de realiteit ombuigen. "Ze is fout voor hem! Bla bla bla", ze doet alles om in haar hoofdje het beeld te handhaven dat zijzelf en haar ex bij elkaar horen en niemand anders. Het enige wat ik er dan nog op kan zeggen: get over it. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Tevens zeg je dat jij het uitgemaakt hebt. Daar moet toch een reden voor zijn geweest.
||
Citaat:
![]()
|
Ik herken dit zo erg!!! Ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt, omdat ik dacht dat ik niet meer verliefd op hem was... Ik kwam er later dus achter dat ik het helemaal mis had en ben echt nog steeds super gek op hem... Maar hij heeft nu al weer een ander, en als ik hem zo hoor is het precies het tegenover gestelde van mij... Zowel qua uiterlijk (heb een foto gezien) als innerlijk... Na 20 maanden is het uit en hij heeft na 3 weken alweer iemand anders... Das best hard als je er achter komt de verkeerde keuze gemaakt te hebben... Maarja... Maar dat is dus wel raar want ik was alles wat hij in een meisje zocht en heeft ie het tegenovergestelde... VAAG!!!
|
![]() |
|
haha, ja ik schreef dit toen ik net die *klap in mijn gezicht* had gehad, maar ik kan er nu alleen nog maar om lachen, om eerlijk te zijn
![]() tsss ik met mijn gekke gedachten in mijn hoofd. dacht ik weeres dat ik verliefd was, alleen maar omdat ik zo geschift (en egocentrisch en op mezelf gericht... een beetje dan ![]() ![]() probleem opgelost, dank voor de geweldig aardige en ook botte reacties, maar een blik in mijn dagboek van een half jaar geleden en ik wist het weer... (toch fijn hoor, om alles bij te houden en op die manier te herinneren) nou ja, thanks mensen, ciao nicoline btw, little princes, ja!!! dat snapte ik dus ook niet!?! ![]()
||
Citaat:
![]() oh, daar moest ik echt even om lachen, maar t was al opgelost...
||
Citaat:
Zet dan een foto van jezelf hier neer, als je jezelf zo knap vind? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens is het wel erg naïef om te geloven dat jij werkelijk alles had dat hij in een meisje zocht. Niemand is perfect, dus sluit iedereen een compromis. Het is altijd 'ondanks', niet 'omdat'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo is het bijvoorbeeld een bekend feit dat meisjes die vroeger geen (duidelijk) vaderfiguur hebben gekend, of bij wie de relatie met hun vader ernstig verstoord is, veel vaker wisselende contacten hebben dan meisjes die uit een 'hecht' gezin komen met gezonde verhoudingen. Ook dat kan leiden tot bindingsangst. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() drolhoofd dat je bent die nare man post heel vaak dus logisch dat je vaak achter hem post denk niet zo simpel simpele ziel ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 18:37. |
![]() |
|
ik zat er nog es over na te denken, niet echt met wat ik ervan vind, want t doet me weinig meer, maar ik dacht na over wat voor n persoon hij dan is...
3 maanden... da's al best lang... dus in september... toen had ie al met haar... *ik kom weer op de conclusie dat ie een eikel is* de afgelopen 3 maanden, heb ik echt héél veel met hem gedaan, ik heb een paar keer bij hem geslapen, en hij probeerde me steeds maar weer te versieren en te zoenen... maar omdat ik mezelf wel n beetje ken, ging ik daar niet op in, omdat ik wist dat ik dan weer verliefd zou worden op hem, maar daar dus geen zin in had... maarja... al die keren dat ik m dus zag, had hij al met haar ![]() en nog even over dat bij haar passen, niet dat ik mezelf vet knap vind, zoals een van jullie in zijn reactie suggereerde, maar meer van: -zijn passie is muziek en zij houdt daar absoluut niet van (zowel niet van luisteren als van maken) -hij vind het leuk en gezellig om uit te gaan, maar daar heeft ze een hekel aan... da's toch niet bij elkaar passend??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik heb me versaaid in mijn knakworst #1094 Verwijderd | 500 | 28-08-2010 00:03 | |
De Kantine |
Overspannen (nee ik niet) Egyptian | 14 | 01-06-2002 07:11 |