![]() |
|
Hahaha.daar.had.ik.het.met.een.paar.vrienden.over.laatst...
Eentje.zei.dat.hij.daar.echt.niet.geil.van.kon.worden(zo'n.onbekende.h uisvrouw)..een.ander.beweerde. dat.het.echt.niet.uit.maakt.WIE.het.verteld.. We.hadden.gebeld.naar.0909-en.dan.een.paar.cijfers.erachter,.maar.het.kostte.anderhalve.euro.per. minuut. ofzo,.dus.hebben.we.maar.weer.opgehangen ![]() edit:ging.om.z'n.sexlijn.dus.
||
Citaat:
Waarom in je sig wel en in je posts niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (je.kan.spaties.kopieren,toevoegen.in.word,vragen.of.iemand.op.msn.ze. ff.voor.te.typt, op.een.andere.computer.die.sig.intypen..)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hoeren of gigolo's bel je niet, daar ga je naar toe voor sex
een sexlijn bel je en daar zitten geen hoeren daar zitten gewoon allerdaagse vrouwen die graag wat bij verdienen, als ze tegen jou zeggen: ik doe nu me slipje oid uit, dan kan het best zijn dat ze toevallig het vuilnis aan het buiten zijn
||
![]() |
Citaat:
je voel je eigen wel goed he voor deze wereld alsof je denkt dat je zo lekker ben dat alle hoeren je bellen, man denk es ff na vorodat je hier wat nutteloos neerzet en pech voor jou, maar ene hoer is niet voor niks een hoer die kunnen meestal niemand krijgen oke en anders alleen maar oerlelijke mensen oke hahahahahahahahahahahaha |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dames: Wat vinden jullie van die seksreclames 's avonds laat op de televisie? Verwijderd | 66 | 04-03-2009 09:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan la belle france Chamoed | 14 | 07-04-2006 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Seksualiteit |
seks voor de seks very drunk driver | 35 | 10-01-2004 13:55 | |
Liefde & Relatie |
mag ik iemand een hoer noemen als.... kizzy | 29 | 13-02-2002 10:31 | |
Seksualiteit |
mag ik iemand een hoer noemen als.... kizzy | 2 | 10-02-2002 22:21 |