![]() |
|
![]() |
't ligt wel vaak aan hoelang (en vooral: hoe regelmatig) je slaapt. Maar sommige mensen hebben het eerder en erger dan anderen. En anderen hebben het gewoon altijd. Komkommer of zakjes kamillethee erop leggen schijnt te helpen, maar ik heb het eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door My$Te®yG!®L (26-09-2001).]
|
![]() |
stop calling me Vosje!!!
![]() ![]() ik gebruikte het 1x per dag, altijd om 20.00 uur...2 weken lang..hier moet ik wel even bij vermelden dat ik het meer dan een half uur ophield ![]() ![]() na elke "behandeling" nachtcréme erop.. ik gebruik het nu op woensdag en op zondag.. 2x per week dus...ik werk trouwens nog steeds met dezelfde tube als bij aanschaf.. of het weg blijft? hmm...dat is een fabeltje...als je een zware nacht/dag hebt gehad wil er wel eens wat komen opzetten, maar ja...learn to live with it.. ![]() maar zoals ik al eerder zei; bij de een helpt het wel, bij de ander niet...dus ga je niet blindstaren op dit middel, maar probeer eens wat anders..wat mag joost weten, ik heb me er nooit zo in verdiept eigenlijk...ik ben meer van de impuls-aankopen (als het niet werkt, gooi ik het wel weg..) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wallen onder ogen Diamera | 3 | 20-10-2010 10:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel. Soapsie | 7 | 12-12-2005 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vervlogen dromen. Ieke | 0 | 08-04-2004 20:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat te doen met wallen onder je ogen? Verwijderd | 5 | 27-03-2004 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 |