Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Volgens mij moet je 350W voeding hebben...
En op zich moet dat geheugen niets uitmaken... Als jij een MoBo hebt wat 133Mhz ondersteunt dan kun je er ook 100Mhz insteken. Heb je het geheugen ook nieuw gekocht? Want misschien moet er op jouw MoBo wel DDR... [edit] Dat geheugen moet geen probleem zijn, is SDRam: Citaat:
[/edit] Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 10:13. |
![]() |
|
tsja, ik heb vandaag vanalles geprobeerd, voeding vervangen had geen effect. nieuw geheugen (256MB sdram 133Mhz) ook niet.
zelfs nieuwe HD geprobeerd, geen verschil. alle kaarten waren er al af(behalve natuurlijk videokaart ![]() de powerknop gehoorzaamd nu wel, maar de installatie van windows gaat nogsteeds niet. bij win 98 krijg ik het beruchte blauwe scherm als ie geinstalleerd is(fatale uitzondering op vxd bla bla), en bij winXP moet ie herstarten(nadat ie bestanden op de HD heeft gezet), en dan geeft ie helemaal niets meer(1 knipperend streepje). ik ga waarschijnlijk morgen gewoon terug naar de winkel. ![]() Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 20:11. |
![]() |
||
Citaat:
-de postbode-
|
oke, ik heb een nieuwe mobo gekregen, zelfde probleem. toen controleerde ik de temp. terwijl alles open lag(ik had em nog niet in de kast gestopt) was de temp 63C. leek me wat veel
![]() Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 16:29. |
![]() |
|
de proc wordt nu maar 40 C in windows. maar nu is start de computer plotseling helemaal niet meer op(ik wordt gek
![]() |
![]() |
|
oke, ik wordt helemaal gek van deze problemen. het moederbord was defect(om een of andere reden). dus ik kreeg een nieuw moederbord en proc.
Ik sluit alles op elkaar aan. druk op 'power', maar de koeling gaat niet draaien, en de lampjes gaan niet branden. helemaal niets! Ik haal de boel weer uit elkaar, ben breng em terug. Nu krijg ik te horen dat ik de koeler op de processor verkeerd om zou hebben geplaatst, en dat de proc daarom is doorgebrand. nu mijn vraag: brand een processor zo snel door, en kan een koeler verkeert om geplaatst worden. antwoord alstjebliefd snel, de winkel wil mij laten opdraaien voor de doorgebrande processor ![]() Laatst gewijzigd op 13-11-2002 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -de postbode-
|
dan kan ie altijd wel een doorgebrande proc pakken. maar helaas, dan ligt het dus waarschijnlijk aan mij. k*t.
Maar een koeler kan dus verkeerd om geplaast worden. ik dacht dat die dingen gewoon symetrisch waren. was een vierkante koeler, socked A. alles leek vierkant. Laatst gewijzigd op 13-11-2002 om 16:37. |
![]() |
|
|