Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2002, 19:18
Buffy
Buffy is offline
heeh mensjes!!!

ik wil graag jullie mening hierover; omdat ik met dit 'probleem'zit. ikzelf vind dat het geen hindernis hoeft te zijn in een relatie, maar wat vinden jullie hiervan???

liefs buffy
Oud 10-11-2002, 19:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vind het zelf behoorlijk vreemd... ik zou me er zelf ook ongemakkelijk bij voelen. als het verschil tenminste echt groot is.

maar voor andere mensen is het geen probleem. als dat voor jou ook niet is, moet je je zeker niet tegen laten houden!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 20:03
charly not
charly not is offline
ik vind het echt super irritant als een jongen kleiner is dan ik.. En om eerlijk te zijn vind ik het er ook echt niet uitzien. Maar goed, het is natuurlijk niet 'raar', en als je verlieft bent of wat dan ook..dan boeit dat toch ook niks?! Naja, ikzelf val niet op jongens die kleiner zijn, het fijnste vind ik een halve kop groter dan ik zelf ben.
Oud 10-11-2002, 20:07
Verwijderd
'k zou het niet zo fijn vinden

ik heb liever het 'kleine meisje wat zich beschermd en veilig voelt bij haar grotere vriend' idee
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 20:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ik heb liever het 'kleine meisje wat zich beschermd en veilig voelt bij haar grotere vriend' idee
ja precies!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 20:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Mijn vriendin is groter, heb daar geen problemen mee. Zij is lief, zij is grappig, zij is leuk... waarom zou ik klagen? ... ben sowieso altijd al geweest voor het innerlijk en niet het uiterlijk
Oud 10-11-2002, 20:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben ook een heel klein beter groter...maar t scheelt niet zooo veel. But I don't care.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 21:27
kaboutersmeisje
kaboutersmeisje is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

dat idee had ik eerst ook heel sterk, maar nu ben ik erachter gekomen dat het niet altijd aan lengte hoeft te liggen.
mijn vriend is ook iets kleiner als ik, maar door zjin karakter kan ik me toch 'het lieve kleine meisje voelen dat zich beschermd voelt bij haar grote vriend'
Oud 10-11-2002, 21:47
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

wha helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 22:02
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

Alsof Wilhelmina Drukker en de Dolle Mina's nooit hebben bestaan. Emancipatie? Nooit van gehoord. Alsjeblieft, zeg...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 23:03
Eendje
Eendje is offline
Als meisje groter dan mij is, zal ik er gewoon niets iets mee willen, maar dat is gewoon een soort princiepetje van me... wel irritant soms, want ik ben een chinees, en we zijn meestal niet zo groot normaal is dat niet zovaak zon probleem omdat chinese meisjes ook klein zijn maar ik val meer op nederlandse meisjes... niet dat ik super klein ben ofzo, maar 173 cm is nie ech super groot vergeleken met NL jongens

kwak
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 23:21
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik zou er niets om geven als ze groter is/was. Zolang ze maar niet te veel groter is, maar dat is eigenlijk ook geledig als ze kleiner is...
Oud 11-11-2002, 00:26
Verwijderd
2 x gehad, geen probleem mee, maar begon me wel steeds meer een koe te voelen...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 00:34
Q
Q is offline
Citaat:
Eendje schreef:
Als meisje groter dan mij is, zal ik er gewoon niets iets mee willen, maar dat is gewoon een soort princiepetje van me... wel irritant soms, want ik ben een chinees, en we zijn meestal niet zo groot normaal is dat niet zovaak zon probleem omdat chinese meisjes ook klein zijn maar ik val meer op nederlandse meisjes... niet dat ik super klein ben ofzo, maar 173 cm is nie ech super groot vergeleken met NL jongens

kwak
En ik ben kleiner dan jij, en vind chinese meisjes wel leuk. Zulle we ruilen?

Ontopic: Het liefst even groot of ietsjes kleiner... maar ietsjes groter mag dan wel als het maar nie 10 cm of groter is.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 04:02
looskuh
looskuh is offline
Mijn vriendin is inmiddels een klein klein klein stukje boven me uitgegroeid, niet echt leuk, want ze heeft ooit wel eens gezegd dat ze eigenlijk altijd op langere jongens viel... Maarja, ik kan 'r toch niks aan doen.

Mij maakt het eigenlijk geen zak uit, vooral omdat ik met 1.70 weinig keus heb. Maar ik heb wel erg vaak gemerkt dat meisjes inderdaad een langere jongen willen.
Oud 11-11-2002, 06:33
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Alsof Wilhelmina Drukker en de Dolle Mina's nooit hebben bestaan. Emancipatie? Nooit van gehoord. Alsjeblieft, zeg...
gelukkig is het Mijn mening he....
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 07:38
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Q schreef:
En ik ben kleiner dan jij, en vind chinese meisjes wel leuk. Zulle we ruilen?

Ontopic: Het liefst even groot of ietsjes kleiner... maar ietsjes groter mag dan wel als het maar nie 10 cm of groter is.
lol erm ja sure kzal wel ff tegen alle chinese meisjes zegge dat ze ff jou moete contacte , als jij dat ook ff doet bij de NL meisjes (wel die kleiner zijn dan mij he)

chinese meisjes zijn zowiezo gemiddeld denk ik 1.60?

kwik
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 08:19
Verwijderd
Pfff, als uiterlijk langer is, nou eigenlijk maakt me dat niet zoveel uit. Al denk ik niet dat het zo vaak voorkomt dat meisjes langer dan 1.89 zijn *zal niet zo snel met het probleem zitten*
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 08:29
20marianne12
20marianne12 is offline
Een beetje raar vind ik het wel, maar niet raar dat het een probleem is. Mijn vriendje is maar een paar cm groter dan ik en dat vond ik in het begin soms wel zo van, hmm hij is wel klein, maar ja liefde maakt blind he .
Uiteindelijk maakt het echt helemaal niks uit, iemand wordt echt niet stommer omdat hij kleiner is!
Oud 11-11-2002, 10:25
lieve
lieve is offline
Trek het je niet aan!
Jij kan er toch nie aan doen dat je groot bent, en hij kan er ook niet aan doen dat hij klein(-er) is!

Je kan er zelfs tussen jullie beide grapjes van maken , en het op een leuke manier opnemen! Dan dat je er zit over te suffen!

Good luck,xxx
Oud 11-11-2002, 10:46
JuztAGiRl
JuztAGiRl is offline
nou, k vind het dus echt nix uitmaken!!
Best loos, als je van iemand houd dan maakt het tog helemaal nix uit wanneer diegene iets kleiner is dan jou
Mijn vriend is ook heeeeel klein beetje kleiner, maar k hou van em en k vind het echt te onbenullig om te gaan zeuren over lengte..daar gaat het tog niej om!
Oud 11-11-2002, 11:00
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
2 x gehad, geen probleem mee, maar begon me wel steeds meer een koe te voelen...
die subtiliteit van jou

maar kep ook eens een vriendin gehad die IETSIE groter dan mij was... toch bij nader inzien beetje uncool...
conclusie : LIEVER niet
Oud 11-11-2002, 11:32
Wasteland
Wasteland is offline
Ben zelf 2 meters lang, vriendin is ruim een kop kleiner dan mij. Ik oet me persoonlijk niet indenken dat het andersom zou zijn.
Oud 11-11-2002, 11:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind het lachwekkend als een jongen maar tot m'n tieten komt.
Nee, hij moet echt ruim 10 cm groter zijn dan mij. Dan kan ik namelijk ook een keertje hakken aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 11:51
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
DIE RELATIES ZOUDEN VERBODEN MOETEN WORDEN
Oud 11-11-2002, 12:22
Rioto
Dan zou ze wel erg lang moeten wezen als ze boven me uit wilt komen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 12:28
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
meisje groeter is koel een sentiemeter of 2 is ideaal...
Oud 11-11-2002, 13:55
cursusgeveresjuh!
cursusgeveresjuh! is offline
Hoe groot is het verschil dan? ik ben zelf iets kleiner dan m'n vriend en daar ben ik wel blij om eigelijk
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 15:13
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Dat zal bij mij echt niet gebeuren, gezien mijn lengte...
Maar ik vind t wel raar als t wel zo is... Kweet ook niet waarom, de mannen worden toch meestal gezien als 'groter' schepsel...

Kuzzje IK
Oud 11-11-2002, 15:23
PardonMe
PardonMe is offline
tja het is echt zo'n stereo-type iets dat je jongen groter zou moeten zijn dan het meisje..

Tja het heeft inderdaad wel zoiets van *grote jongen die het kleine meisje kan beschermen*-gevoel..
Maarja, aan de andere kant zeg je ook niet tegen de jongen van je dromen ''nee, want je bent te klein'' (mjah eigenlijk is het dan ook niet meer de jongen van je dromen, want die zou een ''goede'' lengte hebben, maarja..)

Dus als het jou niet uitmaakt, ga er dan ook geen probleem van maken, omdat ''anderen'' het misschien gek kunnen vinden, of omdat ''men'' vindt dat hij groter moet zijn dan jij....

Het gaat om hem, als persoon, en niet om het aantal centimeters dat hij lang is!!
Oud 11-11-2002, 15:44
Roos
Roos is offline
Maakt.natuurlijk.in.principe.niet.veel.uit.maar.ik.heb.het.toch.liever .niet..
staat.een.beetje.raar
Oud 11-11-2002, 22:22
Screenager
Screenager is offline
mja .. ik zou zelf niet snel op een langer meisje vallen ... maar ik ben dan ook 1.90 ofzow kleine meisjes zijn leuk
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 13:11
nogmaals
nogmaals is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ach ja ... bescherming kan je ooik soeken bij een kleiner jongetje hoor

en jezelf het kleine meisje voelen
Oud 13-11-2002, 14:01
Orion16
Orion16 is offline
Liefst natuurlijk een meisje van mn eigen grootte, is ideaal. 2cm groter maakt niet zoveel uit, zolang het maar geen decimeters scheelt tussen jongen en meisje..

Kleine meisjes zijn idd cute
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:40
sas_andrea
sas_andrea is offline
na ja, ikzelf val niet op kleinere jongens. Ik vind eigenlijk dat een jongen groter zou moeten zijn. Maar dat hoeft voor jou nog geen hindernis te zijn. Ja, het zou er wel een beetje raar uit kunnen zien als t echt een hele kop scheelt ofzo, maar een klein beetje toch niet? dan maar geen hakken aan.
en uiterlijk is ook niet alles, innerlijk is uiteindelijk veel belangrijker.
Oud 13-11-2002, 21:21
Sisje
Sisje is offline
Ik heb er geen probleem mee hoor, ik val meestal op kleinere mensen...so what ik vind niet dat je daarover moet zeiken als je echt verliefd bent.......*dit was mijn wijsheid voor vandaag*
Oud 13-11-2002, 21:26
Dminor
Dminor is offline
Kleine meisjes zijn zo schattig!

En als de combi klein M, groot V zich voordoet kan ik het niet helpen te denken aan stripfiguren of tekenfilms ofzo.
Oud 14-11-2002, 10:22
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
kaboutersmeisje schreef:
dat idee had ik eerst ook heel sterk, maar nu ben ik erachter gekomen dat het niet altijd aan lengte hoeft te liggen.
mijn vriend is ook iets kleiner als ik, maar door zjin karakter kan ik me toch 'het lieve kleine meisje voelen dat zich beschermd voelt bij haar grote vriend'
Wat heeft geborgenheid nu met lengte te maken? We wonen niet meer in grotten & moeten geen wilde dieren meer bevechten ofzo...
Geborgenheid voel je als hij je vastneemt en je weet dat hij er voor je zal zijn, je zal beschermen gewoon omdat hij je graag ziet, hoe groot hij ook is.
Interesseert me geen z*k hoe groot ze is.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 10:26
berteltje
berteltje is offline
Het is voor mij niet een doorslaggevend punt. Maar het is wel mooier, vind ik persoonlijk.
1 cm is genoeg hoor Het gaat om het idee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten