Advertentie | |
|
![]() |
|
Als meisje groter dan mij is, zal ik er gewoon niets iets mee willen, maar dat is gewoon een soort princiepetje van me... wel irritant soms, want ik ben een chinees, en we zijn meestal niet zo groot normaal is dat niet zovaak zon probleem omdat chinese meisjes ook klein zijn
![]() ![]() ![]() kwak |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Het liefst even groot of ietsjes kleiner... maar ietsjes groter mag dan wel als het maar nie 10 cm of groter is. |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin is inmiddels een klein klein klein stukje boven me uitgegroeid, niet echt leuk, want ze heeft ooit wel eens gezegd dat ze eigenlijk altijd op langere jongens viel... Maarja, ik kan 'r toch niks aan doen.
Mij maakt het eigenlijk geen zak uit, vooral omdat ik met 1.70 weinig keus heb. Maar ik heb wel erg vaak gemerkt dat meisjes inderdaad een langere jongen willen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() chinese meisjes zijn zowiezo gemiddeld denk ik 1.60? ![]() kwik |
![]() |
|
![]() |
Een beetje raar vind ik het wel, maar niet raar dat het een probleem is. Mijn vriendje is maar een paar cm groter dan ik en dat vond ik in het begin soms wel zo van, hmm hij is wel klein, maar ja liefde maakt blind he
![]() Uiteindelijk maakt het echt helemaal niks uit, iemand wordt echt niet stommer omdat hij kleiner is!
|
![]() |
Trek het je niet aan!
Jij kan er toch nie aan doen dat je groot bent, en hij kan er ook niet aan doen dat hij klein(-er) is! Je kan er zelfs tussen jullie beide grapjes van maken ![]() ![]() Good luck,xxx
|
nou, k vind het dus echt nix uitmaken!!
Best loos, als je van iemand houd dan maakt het tog helemaal nix uit wanneer diegene iets kleiner is dan jou Mijn vriend is ook heeeeel klein beetje kleiner, maar k hou van em en k vind het echt te onbenullig om te gaan zeuren over lengte..daar gaat het tog niej om!
||
![]() |
Citaat:
![]() maar kep ook eens een vriendin gehad die IETSIE groter dan mij was... toch bij nader inzien beetje uncool... conclusie : LIEVER niet
|
Dat zal bij mij echt niet gebeuren, gezien mijn lengte...
![]() Maar ik vind t wel raar als t wel zo is... Kweet ook niet waarom, de mannen worden toch meestal gezien als 'groter' schepsel... ![]() Kuzzje IK ![]()
|
tja het is echt zo'n stereo-type iets dat je jongen groter zou moeten zijn dan het meisje..
Tja het heeft inderdaad wel zoiets van *grote jongen die het kleine meisje kan beschermen*-gevoel.. ![]() Maarja, aan de andere kant zeg je ook niet tegen de jongen van je dromen ''nee, want je bent te klein'' (mjah eigenlijk is het dan ook niet meer de jongen van je dromen, want die zou een ''goede'' lengte hebben, maarja..) Dus als het jou niet uitmaakt, ga er dan ook geen probleem van maken, omdat ''anderen'' het misschien gek kunnen vinden, of omdat ''men'' vindt dat hij groter moet zijn dan jij.... Het gaat om hem, als persoon, en niet om het aantal centimeters dat hij lang is!!
||
Citaat:
![]() en jezelf het kleine meisje voelen ![]()
|
na ja, ikzelf val niet op kleinere jongens. Ik vind eigenlijk dat een jongen groter zou moeten zijn. Maar dat hoeft voor jou nog geen hindernis te zijn. Ja, het zou er wel een beetje raar uit kunnen zien als t echt een hele kop scheelt ofzo, maar een klein beetje toch niet? dan maar geen hakken aan.
![]() en uiterlijk is ook niet alles, innerlijk is uiteindelijk veel belangrijker.
||
Citaat:
Geborgenheid voel je als hij je vastneemt en je weet dat hij er voor je zal zijn, je zal beschermen gewoon omdat hij je graag ziet, hoe groot hij ook is. Interesseert me geen z*k hoe groot ze is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ouder meisje in een zich langzaam ontwikkelende (liefdes)relatie TOMMYHILFIGERRR | 14 | 27-12-2014 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
lengte bakfietsje2 | 40 | 17-01-2011 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Lengte(verschil) jongen/meisje Cryptic Winterstorm | 120 | 21-03-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen (meisjes) Knutselsmurfie | 31 | 12-01-2003 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |