Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 21:22
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Mijn vriendin heeft hier veel dingen staan die ik niet eens wist. Ik vind dat best wel kloten. Dan heb ik altijd zo'n gevoel dat ik achtergesteld word. Als ik haar er na vraag verteld ze het wel maarjah.. Gewoon het id. Ik weet wel dat je soms niet op zulke momenten komt maar toch. Ook vind ik het lullig dat sommigen alle dingen vertellen die ze ooit gedaan hebben met hun vriend. Of graag willen doen. Laten ze dat ff in je gezicht zeggen :@ Nou ik hoop dat meer mensen dit meegemaakt hebben. Reageer aub.. GRZZ
Oud 12-11-2002, 21:29
Verwijderd
is dit niet crossposting ofzo

ik geef trouwens heel vaak links aan mijn vriend en hij bekijkt 't dan wel eens, wat ik heb geschreve...

ik geef er niet zo veel om, en me vriend ook niet hoor, we zijn over alles heel eerlijk tegen elkaar, en ik zet hier nix op wat me vriend niet weet
Oud 12-11-2002, 21:29
Verwijderd
omdat het hier makkelijk is om anoniem iets te vertellen en je verhaal kwijt te kunnen en van veel mensen advies te krijgen.
ik denk dat je vriendin je het in de loop van de tijd ook wel verteld had, maar dat ze het eerst zelf wou uitzoeken.
hier kan dat heel makkelijk en anoniem.
Oud 13-11-2002, 17:48
Verwijderd
Maakt dat nou uit? Het is niet alsof ze beledigende dingen heeft verteld ofzo, en het meeste is superoud. Ik vind het net zo erg dat jij achter haar rug om onder haar naam zoekt om alle topics waarin ze gereageerd heeft te vinden... Als je zoekt, kun je onprettige dingen vinden... eigen schuld.
(ow er hebben trouwens ook dingen van mij tussen gestaan onder haar naam, als ze vergeten was uit te loggen hier en ik niet doorhad dat haar naam nog aanstond... maar dan stond er waarschijnlijk wel onder dat ik dat had geschreven.)

(En waarom moet jij sowieso haar naam enzo aan Maarten geven? Dankjewel hoor, dan kan hij alles ook mooi opzoeken. Fijn.)
Oud 13-11-2002, 18:10
luckyleo
luckyleo is offline
Ik vind het zeker neit lam. Ik snap het wel. Iedereen kan hier (anoniem of redelijk anoniem) zijn verhaal kwijt en om advies vragen.
Oud 13-11-2002, 20:06
PardonMe
PardonMe is offline
tja sommigen kunnen over dingen misschien niet zo goed praten met hun partner..
Anderen twijfelen over iets en vragen om advies voordat ze gillend naar hun partner toe rennen..
En weer anderen die zijn gewoon benieuwd naar de ervaringen van anderen..

tja ik vind dat ieder voor zich uit moet maken wat hij/zij wel en wat niet hier op het forum neer zet..

Ik zelf open niet snel een topic, ik zou dingen met mijn vriend bespreken, als het over hem gaat enzo.. Maar ik denk niet dat dat voor iedereen even gemakkelijk is en dat die steun zoeken hier of andere redenen hebben..
Ik zou niet snel al mijn prive dingen hier neerzetten, maar soms vertel ik wel iets over mijn eigen ervaringen..

Maar als mijn vriend hier dingen neer zou zetten over ons enzo, dan zou ik idd ook denken; "waarom zeg je dat niet tegen mij??" Ik zou liever ook hebben dat hij het tegen mij zou zeggen dan dat hij het hier op het forum zet en ik er zo achter moet komen..
Maar goed, daarom zou ik zelf dus ook niet snel hier iets neerzetten, maar naar hem toe gaan..
Oud 13-11-2002, 20:14
Sithan
Sithan is offline
Sjezus zeg, alsof je alles eerst met je vriend of vriendin moet bespreken voor jet het gaat posten. Als mensen hier hulp vragen dan is daar helemaal niks mis mee...mensen die daar moeilijk over gaan doen vink eerlijk gezegd een beetje triest...
Tis als een dagboek dat terugschrijft...je gaat toch ook niet een dagboek bekijken omdat daar dingen in staan die je ook niet weet
Oud 13-11-2002, 20:21
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
het is ook lam zeker als diegene hier ook nog op het forum komt heheh zo kom je nog es wat over elkaar te wete
Oud 13-11-2002, 20:39
Roos
Roos is offline
Zoiets.staat.ook.op.Seks.
Oud 13-11-2002, 20:45
Innocent_goblin
hetzelfde jah ik dacht al dat me post was wegehaald ofzo
Oud 14-11-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
tja sommigen kunnen over dingen misschien niet zo goed praten met hun partner..
Anderen twijfelen over iets en vragen om advies voordat ze gillend naar hun partner toe rennen..
En weer anderen die zijn gewoon benieuwd naar de ervaringen van anderen..

tja ik vind dat ieder voor zich uit moet maken wat hij/zij wel en wat niet hier op het forum neer zet..

Ik zelf open niet snel een topic, ik zou dingen met mijn vriend bespreken, als het over hem gaat enzo.. Maar ik denk niet dat dat voor iedereen even gemakkelijk is en dat die steun zoeken hier of andere redenen hebben..
Ik zou niet snel al mijn prive dingen hier neerzetten, maar soms vertel ik wel iets over mijn eigen ervaringen..

Maar als mijn vriend hier dingen neer zou zetten over ons enzo, dan zou ik idd ook denken; "waarom zeg je dat niet tegen mij??" Ik zou liever ook hebben dat hij het tegen mij zou zeggen dan dat hij het hier op het forum zet en ik er zo achter moet komen..
Maar goed, daarom zou ik zelf dus ook niet snel hier iets neerzetten, maar naar hem toe gaan..
Maar ze zet hier helemaal geen dingen neer van 'dit en dat zit me niet lekker in mijn relatie' ofzo... Dat zijn pas echt dingen die je met elkaar zou moeten bespreken. Het zou belachelijk zijn om te melden dat je 'goh m'n vriend is me daar goed met z'n tong' zou moeten bespreken met hem voor je het hier mag posten >_<
Oud 14-11-2002, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
Ik bedoel daarmee gewoon dat hij het haar ook wel gewoon zelf moet zeggen wat ze kan vertellen over hen en wat niet..
natuurlijk moet ze niet elke post gaan laten lezen..
Maar als ze zou weten dat hij het niet leuk vindt zou ze het toch niet doen?
Dus moet hij het haar maar even duidelijk maken dan..

En als ze het echt gewoon bewust verzwijgt, dan vind ik het wel niet kunnen..
(zo, gequote van de ander )

Hij heeft er nog niks mee te maken wat zij wil vertellen of niet... maar ze doet het niet expres om hem te stangen ofzo... tis toch gewoon gemakkelijk om hier dingen neer te zetten, je bent hier toch anoniem (tja ik ken haar dan, magoe, ik hoor alles toch wel )... Bewust verzwijgt ze het niet, maar je gaat toch niet tegen je vriend zeggen van "Goh vandaag was ik ook op het forum en daar ging ik even wat zeggen in een topic over dit en dat..."
Oud 14-11-2002, 18:27
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Wat doe jy dan he? je zoekt mijn naam toch ook op? Verdomme waarom moet ****** ook altijd alles vertellen.. Volgens mij weet jy ook veel te veel van my zo... En Maarten kende je naam al.. Dus.. Als je my zo graag down wil laten voelen... GOED GELUKT!!!

Citaat:
Morgan schreef:
Maakt dat nou uit? Het is niet alsof ze beledigende dingen heeft verteld ofzo, en het meeste is superoud. Ik vind het net zo erg dat jij achter haar rug om onder haar naam zoekt om alle topics waarin ze gereageerd heeft te vinden... Als je zoekt, kun je onprettige dingen vinden... eigen schuld.
(ow er hebben trouwens ook dingen van mij tussen gestaan onder haar naam, als ze vergeten was uit te loggen hier en ik niet doorhad dat haar naam nog aanstond... maar dan stond er waarschijnlijk wel onder dat ik dat had geschreven.)

(En waarom moet jij sowieso haar naam enzo aan Maarten geven? Dankjewel hoor, dan kan hij alles ook mooi opzoeken. Fijn.)

Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 18:34.
Oud 14-11-2002, 18:30
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Sjezus zeg, alsof je alles eerst met je vriend of vriendin moet bespreken voor jet het gaat posten. Als mensen hier hulp vragen dan is daar helemaal niks mis mee...mensen die daar moeilijk over gaan doen vink eerlijk gezegd een beetje triest...
Tis als een dagboek dat terugschrijft...je gaat toch ook niet een dagboek bekijken omdat daar dingen in staan die je ook niet weet

Ok je hoeft niet ALLES te overleggen!! heb et dr al met haar over gehad... wel vage aktie als ik nu zo kijk
Oud 14-11-2002, 18:30
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Citaat:
rosi schreef:
Zoiets.staat.ook.op.Seks.
klopt zelfde
Oud 14-11-2002, 18:33
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Hij heeft er nog niks mee te maken wat zij wil vertellen of niet... maar ze doet het niet expres om hem te stangen ofzo... tis toch gewoon gemakkelijk om hier dingen neer te zetten, je bent hier toch anoniem (tja ik ken haar dan, magoe, ik hoor alles toch wel )... Bewust verzwijgt ze het niet, maar je gaat toch niet tegen je vriend zeggen van "Goh vandaag was ik ook op het forum en daar ging ik even wat zeggen in een topic over dit en dat..."

Nou ik vind dat ik dat wel heb... en maby doet ze dat WEL om mij te stangen!! mogan soms ben jy echt triest!!! D8 je dat ik het leuk vind dat jy altijd alles hoort? NOT dus he!!
Oud 14-11-2002, 19:29
Innocent_goblin
Citaat:
Morgan schreef:

waarom van een ander gequote? ik zie hier de rede nit van in niemand heeft dit gezegd namelijk
Oud 14-11-2002, 19:42
JoGhAn
JoGhAn is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Hmmsz................en Johan! Sjeeeeeeeez, hoe kun je die lieve kerel nou vergeten....Schaam je
Oud 14-11-2002, 19:43
Verwijderd
persoonlijke dingen graag niet op dit forum uitvechten
Oud 14-11-2002, 19:45
JoGhAn
JoGhAn is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
persoonlijke dingen graag niet op dit forum uitvechten
haha, dit krijgt ze hoe dan ook int echt ook allemaal wel te horen
Oud 14-11-2002, 19:47
Verwijderd
ja dat vind ik allemaal best, als je er dan hier maar over ophoudt.

Ik snap m'n God niet waar het over gaat, misschien wil ik het ook helemaal niet weten, maar jullie kunnen dit makkelijk over de telefoon, op msn of irl uitvechten.

Alvast bedankt
Oud 14-11-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
waarom van een ander gequote? ik zie hier de rede nit van in niemand heeft dit gezegd namelijk
Neej, ik bedoel van het andere topic
Oud 14-11-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
NoWorldOrder schreef:
Wat doe jy dan he? je zoekt mijn naam toch ook op? Verdomme waarom moet ****** ook altijd alles vertellen.. Volgens mij weet jy ook veel te veel van my zo... En Maarten kende je naam al.. Dus.. Als je my zo graag down wil laten voelen... GOED GELUKT!!!
Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik dat gedaan heb, want dat heb ik dus niet. Als jij een topic opent hier in L&R kom ik dat toch logischerwijs tegen? Ik kom hier dagelijks. Als ik wat weet van jou is dat niet mijn schuld maar die van haar, en bovendien zegt ze echt niet van alles! En ik wil je helemaal niet down laten voelen, jij overdrijft meteen zo.

Citaat:
NoWorldOrder schreef:
Nou ik vind dat ik dat wel heb... en maby doet ze dat WEL om mij te stangen!! mogan soms ben jy echt triest!!! D8 je dat ik het leuk vind dat jy altijd alles hoort? NOT dus he!!
Ik geloof er niks van dat ze jou wil stangen, tenminste niet echt. En dat weet jij net zo min als mij. Als zij tegen mij zegt dat ze niks heeft gezegd om jou te stangen, dan geloof ik haar. Misschien zou jij dat ook maar eens doen.
En je bent zelf triest, als je zulke reacties gaat lopen rondbazuinen.

(sorry Alicia, kan niet anders, hij heeft me uit de msn gekickt. Over kinderachtig gesproken.)

En Joghan, damn, zit jij hier ook al? Ik durf niks meer te zeggen!!
Oud 14-11-2002, 20:57
Eendje
Eendje is offline
mm noworldorder, dus als je vriendin met andere vriendinnen praat over problemen/sex (met jou) of whatever waar ze het niet met jou over heb vind je ook niet goed? hallooo, wil je haar baas spelen ofzo? ik zie het verschil niet tussen het hier verhalen/dingen posten en tegen vriendinnen niet echt. Het is zelfs minder persoonlijk, omdat het allemaal anoniem is. en als je het niet leuk vind van de dingen die ze hier post, zoek dan ook niets op. (kgeef toe dat het nogal moeilijk is om het niet te doen als je het weet) maar als je het tog doet, moet je niet gaan zeuren

pai
Oud 14-11-2002, 21:06
Verwijderd
Noworldorder, beetje raar dat je je zo achtergesteld voelt door je vriendin. Ik kan heel goed begrijpen dat ze misschien wel dingen kwijtwil op het forum die persoonlijk voor haar zijn. Misschien heeft ze het er wel gewoon moeilijk mee om het in real life te vertellen...

En zoek het dan ook niet op als je er niet mee geconfronteerd wil worden.
Advertentie
Oud 14-11-2002, 21:09
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik dat gedaan heb, want dat heb ik dus niet. Als jij een topic opent hier in L&R kom ik dat toch logischerwijs tegen? Ik kom hier dagelijks. Als ik wat weet van jou is dat niet mijn schuld maar die van haar, en bovendien zegt ze echt niet van alles! En ik wil je helemaal niet down laten voelen, jij overdrijft meteen zo.

Ik geloof er niks van dat ze jou wil stangen, tenminste niet echt. En dat weet jij net zo min als mij. Als zij tegen mij zegt dat ze niks heeft gezegd om jou te stangen, dan geloof ik haar. Misschien zou jij dat ook maar eens doen.
En je bent zelf triest, als je zulke reacties gaat lopen rondbazuinen.

(sorry Alicia, kan niet anders, hij heeft me uit de msn gekickt. Over kinderachtig gesproken.)

En Joghan, damn, zit jij hier ook al? Ik durf niks meer te zeggen!!

Heb je nie eens van msn gekickt... Zo lam ben ik niet eens. En nu ben ik triest? HMMZ achjah sommige mensen
Oud 14-11-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
NoWorldOrder schreef:
Heb je nie eens van msn gekickt... Zo lam ben ik niet eens. En nu ben ik triest? HMMZ achjah sommige mensen
Jah jij vind MIJ al triest als ik alleen je vriendin verdedig... je zou blij moeten zijn dat ik zoveel om haar geef. Of gun je haar dat niet.
Oud 14-11-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Er bestaat ook nog mail.
Oud 14-11-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Er bestaat ook nog mail.
En wie garandeert dat ze het er dan niet uitgooien...?
Oud 14-11-2002, 21:23
Innocent_goblin
morgan alsjeblieft zeg kun je die fight niet ergens anders uitvechten?
Oud 14-11-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
morgan alsjeblieft zeg kun je die fight niet ergens anders uitvechten?
Moet je mij niet zeggen... ik open niet van die topics.
Oud 14-11-2002, 22:08
Verwijderd
okee.......nou is het leuk geweest.... Hij gaat dicht...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten