Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij heeft er nog niks mee te maken wat zij wil vertellen of niet... maar ze doet het niet expres om hem te stangen ofzo... tis toch gewoon gemakkelijk om hier dingen neer te zetten, je bent hier toch anoniem (tja ik ken haar dan, magoe, ik hoor alles toch wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Wat doe jy dan he? je zoekt mijn naam toch ook op? Verdomme waarom moet ****** ook altijd alles vertellen.. Volgens mij weet jy ook veel te veel van my zo... En Maarten kende je naam al.. Dus.. Als je my zo graag down wil laten voelen... GOED GELUKT!!!
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 18:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ok je hoeft niet ALLES te overleggen!! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nou ik vind dat ik dat wel heb... en maby doet ze dat WEL om mij te stangen!! mogan soms ben jy echt triest!!! D8 je dat ik het leuk vind dat jy altijd alles hoort? NOT dus he!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmmsz................en Johan! Sjeeeeeeeez, hoe kun je die lieve kerel nou vergeten....Schaam je ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En je bent zelf triest, als je zulke reacties gaat lopen rondbazuinen. (sorry Alicia, kan niet anders, hij heeft me uit de msn gekickt. Over kinderachtig gesproken.) En Joghan, damn, zit jij hier ook al? ![]() |
![]() |
|
mm noworldorder, dus als je vriendin met andere vriendinnen praat over problemen/sex (met jou) of whatever waar ze het niet met jou over heb vind je ook niet goed? hallooo, wil je haar baas spelen ofzo? ik zie het verschil niet tussen het hier verhalen/dingen posten en tegen vriendinnen niet echt. Het is zelfs minder persoonlijk, omdat het allemaal anoniem is. en als je het niet leuk vind van de dingen die ze hier post, zoek dan ook niets op. (kgeef toe dat het nogal moeilijk is om het niet te doen als je het weet) maar als je het tog doet, moet je niet gaan zeuren
pai
|
Verwijderd
|
Noworldorder, beetje raar dat je je zo achtergesteld voelt door je vriendin. Ik kan heel goed begrijpen dat ze misschien wel dingen kwijtwil op het forum die persoonlijk voor haar zijn. Misschien heeft ze het er wel gewoon moeilijk mee om het in real life te vertellen...
En zoek het dan ook niet op als je er niet mee geconfronteerd wil worden. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb je nie eens van msn gekickt... Zo lam ben ik niet eens. En nu ben ik triest? HMMZ achjah sommige mensen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |