Advertentie | |
|
![]() |
|
je hebt er goed aan gedaan het toen uit te maken, je hebt het volgens mij zo goed gedaan als het maar kan, dus ik vind niet dat ji zijn leven kapot hebt gemaakt, dat doet hij zelf; hij moet gewoon weer zijn leven oppakken en daar kan jij niets aan doen.
|
Verwijderd
|
Sja, het is idd eigenlijk jouw probleem niet, je moet er dus ook niets mee.
Je hebt niet anders gedaan dan je had kunnen doen, namelijk eerlijk zijn. Het ligt aan hemzelf dat hij zijn liefdesleven kapot laat maken door dit feit, het ligt aan hemzelf dat hij hoe het met jou is gegaan model stelt voor het vertrouwen in vrouwen enz. Hij heeft kennelijk een manier van ermee omgaan waarmee hij het zichzelf erg moeilijk maakt, en jij kan dit voor hem niet veranderen. Hij zal er zelf achter moeten komen dat hij zn leven weer op moet pakken en dat jij niet model staat voor liefde in het algemeen. Hij moet zelf de tijd met jou niet gaan zien als iets wat is geweest, maar als iets wat was. Als in de herinnering koesteren en blij zijn met de leuke tijd, maar accepteren dat hij nu iets nieuws op moet bouwen en dergelijke. Hij zal heus wel weer iemand tegenkomen maar heeft de pech dat dit bij hem nogal lang duurt. Ik weet dat het moeilijk is om er mee geconfronteerd te worden, ik vind dat bij mijn ex ook moeilijk ookal is dat nog maar 4,5 maanden uit. Ja, het is toch een soort verdriet waarin jij de hoofdrol speelt waardoor het moeilijk is om van je af te zetten. Maar ja, jij hebt nu jouw leven en hij het zijne, probeer het dus toch van je af te zetten. Vraag mensen desnoods om deze dingen niet meer aan jou te vertellen aangezien jij er toch geen kan mee op kan. sterkte! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar om iemand totaal de grond in te boren, vanwege het feit dat hij die gevoelens nog steeds heeft, komt naar mijn mening nogal bot en asociaal over. Het feit dat jij 3 jaar hebt gehad met een persoon die jezelf als leleijk en dom beschouwd, getuigt nou ook niet echt van intelligentie van jouw kant.
|
Ehm ok, het klinkt gek maar het kan echt gebeuren. Ook ik heb het gehad, en ik denk nog elke dag meerdere keren aan haar.
Het is al weer een poosje geleden, maarja vergeten doe ik nooit meer. Als jij echt impulsief bent geweest voor hem, en hij vond je echt zo oke, kan dit echt gebeuren. Bedenk zelf eens als je je liefde van je leven ook ineens moet los laten en zo maar in eens alleen komt te staan...... terwijl je nog zoveel van die persoon houd en om hem / haar geeft.. Dit soort dingen weet je alleen als je dit zelf mee maakt. (nou was het in mijn situatie nog niet zo lang, maar het komt in die richting dat ik dit ook zo ervaren heb) Moonspell
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het lijkt erop dat je jezelf toch een beetje zorgen maakt om zijn welzijn. Dat is heel netjes. Vraagje; als jij hoort van anderen hoe hij er mee omgaat, zou het dan ook kunnen zijn dat hij weer van hen hoort hoe jij daar op reageert? Als dat zo is, en hij hoort iedere keer dat jij er toch wel een beetje mee zit, dan geeft hem dat weer hoop, hoe dom dat misschien ook is.
Als je nog eens iets over hem hoort, laat dan merken dat je zelf verder wilt met die ander, en dat je vindt dat hij nou ook onderhand eens verder moet. Misschien helpt het hem weer als hij hoort dat jij er zo over denkt. ....en hij is geen sukkel. |
![]() |
||
Citaat:
dus ik denk niet dat zo'n antwoord hem hoop geeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
wilt hij nog wel? tanne | 18 | 12-01-2005 16:46 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
-. wat jullie? Sweet<3 | 10 | 05-02-2004 07:14 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageer jij als je gigantisch aso behandeld wordt..?? Verwijderd | 65 | 22-09-2002 12:42 |