Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 16:34
wanhopig meisje
wanhopig meisje is offline
Hey..
Ik heb ff wat tips/raad van jullie nodig..
Ik ben een meisje van 16,m'n vriend is 22..We hebben nu 2 maanden iets met elkaar.Over het algemeen gaat het wel goed,ook met het leeftijdsverschil wel.Maar het probleem is dat we allebei een heel ander leven hebben,hij werkt in een kroeg hier in de buurt,elke dag..(dus vet kut-tijden) en ik zit op school elke dag.Hij woont een paar straten verder dus we kunnen wel makkelijk naar elkaar toe alleen we doen nooit wat leuks..Soms kan hij maar een uurtje komen omdat hij dan weer moet werken en dan zitten we alleen maar een beetje op m'n kamer. Wordt soms erg vervelend..We doen nooit wat leuks,k weet ook neit echt wat we kunne doen,naar de bios of naar de stad ofzo.Maar ja meestal is het een door de weekse avond en hij vind t niet echt leuk om naar de bios te gaan.Het is altijd zo hetzelfde:hij belt dat ie ff komt en dan zitten we zo op m'n kamer,hebben natuurlijk ook wel regelmatig sex maar er moeten toch veel meer dingen zijn die we kunnen doen...k wil iets leuks doen,..maar wat?!Op zaterdag overdag hebben we ook wel allebei tijd dus dan zouden we wel echt ergens heen kunnen daarom vraag k jullie om leuke ideeen..zo wordt t zo saai in een relatie..
alvast bedankt!!
xxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2002, 17:01
Dotcom
Dotcom is offline
film kijken, foto's kijken, computeren
Oud 12-11-2002, 17:58
shanli
shanli is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
computeren
is idd errug leuk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:10
Zailens
Zailens is offline
hij werkt in een kroeg hier in de buurt,elke dag..(dus vet kut-tijden) en ik zit op school elke dag.

Kan je miss niet is bij hem langst gaan, als hij werkt, en hem dan verrassen...

Oud 12-11-2002, 18:19
DJken
DJken is offline
Fuiven
Oud 12-11-2002, 18:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, uit gaan, naar de stad, de film, boodschappen doen (mwuhahaha, ok t is maar een idee )

tja, k vind t zelf ook altijd moeilijk... maar k vind het niet zo heel erg om regelmatig op mn kamer te zitten. als t maar af en toe afgewisseld wordt.

computeren doe je niet echt in een relatie vind ik...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:58
General Fault
General Fault is offline
Citaat:
shanli schreef:
is idd errug leuk
leuk me ex leek nog meer verslaafd dan ik? ik moest er ook echt niet storen als ze weereens met "cu2" bezig was
Oud 13-11-2002, 19:09
Magic_Sam
Magic_Sam is offline
Naar het:
- Strand
- bos
- Zwemmen
- Uitgaan
- stad in
- steden tripje
- sexclub
- kroegentocht
- afspreken met vrienden
- uiteten
Oud 13-11-2002, 22:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Uitmaken, en snel ook. Je bent er nog helemaal niet op ingesteld. \Doen!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 06:29
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
nutteloos antwoord volgens jou moet een relatie helemaal perfect zijn maar dat is een relatie nooit
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 08:43
PardonMe
PardonMe is offline
Als hij een keer een dag vrij heeft (heeft hij toch zeker wel een keer??) dan gewoon samen iets leuks gaan doen, ergens naar toe gaan met zn tweeen en er een gezellig dagje van maken..

En als hij een keertje even langskomt, ga dan niet op jouw kamer zitten, maar ga samen naar de stad/dorp toe en door een winkelstraat lopen, ergens wat drinken samen.. Ga gewoon ergens anders heen en niet steeds op jouw kamer zitten..

Ga een keer onverwacht naar die kroeg toe en verras hem met iets leuks, een klein cadeautje, hoeft niks duurs te zijn, gewoon iets kleins, of iets van jezelf..
Geef het gewoon een beetje een impuls zeg maar....
Oud 14-11-2002, 10:13
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
tja, uit gaan, naar de stad, de film, boodschappen doen (mwuhahaha, ok t is maar een idee )

tja, k vind t zelf ook altijd moeilijk... maar k vind het niet zo heel erg om regelmatig op mn kamer te zitten. als t maar af en toe afgewisseld wordt.

computeren doe je niet echt in een relatie vind ik...
Waarom computeren niet zo leuk? Samen kijken welke muziek je leuk vind & downloaden, filmpje zien, op forum relatie & sextips opdoen, naar grappige sites gaan, een leuke mail laten zien...

Alleen ervoor tokkelen & chatten terwijl je patner erachter zit, dat is lame ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten