Hey..
Ik heb ff wat tips/raad van jullie nodig..
Ik ben een meisje van 16,m'n vriend is 22..We hebben nu 2 maanden iets met elkaar.Over het algemeen gaat het wel goed,ook met het leeftijdsverschil wel.Maar het probleem is dat we allebei een heel ander leven hebben,hij werkt in een kroeg hier in de buurt,elke dag..(dus vet kut-tijden) en ik zit op school elke dag.Hij woont een paar straten verder dus we kunnen wel makkelijk naar elkaar toe alleen we doen nooit wat leuks..Soms kan hij maar een uurtje komen omdat hij dan weer moet werken en dan zitten we alleen maar een beetje op m'n kamer. Wordt soms erg vervelend..We doen nooit wat leuks,k weet ook neit echt wat we kunne doen,naar de bios of naar de stad ofzo.Maar ja meestal is het een door de weekse avond en hij vind t niet echt leuk om naar de bios te gaan.Het is altijd zo hetzelfde:hij belt dat ie ff komt en dan zitten we zo op m'n kamer,hebben natuurlijk ook wel regelmatig sex

maar er moeten toch veel meer dingen zijn die we kunnen doen...k wil iets leuks doen,..maar wat?!Op zaterdag overdag hebben we ook wel allebei tijd dus dan zouden we wel echt ergens heen kunnen daarom vraag k jullie om leuke ideeen..zo wordt t zo saai in een relatie..
alvast bedankt!!
xxxx